Meillä lapset saa aamiaiseksi croissant'eja ja Nutellaa :)
Ja oikein hyvin voivat ja ovat kympin oppilaita. Mun mies on ranskalainen, niin en jaksa nipottaa niinkuin useimmat suomalaismammat.
Kommentit (56)
Meillä lapset syövät aamupalaksi puuroa (yleensä banaanin ja mustikoiden tai omenahillon/soseen ja kanelin kanssa), tai sitten leipää ja kasvistäytteitä. Toisinaan on maapähkinävoi-hilloleipiä, tänä aamuna oli maksamakkaraleipiä ja kaakaota. Joskus on jotain muutakin, vaikkapa mysliä, karjalanpiirakkaa, keitettyä munaa, smoothieta tai riisifruttia. Jugurttia harvemmin, kuopus ei syö jugurttia ollenkaan ja helpointa on laittaa samanlaiset aamupalat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläpäs syödään kaviaaria ja hummereita, lapset kaikki superneroja ja mies amerikkalainen miljonääri :)
Meillä syödään ranskanleipää ja lauantaimakkaraa. Lapsilla on adhd, eivätkä tahdo päästä luokiltaan. Mies on ehta suomalainen juoppo. :(
Laittakaa terveellistä tästälähtien? Voitte kaikki paremmin, paitsi miehen saat jättää matkasta jollei kykene valitsemaan teitä.
Vierailija kirjoitti:
Supreme Build kirjoitti:
Tulee heikkoja kumartelijoita sun lapsista, laihaläskejä kynäniskoja niikuin sun etanoita syövä patonki mies. Ai mun aamupala? Kun herään juoh heti puoli litraa kylmää vettä, että lähtee turbiinit käyntiin, sitten keitän 3 kananmunaa ja puuron minkä syön banaanin kanssa. Hauis on sun ranskalaisen bitchin reiden paksunen buhahhahaaaa...
Mun mies on kyllä laiha, luuta ja nahkaa ihan. Mutta 192 cm pitkä ja maailman kaunein :D
Ap
Ei ole muiden mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Haha suomimammat vetää heti herneen nenään, kun muualla maailmassa syödään muutakin kuin puuroa 😀
Meillä lapset syö suklaamuroja, ai kauheeta!! Kauhistelkaa nyt sitäkin!
Ihan hirveetä!
Tuli huutia neuvolassa kun sanottiin, että lapsi juo täysmaitoa. En sit viittiny enää mainita mitään nutellasta, kun olisi vaan enemmän tullu sanomista.. Meillä aamupala yleensä nutellaa ja paahtoleipää tai puuroa ja maitoa/voita.
Täälä menee Cailler:in schoggigipfeleitä "juhlapäivinä" aamupalaksi tai joskus harvoin evääksi mukaan. Muuten kyllä ollaan terveellisemmällä linjalla. Kyllä välillä kauhistuttaa kun paikalliset mammat laittaa penskoille päivittäin valkoista sämpylää ja suklaapatukkaa evääksi - kun on terveellistä. En muutenkaan tajua tätä että nakerretaan kuivaa sämpylää ja pyöritellään ja survotaan sinne sisälle suklaapatunkan paloja. Yäääh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha suomimammat vetää heti herneen nenään, kun muualla maailmassa syödään muutakin kuin puuroa 😀
Meillä lapset syö suklaamuroja, ai kauheeta!! Kauhistelkaa nyt sitäkin!
Ja vitut. Mun teini syö muroja.
Ja mun teini syö aamulla näkkileipää ja marjasmoothieta. Ihan omasta halustaan. Ei voisi mitenkään syödä mitään makeaa heti herättyä. Voi kamalaa!
Kaiken näköistä sontaa sitä jotkut syöttävät lapsilleen.
No hyi. Panit jotain rasvaista fransmannia.
Minä ja lapset syötiin aamupaaksi eilisillalta jäänyttä pizzaa. Yksi söi vieläpä kylmänä, kun tykkää! Ja ai kauheeta, me syötiin kaikki sohvalla saman peiton alla ja katottiin telkkaria!
T. Yh-mamma + 13-, 10- ja 8-vuotiaat tytöt
Yksi ei syö ollenkaan aamupalaa ikinä, toinen söi eilistä pizzaa aamupalaksi ja viimeinen sipsejä.
Koulussa pärjäävät kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ei syö ollenkaan aamupalaa ikinä, toinen söi eilistä pizzaa aamupalaksi ja viimeinen sipsejä.
Koulussa pärjäävät kaikki hyvin.
Ansaitsisit vuoden kasvattaja -mitalin.
Kyllä vaan suomalaisen lapsen pitää syödä kaurapuuroa aamulla, ei mitään Nutellaa. ja vielä banaania siihen sekä raejuustoa. Se se on herkku vailla vertaa ja pitää tiellä! Sunnuntaisin voi laittaa vähän kanelia, niin tulee oikeen superherkku!
Me nostettiin tunti sitten eilisen juustotarjottimen jämät pöytään ja siitä syötiin aamupala. Mies paistoi lisäksi munia ja pekonia ja truutattiin uuniin tällainen paistovalmis chiabatta. Löhöttiin sohvalla ja syötiin. Mikä ihana sunnuntai!
Mitä on nutella? Taitaa olla jotain epäterveellistä ärhäköistä mielipiteistä päätellen. Meillä aamulla syödään leipää jogurttia tai puuroa tai muroja. Lapset on myös innostunut smoothieista.
Laitan rahkaa, valmista mustikkakeittoa, pekestemarjoja, vähän kauralesettä ja vaniljasokeria. Tai toinen maitoa, vaniljajogurttia, pakaste marjoja, leseitä vähän ja vanilja sokeria. Hyvin toimii. Onko jollain muita toimivia reseptejä?
Ei käsitä tämän aloituksen pointtia tai tarpeellisuutta. Sori.
Meillä on viinitila ja asutaan etelä-Ranskassa.
Ja vitut. Mun teini syö muroja.