ystävä pyysi mukaan tulevaan synnytykseen ja mieheni heittäytyi draama queeniksi!
Siis mitä v*ttua?!
Ystävällä on laskettuaika viikon päästä ja kysyi tänään, että pystynkö/haluanko lähteä synnytykseen mukaan.
Itse tietenkin tähän sen enempää miettimättä suostuin!
Ja nyt mies (minun siis) veti maissipellon nenäänsä asiasta!!?? Mitä hittoa oikeesti!?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Ja lisään vielä että ystävän lapsen isä ei ole tiedossa joten....
AP
Niin just :D
Minun hyvä ystäväni kysyi minulta aikoinaan, että jos jostain ihmeen epätodennäköisestä syystä mies ei pääse mukaan synnytykseen, olisinko valmis tulemaan. Olisin ollut, mutta kummilapseni syntyi isänsä läsnä ollessa.
Ehkä mies on mustis, koska tietää ettei itse ikinä pääse näkemään synnytystä, koska teille ei ole lapsia tulossa? En ymmärrä.
Sano miehellesi että sinne synnytykseen menee aina tasan se, kenet synnyttäjä haluaa mukaan. Yleensä se on tietenkin lapsen isä, mutta ei sekään sinne voi väkisin tunkea jos tuleva äiti ei halua. Harva haluaa synnyttää yksin. Mieheni on ollut erään sukulaisensa tukena kun tämä synnytti, lapsen isä kun ei ehtinyt paikalle. :D
Mä,veikkaan että sun mies ap on käyny panemassa sun kaveria ja pelkää että se paljastaa sen sulle siellä kun ei voi olla varma että onko lapsi sen. Varsinkin kun sanoit ettei isästä ole tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko mies vahtimaan teidän lapsia sen aikaan kun menet kaverin synnytykseen. Jos joutuu ymmärrän miehen närästyksen asiasta.
Mitähän kettua taas? "Joutuu vahtimaan". Isähän on myöskin vanhempi ja jos lasten kanssa oleminen on "joutumista", niin jotain on mennyt ketuiksi.
T: Kahden lapsen isä, joka viihtyy lastensa kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko mies vahtimaan teidän lapsia sen aikaan kun menet kaverin synnytykseen. Jos joutuu ymmärrän miehen närästyksen asiasta.
Ai ymmärrettävää, että omista lapsista tilapäisesti huolehtiminen on sellainen asia ja kohtuuton, josta on oikeutettua närkästyä?
Jos olet tuota mieltä, niin pliis, ethän vain lisäänny?
Jos mies on töissä ja lapset kotihoidossa ei äidin kaverin synnytykseen lähtö ole riittävä syy töistä poisssaoloon.
Vai on miehellä oikeus olla loukkaantunut, jos joutuisi omia lapsiaan hoitamaann kun äiti saa kunniatehtävän olla ystävänsä synnytyksessä mukana.
Myös tuo viesti 12 on naurettava, ja kun ap kertoi, ettei ole lapsia, olikin asia aivan toinen.
Kyllä se mies pärjää (myös lasten kanssa) vuorokauden ilman naista (äitiä). Miehellä pitäisi myös olla hiukan pelisilmää, ja joku iltameno (kaljoittelu, bilisilta yms) saisi hyvin jäädä väliin, jotta puoliso pääsee ystävänsä tueksi tapahtumaan, jota ei ihan joka päivä tapahdu.
Ap:n mies on nuija. Totta kai sä menet tueksi, ja jos mies siitä vetää herneen nenään, ei ole mikään mies alkuunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Oletko koskaan kuullut termejä 'villi sinkku aika' ja 'irtosuhteet'.
Ei ole mikään tabu enään tässä maailmassa et isästä ole varmuuksia.
Aika moni sanoo sitä että mieheni olisi lapsen isä ja siksi söi padallisen paskaa mukaan menemisen suhteen.
En edelleenkään usko syrjähyppyyn. Tunnen mieheni ja tiedän myös sen että ei tuo kykenisi pettämiseen, ai mistäkö tiedän?
Kun hän kosi ja joutui heittämään valkoisen valheen jottei jäisi kiinni että mene sormusta ostamaan, huomasin heti että nyt puhuu höpöjä koska menee niin vaikeaksi jo pelkästä valkoisesta valheesta. Tuo mies on oikeasti jopa ärsyttävän rehellinen mistä tahansa asiasta.
Kohdun poiston jälkeen olin ensimmäiset päivät kotiin pääsyn jälkeen niin kipeä etten kyennyt edes vessaan kävelemään omin voimin, toinen halusi jäädä pois töistä kotiin auttamaan ja rehellisyyttään ei kyennyt edes sen verta valehtelemaan että olisi hakemus sairaslomaa vaikkapa ripulin perusteella, otti siis palkattomia vapaapäiviä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Jotain outoa tässä on, mitä me ei tiedetä.
Mitä haluat tietää? Nimet ja paikkakunnat, vai kenties koko elämän tarinan minulta, mieheltäni ja ystävältä?
AP
Kai sitä sit vaan risoo se et oot päivän-kaks antamassa huomion toiselle ihmiselle?
Ei tähän oo mitään muuta järellistä selitystä jos voit olla kerta 100 varma et lapsi ei oo miehes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ei ole mikään tabu enään tässä maailmassa et isästä ole varmuuksia.
Oikeestiko ihmiset ovat irtosuhteissaan NOIN holtittomia, ettei edes suurin piirtein tiedä isää? :O Olen järkyttynyt.
Lasta kohtaan suuri vääryys.
Ei ole sinun miehesi asia päättää minne olet menossa ystäväsi tueksi. Olet ystävällesi ilmeisen läheinen ja luotettava ihminen että hän kokee sinun läsnäolosi jännittävässä tilanteessa sellaiseksi että haluaa sinut mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni sanoo sitä että mieheni olisi lapsen isä ja siksi söi padallisen paskaa mukaan menemisen suhteen.
En edelleenkään usko syrjähyppyyn. Tunnen mieheni ja tiedän myös sen että ei tuo kykenisi pettämiseen, ai mistäkö tiedän?
Kun hän kosi ja joutui heittämään valkoisen valheen jottei jäisi kiinni että mene sormusta ostamaan, huomasin heti että nyt puhuu höpöjä koska menee niin vaikeaksi jo pelkästä valkoisesta valheesta. Tuo mies on oikeasti jopa ärsyttävän rehellinen mistä tahansa asiasta.
Kohdun poiston jälkeen olin ensimmäiset päivät kotiin pääsyn jälkeen niin kipeä etten kyennyt edes vessaan kävelemään omin voimin, toinen halusi jäädä pois töistä kotiin auttamaan ja rehellisyyttään ei kyennyt edes sen verta valehtelemaan että olisi hakemus sairaslomaa vaikkapa ripulin perusteella, otti siis palkattomia vapaapäiviä.AP
Siis et voi itse saada lasta? Siinä syy.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaahan tuollaisen lupaaminen jatkuvaa hälytysvalmiutta koko Ap:n perheeseen jopa kuukauden ajaksi. Olisin keskustellut mieheni kanssa ennen lupautumista.
Esim. hälytys synnytykseen tulee aamuyöllä ja Ap häipyy reiluksi vuorokaudeksi. Miehellä on aamulla töihin meno ja illaksi sovittuja menoja. Perheen pyörittäminen kaatuu viiden minuutin varoitusajalla miehelle jopa yli vuorokaudeksi. Mielestäni tällaisista asioista pitäisi sopia yhdessä.
Toki hienoa, että Ap haluaa olla ystävänsä tukena.
Mikä helvatan perheen pyörittäminen, kun ei edes lapsia ole. Pitääkö vaimon olla lähettämässä töihin ja illalla vastaanottamassa? Voi kiesus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohdun poiston jälkeen olin ensimmäiset päivät kotiin pääsyn jälkeen niin kipeä etten kyennyt edes vessaan kävelemään omin voimin, toinen halusi jäädä pois töistä kotiin auttamaan ja rehellisyyttään ei kyennyt edes sen verta valehtelemaan että olisi hakemus sairaslomaa vaikkapa ripulin perusteella, otti siis palkattomia vapaapäiviä.AP
Siis et voi itse saada lasta? Siinä syy.
Kysyin tästä ja ei kuulemma ole syynä tämä. Puhuttiin eilen hyvin pitkään tästä meidän lapsettomuudesta ja mies on omien sanojensa mukaan hyväksynyt tilanteen täysin. Hän vain kokee niin luonnottomaksi sen että synnytyksessä on mukana joku muu kuin lapsen isä.
Veikkaan itsekkin että tässä on vaan takana "mustasukkasuus" siitä että en ole kotona antamassa hälle huomiotani vaan antamassa sen ystävälle.
AP
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sinun miehesi asia päättää minne olet menossa ystäväsi tueksi. Olet ystävällesi ilmeisen läheinen ja luotettava ihminen että hän kokee sinun läsnäolosi jännittävässä tilanteessa sellaiseksi että haluaa sinut mukaan.
Ollaan oltu parhaita ystäviä ala-aste isästä lähtien, että takana on toistakymmentä vuotta yhteistä historiaa. Ja edelleen olemme toinen toiselle tukipilari kaikissa elämän tilanteissa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ei ole mikään tabu enään tässä maailmassa et isästä ole varmuuksia.Oikeestiko ihmiset ovat irtosuhteissaan NOIN holtittomia, ettei edes suurin piirtein tiedä isää? :O Olen järkyttynyt.
Lasta kohtaan suuri vääryys.
Onpas joo todella suuri vääryys! Ettäs kehtaa tarjota elämän lapselle ilman isää, soosoo saatana!
Menikö sun elämä nyt pilalle?
Mä oisin voinu kuvitella että mun eks olisi myös tuommoinen.
Hänellä oli ihme mielipiteitä mikä ei ole soveliasta ym.
Esimerkkinä kun isäni kuoli niin nuoruudenaikainen poikaystävä, joka tunsi isäni hyvin, laittoi minulle meilitse osanotot. Mieheni näki sen ja suuttui kovasti. Minä itkin poismennyttä isääni ja mies murehti sitä että vanha poikaystäväni pitää minuun yhteyttä :-O
Olisin hyvin voinut kuvitella että eksmies ei olisi pitänyt soveliaana että menen todistamaan ystävän synnytystä ja katselemaan intiimiä tilannetta.
se on mustasukkainen. Onko sulla mitään historiaa naisiin liittyen, oletko kenties bi..? Entä ystävälläsi?
Synnytys on todella intiimi tapahtuma ja väkinkin lähentää sinua ja ystävääsi entisestään. Ja suhde tuohon syntyvään lapseen tulee olemaan sinulla erityinen. Olet nähnyt pienen ihmistaimen ensimmäiset hengenvedon, kuullut ensimmäisen parkaisun, nähnyt sen kaiken avuttomuuden ja kauneuden.. Itse naisena liikutun aina syvästi synnytysvideoista. Ehkä miehesi on mustasukkainen noista tunteista. Tai jopa kateellinen sinulle kun ei itse saa sitä kokea. Voi olla tiedostamatontakin.