Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hirveää, kun joutuu elämään elämänsä ilman miestä :(

Vierailija
08.10.2016 |

Ei ole mahdollista saada rakkautta mieheltä, ei mahdollista saada seksuaalista tyydytystä kunnolla, ei mahdollisuutta jakaa arkea kenenkään kanssa :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää?

Vierailija
2/11 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin nirso?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipaan vaan kunnon panoa!

Vierailija
4/11 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole nirso, haluan miehen, jolla olisi samanlaiset arvot ja samanlainen suhtautuminen seksuaalisuuteen.

Ongelman on se, että minulla on sairaus, niin se on aikamoinen este seurustelulle... Ikävää olla yksin ja ilman miehen kosketusta. ap

Vierailija
5/11 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole nirso, haluan miehen, jolla olisi samanlaiset arvot ja samanlainen suhtautuminen seksuaalisuuteen.

Ongelman on se, että minulla on sairaus, niin se on aikamoinen este seurustelulle... Ikävää olla yksin ja ilman miehen kosketusta. ap

Mikä sairaus, jos saa kysyä?

Vierailija
6/11 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole nirso, h

aluan miehen, jolla olisi samanlaiset arvot ja samanlainen suhtautuminen seksuaalisuuteen.

Aaaa, olet se mielisairas eritekammoimen ym. Taas täällä suremassa asiaa....

Vierailija
7/11 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sanoa, mutta kun on ollut yksinään jonkin aikaa, minusta ainakin on alkanut tuntua, että en missään nimessä haluaisi miestä. Itse olen yrittänyt parhaani kolmen miehen kanssa, ja tuskaahan siitä enimmäkseen koitui. Miksi ihmeessä kuvittelisin, että neljännen kanssa olisi erilaista? Yksin on ihanaa.

Vierailija
8/11 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 voi miten ikävää. Minulla vähän samankaltainen tilanne. Voimia ! Kyllä vielä tapaat jonkun juuri sinulle sopivan. Pidä silmät ja sydän auki <3

Vierailija
9/11 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nyt .

Varmasti löydät jonkun joka rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet.

Jos olet kovin kranttu ja valikoiva se tietysti vaikeuttaa asiaa.

Asenne kuntoon ensin ja sitten vaan rohkeasti rakkautta etsimään joskus sen eteen pitää tehdä töitä ja pitää nähdä vaivaa mutta se kuitenkin kannattaa tehdä.

Yleensä se vaivannäkö palkitaan.

Vierailija
10/11 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, parempi on elää yksin kuin jatkuvassa puutteessa kylmän naisen kanssa.

Vierailija
11/11 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on aika hyvä olla. Seksiin liittyen tuumin, että itsetyydytys taitaa olla myös aliarvostettua. Onneksi on hyvä mielikuvitus :) En usko, että toinen ihminen voi milloinkaan 100% ymmärtää tai olla samalla aaltopituudella aina. Pienistä asioista nauttiminen on tärkeää arjessa yksinkin. Kuten lämpimästä suihkusta vaikkapa. M43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä