Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä nyt jotenkin poikkeuksellisen häiriintynyttä porukkaa tänään?

Vierailija
08.10.2016 |

Palstan etusivu muistuttaa lähinnä oksennusvatia. Ei täällä voi kohta enää käydä ollenkaan. Ei ole enää minkäänlaista keskustelua, vain rajakkien oman agendan rummuttamista ja jonkun kotiinsa linnoittautuneen naisvihaajan ujellusta.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän se Toivola alkoi avautumaan niistä puistokeikoistaan. En kyllä halua moista kansanedustajasta kuulla.

En ole lukenut Toivolan kirjaa, oletko sinä? Jos olet, voitko ihan yksityiskohtaisesti kertoa, mitä siinä kirjassa luki? Mä nimittäin veikkaan, että siinä ei puhuttu persereiästä. Persereiästä puhuminen on vain kaltaistesi persereikäpakkomielteisten päässä. Jos joku mainitseen miesten välisen seksin, te että pysty ajattelemaan mitään muuta kuin persereikää, koska se kiinnostaa teitä niin valtavasti.

Ap

Vierailija
42/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärivasemmistolaiset väkivaltaiset hörhöt on kyllä kummallisia. Miksi ne murhaavat vanhuksia? Riehuvat kaikkialla, hakkaavat kepeillä hevosia, murhapolttavat bussikuskeja huutavat ja mölisevät. En ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasismi ja oman rodun suosiminen on homo sapiensille tyypillistä. Ei me niin kauas muista eläinlajeista olla päästy. Eipä siinä sen kummempaa ole. Kulttuuri ja sivistys on kananmunan paksuinen kuori ytimen ympärillä.

VOisit tietenkin kantaa kortesi kekoon sivistyksen kuoren paksuntamiseksi sivistämällä itseäsi. Taikausko on todella yleistä myös, mutta toivotko sen lisääntyvän maailmassa?

Ap

Sivistä itseäsi muutamaan alan perusteoksen teoriaan tutustumalla. Koska vaikutat jankkaajalta, en anna linkkejä, vaan googlaa. Toiset meistä ovat opiskelleet ihan näitä asioita.

Vierailija
44/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämäkin asialliset ketjut on poistettu, missä ollaan keskusteltu maahanmuutosta ja turvapaikanhakijoista. Siellä on ollut hyviä omakohtaisia kertomuksia kulttuurien kohtaamisesta. Esimerkkinä omani, millaista on elää parisuhteessa muslimimiehen kanssa, joka on vielä maahanmuuttokriittisempi kuin minä, taustoistaan huolimatta. Tietää, millaisesta kulttuurista ihmiset saapuvat. Tällaiset asiat ovat ihan asiallista tietoa.

Mä en nyt tehnyt avausta, jossa toivoin, ettei maahanmuutosta käytäisi asiallista keskustelua, tein avauksen, jossa kerroin olevani pahalla tuulella siitä, että täällä ei voi käydä asiallista keskustelua välillä lainkaan.

Ap

Vierailija
45/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämäkin asialliset ketjut on poistettu, missä ollaan keskusteltu maahanmuutosta ja turvapaikanhakijoista. Siellä on ollut hyviä omakohtaisia kertomuksia kulttuurien kohtaamisesta. Esimerkkinä omani, millaista on elää parisuhteessa muslimimiehen kanssa, joka on vielä maahanmuuttokriittisempi kuin minä, taustoistaan huolimatta. Tietää, millaisesta kulttuurista ihmiset saapuvat. Tällaiset asiat ovat ihan asiallista tietoa.

Tällainen olisi ollut mielenkiintoinen ja sivistystä lisäävä puheenvuoro.

Vierailija
46/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasismi ja oman rodun suosiminen on homo sapiensille tyypillistä. Ei me niin kauas muista eläinlajeista olla päästy. Eipä siinä sen kummempaa ole. Kulttuuri ja sivistys on kananmunan paksuinen kuori ytimen ympärillä.

VOisit tietenkin kantaa kortesi kekoon sivistyksen kuoren paksuntamiseksi sivistämällä itseäsi. Taikausko on todella yleistä myös, mutta toivotko sen lisääntyvän maailmassa?

Ap

Sivistä itseäsi muutamaan alan perusteoksen teoriaan tutustumalla. Koska vaikutat jankkaajalta, en anna linkkejä, vaan googlaa. Toiset meistä ovat opiskelleet ihan näitä asioita.

Et ole maininnut alaa, joten hieman vaikea googlata sen perusteoksia. Mä sivistän kyllä itseäni lukemalla paljon, se on yksi mun elämäni tärkeimmistä tavoitteista. Olen muuten aiemminkin huomannut, että kun paukut loppuvat, aletaan nimitellä toista jankkaajaksi ja pyydetään googlaamaan. Oikeasti, mikä argumentti se edes on, että koska minä olen mielestäsi jankkaaja, et voi kertoa minulle jonkun teoksen nimeä, vaan käsket googlata? Anna kun kerron sulle: se on se argumentti, että et ole itsekään lukenut mitään perusteoksia, etkä ymmärrettävästi sen takia osaa niitä nimetäkään.

Ap

Ap

Vierailija
47/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äärivasemmistolaiset väkivaltaiset hörhöt on kyllä kummallisia. Miksi ne murhaavat vanhuksia? Riehuvat kaikkialla, hakkaavat kepeillä hevosia, murhapolttavat bussikuskeja huutavat ja mölisevät. En ymmärrä.

Tämä olisi tärkeä yhteiskunnallinen keskustelunaihe.

Vierailija
48/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä sairasta sakkia nykyään. Pari päivää sitten oli aloitus aiotko mennä Torniaisen tukikonserttiin. 

Eli pitää mennä sellasen " tukikonserttiin " joka potkaisee toista rintaan niin että hän kaatuu ja iskee päänsä katuun. 

Lopettakaa tämä roskasakin palsta

Vierailija
49/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta muslimin kanssa elämisestä jatkan vielä. Tunnen muitakin pariskuntia. Miehet ovat huomattavasti sitoutuneempia. Kasvatetaan lapsesta asti siihen, että kun naimisiin mennään, niin sitten ei erota. Ovat täällä myös länsimaalaistuneempia, mutta omaa ateismiani ei kannata kertoa perheelle, koska se on se pahin vaihtoehto hindujen monijumaluuden ohella. Nämä nuoremman polven miehet ovat ihan ok asian kanssa, eikä minua haittaa rukoilu tai moskeijassa perjantaisin käynti heillä osana arkea. Sianlihaa ei kumpikaan syö, itse makusyistä. Näin oli jo ennen kuin tapasimme. Tuntemani miehet arvostavat myös kovasti länsimaista tasa-arvoa, ja se näkyy ihan käytännön arjessa.

Vierailija
50/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, mikä minua ärsyttää nykykeskustelussa on rasismin, kulttuurin ja uskonnon sotkeminen toisiinsa. Rasismi on aivan eri asia kuin kulttuuri ja uskonto.

Rasismi on väärin koska siinä ihmistä kohdellaan biologisen perimän mukaan, jolle yksilö ei voi tehdä yhtään mitään.

Kulttuuri ja uskonto ovat ihmisten kehittämiä rakennelmia, joiden suhteen jokaisella yksilöllä on vapaa päätösvalta oman elämänsä, arvojensa ja käyttäytymisensä puitteissa. Siksi kulttuuri ja uskonto ovat asioita joista voi keskustella ja joista saa olla eri mieltä.

Kulttuurin ja uskonnon sotkeminen biologiseen rotuun ja rasismiin on pahimmanlaatuista älyllistä epärehelllisyyttä ja itse asiassa rasismia itsessään sen syvimmässä muodossa, koska se vie vapaan yksilöllisen valinnan pois ihmiseltä itseltään.

Vierailija
51/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta muslimin kanssa elämisestä jatkan vielä. Tunnen muitakin pariskuntia. Miehet ovat huomattavasti sitoutuneempia. Kasvatetaan lapsesta asti siihen, että kun naimisiin mennään, niin sitten ei erota. Ovat täällä myös länsimaalaistuneempia, mutta omaa ateismiani ei kannata kertoa perheelle, koska se on se pahin vaihtoehto hindujen monijumaluuden ohella. Nämä nuoremman polven miehet ovat ihan ok asian kanssa, eikä minua haittaa rukoilu tai moskeijassa perjantaisin käynti heillä osana arkea. Sianlihaa ei kumpikaan syö, itse makusyistä. Näin oli jo ennen kuin tapasimme. Tuntemani miehet arvostavat myös kovasti länsimaista tasa-arvoa, ja se näkyy ihan käytännön arjessa.

Tällaista älykästä keskustelua kaipaan! Mihin se on hävinnyt?

Vierailija
52/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo keskustelut sensuroidaan, vaikka asialinjalla pysyisivätkin.

Vierailija
53/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuuntelee suomalaisten AY-liikkeiden valituksia ja kaikkea muuta napinaa, niin nuo muualta tänne tulleet ihmettelvät. "Tiedättekö te, miten hyvin asiat tässä maassa oikeasti ovat?" Saa vähän perspektiiviä.

Vierailija
54/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan etusivu muistuttaa lähinnä oksennusvatia. Ei täällä voi kohta enää käydä ollenkaan. Ei ole enää minkäänlaista keskustelua, vain rajakkien oman agendan rummuttamista ja jonkun kotiinsa linnoittautuneen naisvihaajan ujellusta.

Liian herkkähipiäinen? Parempi on, että pysytkin poissa. Ei tarvii haavi auki ihmetellä enää.

Vierailija
55/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää kyllä paikkansa, että palstan ilmapiiri on muuttunut. Täällä on nykyään paljon enemmän pahoinvointia, huono-osaisuutta, katkeruutta, rasismia jne. Ei täällä enää "tavalliselle" hyvintoimeentulevalle koulutetulle ihmiselle ole juuri mitään. Ja siksi oma palstailukin on vähentynyt. Ties minkä avohoitopotilaiden ja vankien kanssa sitä täällä tulee väännettyäkään. Why bother.

Rasismikortti vedetty. Kuvottaa vaan, kun keskenkasvuinen nilkki alkoi pitää pusutteluääniä kävellessäni koiran kanssa ohi. Tuijotti kiinteästi ja muiskutti ilmaan. Tavallinen nainen oon, jolla pitkät, vaaleat hiukset. Suomalaiset miehet/nuoriso ei tällaista harrasta.

Vierailija
56/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkälaiset ihmiset viettää koko päivän kotona koneella?! Tällaiset:

"Lapseni sytyttää eläimiä palamaan, onko kenelläkään vinkkejä. Sanoin kerran soosoo eikä se usko"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi