4 lasta karkasi päiväkodista ulkoilun aikana ajoradalle
Kommentit (35)
Siiinä vois kotonakin ihan hieman sanoittaa niitä tunteita lapsille jotka tykkää karkailla ajoradalle.
4-5 vuotiaat tykkää kiipeilllä aidan yli niin kuin helmikuussa Jollaksessa kotiinsa päiväkodista karannut poika.
Tarkkana saa hoitajat olla. Varsinkin jos päiväkodin portin lukko on rikki.
Oulussa päiväkodin väli unohti lapsen hiihtoladulle.
Vierailija kirjoitti:
Väki
Tuollainen 4:n villin lapsen jengi lapsiryhmässä (jotka ei tottele ohjeita) , on varmaan aika hauska.
Vika on varmaankin nuorimman ja kokemattomimman lastenhoitajan.
Vierailija kirjoitti:
Päiväkoti Varma Trauma (sekä lapsille että hoitajille)
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu nuorimman toimenkuvaan.
Sille on syynsä miksi aikuinen AINA avaa ja sulkee portin (jotkut uunot eivät osaa sulkea). Ihmettelen miksi noinkin tärkeä asia voi olla rikki... Miksi korjaaja ei tule heti? On oikeasti päivystyksellinen asia.
Lisää vaan lapsia tukkikaa päiväkoteihin, helppo pitää silmällä varmaan kun miljoona lasta juoksee villinä pihalla ja 3 hoitajaa näprää työkännyä päivittäen kuulumisia vanhemmille.
OSATAAN LUKea itse, ei tartte jakaa uutisotsiokoita!
Vierailija kirjoitti:
Lisää vaan lapsia tukkikaa päiväkoteihin, helppo pitää silmällä varmaan kun miljoona lasta juoksee villinä pihalla ja 3 hoitajaa näprää työkännyä päivittäen kuulumisia vanhemmille.
Vai työkännyä... Kyllä on monilla ihan ne omatkin kännyt käsissä. Ja juoruillaan ringissä.
Vierailija kirjoitti:
Sille on syynsä miksi aikuinen AINA avaa ja sulkee portin (jotkut uunot eivät osaa sulkea). Ihmettelen miksi noinkin tärkeä asia voi olla rikki... Miksi korjaaja ei tule heti? On oikeasti päivystyksellinen asia.
Päiväkodin rikkinäisen portin lähellä tulee päivystää tuon takia hoitaja kunnes se korjaaja tulee (mieluiten pian).
Pikkasen tärkeä asia tuo lukittu portti siinä pihalla. Ei paljon henkilökunnan pätevyystodistus auta ellei ole maalaisjärkeä.
Mun lapseni pääsi karkaamaan kotoa päivähoitoon.
Olen sanonut ennenkin, että hyvin voisi palkata päiväkoteihin yhden työttömän, jonka tehtävä olisi vahtia lapsia ulkoilun ajan.
Nykyään menee korkeasti koulutettujen naisten työaikaa hukkaan, kun vahtivat lapsia aidatulla alueella etteivät karkaa tai lyö toisiaan.
Tai no hukkaan ja hukkaan. Voivathan he puhua keskenään ja siten vaikka keventää sydäntään.
Pätevyysvaatimukset ovat liian kovat, jos tehyävä on valvoa pieniä lapsia aidatulla alueella 2 x 45min päivässä.
Vierailija kirjoitti:
OSATAAN LUKea itse, ei tartte jakaa uutisotsiokoita!
Sulla on Capslock päällä yllärinä, osaatko käyttää näppäimiä?
Vierailija kirjoitti:
Meiku oli 19-vuotiaana päiväkodissa töissä ja useamman kerran se olin minä, joka lähti heti karkulaisten perään. Muu henkilökunta vain mulkaisi jutteluringistään.
Kyllähän noiden koulujen ja lastentarhojen edellä on ainakin meillä selvät liikennemerkit. Pitää ajaa varovasti, koska mukulat on aika ovelia livahtamaan.
Oli sellainenkin tapaus, että yksi koululainen lähti seuraamaan metsäpolkua pitkin painelevia karnneita tarhalaisia, ja toiset näyttivät poliisille minne päin olivat menossa, ja sieltähän ne löytyi soittamalla sille seuraajalle.
Lapset olivat päässeet pujahtamaan portista ulos. Lukko oli ollut rikki.