Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä lapset saa aamiaiseksi croissant'eja ja Nutellaa :)

Vierailija
08.10.2016 |

Ja oikein hyvin voivat ja ovat kympin oppilaita. Mun mies on ranskalainen, niin en jaksa nipottaa niinkuin useimmat suomalaismammat.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään maapähkinävoi-hilloleipiä ;)

Vierailija
2/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä muuten syödään? Lounas, päivällinen, iltapala? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäs syödään kaviaaria ja hummereita, lapset kaikki superneroja ja mies amerikkalainen miljonääri :)

Vierailija
4/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, onnea!

Vierailija
5/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäs syödään kaviaaria ja hummereita, lapset kaikki superneroja ja mies amerikkalainen miljonääri :)

Meillä syödään ranskanleipää ja lauantaimakkaraa. Lapsilla on adhd, eivätkä tahdo päästä luokiltaan. Mies on ehta suomalainen juoppo. :(

Vierailija
6/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me syödään pannukakkuja, lasten äo 140 <3

Vierailija
7/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo varaa nutellaan ja croissantteihin. Meillä syödään puuroa.

Vierailija
8/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaattia, pastaa, lihaa, kalaa, piirakkaa ja pullaa .

Ollaan onnellinen perhe :)

Ap

Vierailija
9/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun miehes kansallisuus liittyy sun käyttäytymiseen? Eikö sulla ole omia aivoja? Mäkin olen ranskalaisen miehen kanssa naimisissa ja lapset syö muroja ja minä kaurapuuroa, mies Nutellaa ja pain au chocolateja.

Vierailija
10/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä ne syö vapaavalintaisesti joko keitettyä tai paistettua kananmunaa leivän päällä. Neuvolantäti joskus kielsi, mutta niinpä nuo porskuttavat edelleen menemään..=)

Vierailija
11/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Croissant'eja? Vau. Todellakin lasten älykkyys on ruokavalion tulosta, ei suinkaan perimän.

Vierailija
12/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

meillä kans onnellinen perhe :) mies palkannut meille henkilökohtaisen kokin niin lapset saavat aina sitä mitä haluavat, tuoreena! 

Vierailija
13/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja välipalaksi insuliinipiikki?

Vierailija
14/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sun miehes kansallisuus liittyy sun käyttäytymiseen? Eikö sulla ole omia aivoja? Mäkin olen ranskalaisen miehen kanssa naimisissa ja lapset syö muroja ja minä kaurapuuroa, mies Nutellaa ja pain au chocolateja.

Eikä??!! Meilläkin mies syö aamulla pain au chocolat'eja??!! Ja keittää café au lait'n mun mummon vanhalla messinkipannulla!

Vierailija
15/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ExoPol kirjoitti:

Ja meillä ne syö vapaavalintaisesti joko keitettyä tai paistettua kananmunaa leivän päällä. Neuvolantäti joskus kielsi, mutta niinpä nuo porskuttavat edelleen menemään..=)

You go girl!!! :D

Ap

Vierailija
16/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee heikkoja kumartelijoita sun lapsista, laihaläskejä kynäniskoja niikuin sun etanoita syövä patonki mies. Ai mun aamupala? Kun herään juoh heti puoli litraa kylmää vettä, että lähtee turbiinit käyntiin, sitten keitän 3 kananmunaa ja puuron minkä syön banaanin kanssa. Hauis on sun ranskalaisen bitchin reiden paksunen buhahhahaaaa...

Vierailija
17/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

meillä kans onnellinen perhe :) mies palkannut meille henkilökohtaisen kokin niin lapset saavat aina sitä mitä haluavat, tuoreena! 

Ihanaa!!! Sun mies on varmaan rikas?? Mun mies on musiikin opettaja täällä Rhône-joen laaksossa, niin meillä ei ole varaa kokkiin, mutta syödään niin paljon suklaata kuin jaksetaan. Ap

Vierailija
18/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teini syö aamiaiseksi joko graavilohta tai parmankinkkua suoraan paketista. Kuppi teetä ja ehkä jäätelöä. 

Oikeasti siis!

Teini käyttää taskurahansa meikkien sijaan noihin herkkuihinsa ja käy itse ostamassa ne. 

Syököön, sanon minä. Laittakoon rahansa noihin jos haluaa. Vastapainoksi teini on hyvin taloustiedostava ja laittaa koulun jälkeen itselleen puuroa tai kasvissoppaa. :)

Vierailija
19/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supreme Build kirjoitti:

Tulee heikkoja kumartelijoita sun lapsista, laihaläskejä kynäniskoja niikuin sun etanoita syövä patonki mies. Ai mun aamupala? Kun herään juoh heti puoli litraa kylmää vettä, että lähtee turbiinit käyntiin, sitten keitän 3 kananmunaa ja puuron minkä syön banaanin kanssa. Hauis on sun ranskalaisen bitchin reiden paksunen buhahhahaaaa...

Mun mies on kyllä laiha, luuta ja nahkaa ihan. Mutta 192 cm pitkä ja maailman kaunein :D

Ap

Vierailija
20/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä teini syö aamiaiseksi joko graavilohta tai parmankinkkua suoraan paketista. Kuppi teetä ja ehkä jäätelöä. 

Oikeasti siis!

Teini käyttää taskurahansa meikkien sijaan noihin herkkuihinsa ja käy itse ostamassa ne. 

Syököön, sanon minä. Laittakoon rahansa noihin jos haluaa. Vastapainoksi teini on hyvin taloustiedostava ja laittaa koulun jälkeen itselleen puuroa tai kasvissoppaa. :)

Peukkuja sun teinille, niin sitä pitää!!! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi