Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ystävä pyysi mukaan tulevaan synnytykseen ja mieheni heittäytyi draama queeniksi!

Vierailija
08.10.2016 |

Siis mitä v*ttua?!
Ystävällä on laskettuaika viikon päästä ja kysyi tänään, että pystynkö/haluanko lähteä synnytykseen mukaan.
Itse tietenkin tähän sen enempää miettimättä suostuin!

Ja nyt mies (minun siis) veti maissipellon nenäänsä asiasta!!?? Mitä hittoa oikeesti!?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella toivon et sun miehellä vaan on ollu joku hetkellinen aivopieru ku kerta ei oo mitään oikeesti pätevää syytä miks et vois mukaan mennä.

Tarkotan täl sitä et toivottavasti ei oo vaan semmonen luonne joka haluu rajottaa ja päättää toisen menoja.

Vierailija
42/51 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö muka nykyään kuka tahansa mukaan synnytykseen ilman valmennusta tms., jos ei ole lapsen isä? Aika oudolta kuulostaa, että kaveri muka juuri ennen synnytystä saa päähänsä, että haluaa ap:n sinne. Ihan ei mene läpi tämä aloitus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö muka nykyään kuka tahansa mukaan synnytykseen ilman valmennusta tms., jos ei ole lapsen isä? Aika oudolta kuulostaa, että kaveri muka juuri ennen synnytystä saa päähänsä, että haluaa ap:n sinne. Ihan ei mene läpi tämä aloitus!

Pääsee, ei ne synnärillä vaadi että mukana on tasantarkkaa isä, eikä todellakaan vaadi että ollaan käyty valmennuksessa tms.

Ehkä ap:n kaverilla on ollut eka tarkotus ottaa vaikkapa oma äiti mukaan, katsos kun tilanteet elää, että jos vaikka esim äiti ei pääsekkään mukaan.

Vierailija
44/51 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno miesvihaprovo. 3/5.

Sinun kannattaa käydä juttelemassa ammattiauttajan kanssa.

Ihmisillä on ongelmia, jotka eivät mitenkään liity mihinkään muuhun, kuin heidän omaan tilanteeseensa tai perheensä tilanteeseen.

Toivon, että vointisi paranee.

Vierailija
45/51 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse synnytin mulla oli mukana isosisko vaikka lapsen isä onkin tiedossa.

Lapsen isä on sinkkuvuosien vakipano ja raskaus oli vahinko, pillerit petti.

Lapsen isä oli sitä mieltä että ei mun tarvitse alkaa tekemään keskeytystä mutta ilmotti heti kättelyssä että ei halua tulla synnytykseen mukaan.

Vierailija
46/51 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpa tämän keskustelun myötä taas niin tietoiseksi tästä vapaaehtoisesti sinkkuudestani. En voi sietää tuollaisia tilanteita parisuhteessa.

Vierailija
47/51 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteltiin taas vähän asiasta.

Ensitöikseen mies pyysi anteeksi reaktiotaan ja sanoi reagoineensa tilanteeseen pahimmalla mahdollisella tavalla.

Nyt hän nostaa hattua siitä että olen valmis menemään tukemaan ystävääni ja ihailee rohkeuttani.

Edelleen on sitä mieltä että on luonnotonta, mutta ymmärtää sen että en tahdo jättää ystävää yksin tässä tilanteessa.

Ja myönsi suoraan myös sen että säikähti hieman sitä että olen poissa päivän-pari (vässykällä tulee ikävä, ihanaa <3) ja pelkää myös sitä että alan voimaan henkisesti pahoin kun en voi itse kokea synnytyksen iloa.

AP

Vierailija
48/51 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää porsia lisää? Kuka sen elättää aikuisena?

Vierailija
49/51 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tälle luonnollisuuslinjalle lähdetään, niin eihän siinä ole mitään "luonnollista" että lapsen isä on mukana synnytyksessä. Ennen muinoin synnytys on ollut naisten hommaa ja mukana on ollut kätilö ja tukena synnyttäjän äiti/sisko/täti/naispuolisia ystäviä, ja miehet on pidetty kaukana. 

Olen ollut töissä synnytyssalissa ja kyllä ne on yleensä ne miehet jotka siellä säheltää ja voi pahoin tai on ihan ulalla. Naispuoliset tukijat pysyvät yleensä rauhallisempina ja ovat parempia tukihenkilöitä senkin takia.

Vierailija
50/51 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi ei kestä sitä, että olet pari päivää poissa, niin melkoisen takertujan olet kyllä löytänyt. 

Vierailija
51/51 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi ei kestä sitä, että olet pari päivää poissa, niin melkoisen takertujan olet kyllä löytänyt. 

Ei se tee kenestäkään takertuvaa persoonaa jos tuntee että tulee ikävä päivän-parin kestävästä erosta.

Kyllä mä ainakin sulaisin sisäisesti jos mun mies sanois että tulee ikävä jos lähden päiväksi-pariksi jonnekin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä