Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä lapset saa aamiaiseksi croissant'eja ja Nutellaa :)

Vierailija
08.10.2016 |

Ja oikein hyvin voivat ja ovat kympin oppilaita. Mun mies on ranskalainen, niin en jaksa nipottaa niinkuin useimmat suomalaismammat.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutella on ihan hirveetä, niin mun kuin lastenkin mielestä 😝

Croisantit on jees, juustolla.

Vierailija
22/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma aamiaseni on riittävä annos Fazerinaa ja tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä saa jokainen valita aamiaisekseen mitä tahtoo. Tylsäksi kävis, jos olis joka aamu samaa :)

Vierailija
24/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oikein hyvin voivat ja ovat kympin oppilaita. Mun mies on ranskalainen, niin en jaksa nipottaa niinkuin useimmat suomalaismammat.[/quote

Oi miten hienoa! ai että olet upea ihminen ja vielä upeampi äiti! niin rento, mondääni, kultivoitunut! voisinpa tulla samanlaiseksi kuin sinä!

Vierailija
25/56 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ihmetellyt noita pain au chocoladeja, voisko olla kamalampaa aamiaista? Meillä lapset on saaneet reissuilla maistaa niitä mutta heille ei ole kelvannut yhden maistelun jälkeen - onneksi. Mielummin ottavat vaikka pelkän croissantin ilman suklaata tai hilloja. Naapurin fransmanni kyllä syöttää lapselleen niitä, sitähän ei lasketa makean syömiseksi...

Tiesitkö ap että nutellassa on 13 % pähkinää ja 7 % suklaata ja 80% pelkkää rasvaa?

Vierailija
26/56 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks ne niitä lidlin halpoja keoisantteja?!

Ne onkin hyviä!

Vierailija
27/56 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuroa aamupalaksi? Voi lapsiparkoja. On varmaan nälkä tunnin päästä jo. Kyllä jotain muutakin tarttis syödä, kuin pelkkää puuroa.

Vierailija
28/56 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks ne niitä lidlin halpoja keoisantteja?!

Ne onkin hyviä!

Keoisantteja-kroisantteja

Vierailija
29/56 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsenhoitajat pyyhkii heidän suunsa meidän käytöstä poistettuihin silkkilakanoihin. Meidän lapsemme ja ja heidän ranskalais-preussilais-aatelis-isänsä ratsastavat meidän metsissämme hienoilla meidän monacolais-savonlinnalaishevosilla. Meidän lasten ei täydy osata lukea, meidän palvelijat lukee heille.

Vierailija
30/56 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos sun lapsilla on ylipainoa?!

Vierailija
31/56 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oikein hyvin voivat ja ovat kympin oppilaita. Mun mies on ranskalainen, niin en jaksa nipottaa niinkuin useimmat suomalaismammat.

Niin syödään meilläkin ja molemmat vanhemmat ovat suomalaisia. Nostatko tässä itseäsi nyt vähän muiden yläpuolelle? Ihan ranskalainen mies, vau! Olet varmaan meidän kaikkien yläpuolella ;)

Newsflash: tällä palstalla ei ole koko Suomen kansa.

Vierailija
32/56 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ExoPol kirjoitti:

Ja meillä ne syö vapaavalintaisesti joko keitettyä tai paistettua kananmunaa leivän päällä. Neuvolantäti joskus kielsi, mutta niinpä nuo porskuttavat edelleen menemään..=)

You go girl!!! :D

Ap

Mä en kerro neuvolantädeille/koulun terveydenhoitajille aina koko totuutta :)

Mun mummo eli 95 vuotta ja käytti taatusti paljon kermaa ja voita ruuanlaitossa.

Nipomammoille: kokonaisuus ratkaisee. Unohtuu monelta usein :) ei millään pahalla

Vierailija
33/56 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nutella on ihan hirveetä, niin mun kuin lastenkin mielestä 😝

Croisantit on jees, juustolla.

Makuasia :) mä tykkään ja ikää melkein 50v

Tosin en syö aamiaiseksi mutta joskus saatan syödä paahtoleivän päällä, kun osuu kohdalle, esim hotellissa

Vierailija
34/56 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko juovat myös viiniä? Mites miehesi maksa-arvot?

Vierailija
35/56 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina ihmetellyt noita pain au chocoladeja, voisko olla kamalampaa aamiaista? Meillä lapset on saaneet reissuilla maistaa niitä mutta heille ei ole kelvannut yhden maistelun jälkeen - onneksi. Mielummin ottavat vaikka pelkän croissantin ilman suklaata tai hilloja. Naapurin fransmanni kyllä syöttää lapselleen niitä, sitähän ei lasketa makean syömiseksi...

Tiesitkö ap että nutellassa on 13 % pähkinää ja 7 % suklaata ja 80% pelkkää rasvaa?

En ole ap, mutta mitä merkitystä sillä on, kuinka paljon nyt ilmeisesti sitä rasvaa Nutellassa on, jos perhe/lapset syövät muuten terveellisesti?

ihme nipotusta, ei millään pahalla :)

Vierailija
36/56 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä suhde.

Vierailija
37/56 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea kaloripommi voisit syöttää jotain terveellistä itselle riittää aamulla kahvi/tee. Iltapäivällä voi sitten syödä jotain :) olen huono syömään aamulla tämän takia en syö.

N26

Vierailija
38/56 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha suomimammat vetää heti herneen nenään, kun muualla maailmassa syödään muutakin kuin puuroa 😀

Meillä lapset syö suklaamuroja, ai kauheeta!! Kauhistelkaa nyt sitäkin!

Vierailija
39/56 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea kaloripommi voisit syöttää jotain terveellistä itselle riittää aamulla kahvi/tee. Iltapäivällä voi sitten syödä jotain :) olen huono syömään aamulla tämän takia en syö.

N26

Terveellisyyttä ei mitata kaloreilla.

Vierailija
40/56 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole nipottamista kun haluaa tarjota terveellistä aamupalaa.

Kukin tyylillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme