Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä nyt jotenkin poikkeuksellisen häiriintynyttä porukkaa tänään?

Vierailija
08.10.2016 |

Palstan etusivu muistuttaa lähinnä oksennusvatia. Ei täällä voi kohta enää käydä ollenkaan. Ei ole enää minkäänlaista keskustelua, vain rajakkien oman agendan rummuttamista ja jonkun kotiinsa linnoittautuneen naisvihaajan ujellusta.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, sellaisia kuin sinä.

Vierailija
22/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintyneen naikkosen käytös tulee esiin hyvin silloin kun iskuyritys epäonnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ketkä huutavat rasismista ja näkevät sitä joka puolella, ovat itse rasistisesti ajattelevia projisoijia.

Ihan samalla tavalla kun jokain homoja hysteerisesti vihaava, on itse kaappihomo, niin myös suva**i on itse rasisti.

Naisvihaajaa ei tarvitse ottaa vakavasti. Häntä ei edes oma äitikään rakasta, joten antaa hänen olla.

Ei tarvitse lukea ja avata naisvihaviestejä.

Logiikkasi ontuu.

Mutta SE- ryhmän jäsen spämmäilee omia aatteitaan palstalle. Helppo arvata kuka hän on.

Vierailija
24/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää kyllä paikkansa, että palstan ilmapiiri on muuttunut. Täällä on nykyään paljon enemmän pahoinvointia, huono-osaisuutta, katkeruutta, rasismia jne. Ei täällä enää "tavalliselle" hyvintoimeentulevalle koulutetulle ihmiselle ole juuri mitään. Ja siksi oma palstailukin on vähentynyt. Ties minkä avohoitopotilaiden ja vankien kanssa sitä täällä tulee väännettyäkään. Why bother.

Voisikohan kenties kertoa siitä, miten yhteiskunta on muuttunut? Hyvä indikaattori. Sipilän hallituksen "loikat" ja mamuaalto. Venäjäkin kiukuttelee globaalin menon muuttuessa.

Iltalehti uutisoi. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016100822433145_uu.shtml?ref=juurinyt_d...

Vierailija
25/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheellinen kunnon väki on kaupoissa, harrastuksissa ja huvittelemassa. Muutama viime yönä tarjontaan pettynyt tai miestään melkein pettänyt huutaa täällä morkkistaan. Senhän sä halusit kuulla? :)

Mun teoria on kyllä se, että kun nämä yhdet jankuttavat asiaansa vähintään työpäivän verran päivässä, muiden ihmisten viestit katoavat pois etusivulta. Monia myös inhottaa tämä meininki niin paljon, ettei palstailu enää kiinnosta.

Ap

Niinpä. Sinä ja kaltaisesi rasistifanaatikot mekkaloivat täällä, niin eihän täällä muut enää viitsi käydä. Nytkin aloituksesi oli heti ekalla sivulla. Riittää minulle.

Vierailija
26/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä keskustellaan Jani Toivolasta, koska se myy Sanoman Me Naiset -lehteä. Itsekin ostin siitä syystä.

Mäkin voisin keskustellla Jani Toivolasta ihan mielelläni. En kuitenkaan uskalla edes avata Jani Toivolaa käsitteleviä ketjuja, koska niissä on sellaista inhottavaa roskaa, että sen lukeminen polttaa ikuiset jäljet sieluun.

Ap

Vierailija
27/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ketkä huutavat rasismista ja näkevät sitä joka puolella, ovat itse rasistisesti ajattelevia projisoijia.

Ihan samalla tavalla kun jokain homoja hysteerisesti vihaava, on itse kaappihomo, niin myös suva**i on itse rasisti.

Naisvihaajaa ei tarvitse ottaa vakavasti. Häntä ei edes oma äitikään rakasta, joten antaa hänen olla.

Ei tarvitse lukea ja avata naisvihaviestejä.

Ei mene noin rasismin kohdalla. On hirvittävän helppo väittää, ettei rasismia ole joka puolella, jos ei joudu itse kokemaan sitä, mitä rasismi on. Jo se, että sen olemassaoloa vähätellään, on esimerkki rasismin rakenteellisuudesta. Katsopa tämä Fingerpori: http://www.hs.fi/fingerpori/s1306078204095 Tässä on oiva esimerkki siitä, miten tietty porukka haluaa vähätellä toisten ihmisten kokemuksia ja puhua heidän suullaan.

-

Minulle ei olekaan naisvihaajasta mitään haittaa. Sen sijaan monelle muulle, varsinkin nuorille naisille, siitä voi olla haittaa. Tarpeeksi kun jotain asiaa jankataan, joku voi alkaa uskoa sen jankkauksen.

Ap

Vierailija
28/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian... kirjoitti:

No jos oksennusvati on rasismia, olkoon.

Mutta ei miehiä kiinnosta yhdynnät häiriintyneen naikkosen kanssa. Pakonomaiset kostoyritykset johtavat vain pahempiin itkukohtauksiin.

Kiinnostavaa kun seurattu on sivusta häirikkönaikkosta työpaikallakin häiriköimässä, niilä on taipumus siirtyä myös someen aukomaan ja lietsomaan vaikkapa miesvihaansa.

Kun kerran joka kolmannella 20-25 vuotiaalla on psyykelääkeitä, noita meluajia riittää.

"hyvät reidet sinulla".

En mä väitä, etteikö naiset voi vihata, viittaan vain yhteen palstalla erittäin aktiiviseen trolliin. Onhan täällä nyt herranjumala vaikka Ikis ja Jenni Vartiainen -hullu, siinä oiva esimerkki pitkään jatkuneesta nettivihaamisesta.

Ap

Vierailija
29/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää kyllä paikkansa, että palstan ilmapiiri on muuttunut. Täällä on nykyään paljon enemmän pahoinvointia, huono-osaisuutta, katkeruutta, rasismia jne. Ei täällä enää "tavalliselle" hyvintoimeentulevalle koulutetulle ihmiselle ole juuri mitään. Ja siksi oma palstailukin on vähentynyt. Ties minkä avohoitopotilaiden ja vankien kanssa sitä täällä tulee väännettyäkään. Why bother.

Oma palstailusi on muka vähentynyt mutta kappas, kuka se onkaan palstalla juuri nyt..

Vierailija
30/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, sellaisia kuin sinä.

Mä kuitenkin tiedän, että oikeasti tajuat, että puhun juuri sinusta. Se riittää mulle. Ihan sama, mitä viestiä mulle vääntelet, mä tiedän, että viestini on mennyt perille.

Ap

Vierailija
31/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ei näytä kestävän ollenkaan sitä että lähellä on ketään joka on mistään eri mieltä. Facessa näillä heiluu banninappi todella herkästi ja lopputuloksena on kaveripiiri joka varmasti ei ole eri mieltä yhtään mistään.

Vierailija
32/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheellinen kunnon väki on kaupoissa, harrastuksissa ja huvittelemassa. Muutama viime yönä tarjontaan pettynyt tai miestään melkein pettänyt huutaa täällä morkkistaan. Senhän sä halusit kuulla? :)

Mun teoria on kyllä se, että kun nämä yhdet jankuttavat asiaansa vähintään työpäivän verran päivässä, muiden ihmisten viestit katoavat pois etusivulta. Monia myös inhottaa tämä meininki niin paljon, ettei palstailu enää kiinnosta.

Ap

Niinpä. Sinä ja kaltaisesi rasistifanaatikot mekkaloivat täällä, niin eihän täällä muut enää viitsi käydä. Nytkin aloituksesi oli heti ekalla sivulla. Riittää minulle.

Samat sanat sinulle.

Ap

Vierailija
33/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset ei näytä kestävän ollenkaan sitä että lähellä on ketään joka on mistään eri mieltä. Facessa näillä heiluu banninappi todella herkästi ja lopputuloksena on kaveripiiri joka varmasti ei ole eri mieltä yhtään mistään.

Mä kestän oikein hyvin, että ollaan eri mieltä. Mä olen ihan lapsesta asti joutunut sitä kestämään. Mutta

sen sijaan mun on vaikea kestää vihan levittämistä.

Ap

Vierailija
34/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että ihmiset paljolti vaikuttavat haluavan keskustella päivän tärkeistä aiheista jotka vaikuttavat heidän elämäänsä. Mutta täysin asiallinenkin keskustelu sensuroidaan ja joka ketju yhteiskunnallisista asioista muuttuu vastenmieliseksi ja järjettömäksi solvaamiseksi.

Ero joihinkin järkeviin kv. keskustelupalstoihin, kuten Quoraan, on hämmästyttävä.

Ero vaikuttaa johtuvan eniten siitä, että Quorassa voidaan keskustella vaikeammistakin aiheista ja moderaatio keskittyy pitämään keskustelun asiallisena. Täällä tehdään päin vastoin, sensuroidaan tietyt aiheet mutta niiden ulkopuolella keskustelu saa olla vaikka kuinka häiriintynyttä.

Lopputuloksesta olen samaa mieltä kanssasi. Ei mitään annettavaa. Tähän asti palsta on ollut kiinnostava kurkistus muunlaisten ihmisten elämään, mutta jonkun häiriintyneiden hullujen jutuista ei välitä, kuten sellaisten jotka eivät osaa muita sanoja mihin tahansa aiheeseen kuin "persu, rasisti, natsi, fasisti".

Vierailija
35/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismi ja oman rodun suosiminen on homo sapiensille tyypillistä. Ei me niin kauas muista eläinlajeista olla päästy. Eipä siinä sen kummempaa ole. Kulttuuri ja sivistys on kananmunan paksuinen kuori ytimen ympärillä.

Vierailija
36/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän se Toivola alkoi avautumaan niistä puistokeikoistaan. En kyllä halua moista kansanedustajasta kuulla.

Vierailija
37/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä voin ihan mielelläni keskustella avohoitopotilaan, huono-osaisen, vangin tai kenen tahansa muunkin kanssa, jos he haluavat keskustella, eivätkä jankuttaa jostain Palefacen rumuudesta tai jostain muusta yhtä idioottimaisesta.

Ap

Kyllä Pallifacen rumuudesta saa sanoa siinä missä muidenkin. Se ei ole rajakkiagendan tuputtamista että tuodaan esiin Palen videolla olevan kaverin olevan murhaaja. Saahan siitäkin puhua,että toisen ääripään Immonen hengaa uusnassejen kanssa, niinkuin oikein onkin. Ei vassariääripään vastaavia tule hyssytellä sen enempää.

Vierailija
38/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasismi ja oman rodun suosiminen on homo sapiensille tyypillistä. Ei me niin kauas muista eläinlajeista olla päästy. Eipä siinä sen kummempaa ole. Kulttuuri ja sivistys on kananmunan paksuinen kuori ytimen ympärillä.

VOisit tietenkin kantaa kortesi kekoon sivistyksen kuoren paksuntamiseksi sivistämällä itseäsi. Taikausko on todella yleistä myös, mutta toivotko sen lisääntyvän maailmassa?

Ap

Vierailija
39/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä voin ihan mielelläni keskustella avohoitopotilaan, huono-osaisen, vangin tai kenen tahansa muunkin kanssa, jos he haluavat keskustella, eivätkä jankuttaa jostain Palefacen rumuudesta tai jostain muusta yhtä idioottimaisesta.

Ap

Kyllä Pallifacen rumuudesta saa sanoa siinä missä muidenkin. Se ei ole rajakkiagendan tuputtamista että tuodaan esiin Palen videolla olevan kaverin olevan murhaaja. Saahan siitäkin puhua,että toisen ääripään Immonen hengaa uusnassejen kanssa, niinkuin oikein onkin. Ei vassariääripään vastaavia tule hyssytellä sen enempää.

Miksi jonkun ihmisen rumuudesta pitää sanoa? En käsitä ollenkaan. Mun mielestä toisen ihmisen ulkonäön haukkuminen kertoo siitä haukkujasta kaiken, ja siinä kaikessa ei ole mitään hyvää. 

Ap

Vierailija
40/56 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämäkin asialliset ketjut on poistettu, missä ollaan keskusteltu maahanmuutosta ja turvapaikanhakijoista. Siellä on ollut hyviä omakohtaisia kertomuksia kulttuurien kohtaamisesta. Esimerkkinä omani, millaista on elää parisuhteessa muslimimiehen kanssa, joka on vielä maahanmuuttokriittisempi kuin minä, taustoistaan huolimatta. Tietää, millaisesta kulttuurista ihmiset saapuvat. Tällaiset asiat ovat ihan asiallista tietoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi