Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törpöin syntymäpäivälahja, jonka olet saanut mieheltä?

Vierailija
07.03.2006 |

Mä sain exältä LEIVÄNPAAHTIMEN...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan rakas mieheni!

Vierailija
2/34 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kertakaikkisen naurettava, purskahdin nauramaan ja mies oli nolona. Ei siis ollut vitsi, selittelin siinä silmät naurunkyynelissä, että ajatushan on tärkein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silitysrauta

kuumemittari

Vierailija
4/34 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiitollinen vaikka voikukista tai terottimesta jos sais ees jotain.

Vierailija
5/34 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kyllä hyvin selväksi että missä mun paikkani on sen miehen mielestä. No se onkin exä nykyään.

Vierailija
6/34 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan kammottavat, mallia mummo olevat alusvaatteet (pikkarit + rintsikat); rintsikat aivan valkoiset ilman mitään koristeluja eikä kuppeja oltu kovitettu, topattu tai mitään ja pikkarit oli jotkut maxi-mallit, jotka muistutti enemmän äitiyshousuja kun norm. pikkareita.

Siinä tilanteessa hymyilin vaan kauniisti ja hoin mielessäni " ajatus on tärkein, ajatus on tärkein" ...

Vierailija
7/34 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ei siinä muuta, mutta se oli sellainen " monihaarainen" ja erittäin isopiikkinen yksilö.. Tuli väkisinkin mieleen että oli jonkinlainen vinoilu minua kohtaan (oli ollut riitaa), niin että vedin hymyni pyllyyn sitä katsellessani..

Vierailija
8/34 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtään koruihminen ja mies tietää sen. Vihkisormustakaan en osaa pitää. Olen enemmän käytännön ihminen enkä halua että rahat menee " hukkaan" .

Vierailija
9/34 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä tosi rumia. Ei toi ole lahja mulle vaan miehelle.

Vierailija
10/34 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai minun puolestani pitää Viking Line pelikorttinsa :D

Vierailija
11/34 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkkarin isosta telkusta sohvalla röhnöttäen.....

Vierailija
12/34 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni ei muistanut synttäreitäni. Ja kun mainitsin että arvaa kellä on tänään synttärit niin se vaan että jaa, onnea. Onpa vaikea arvata että lemppasin koko törpön aika pian sen jälkeen!

Itse ottaísin todella mieluusti jonkun esim. monitoimikoneen, pidän kovasti käytännöllisistä lahjoista enkä hömpästä kuten korviksista.

Vierailija
13/34 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoksu oli karmea, sitten siinä oli hopeoitu koru, missä oli sellainen halkaisijaltaan 10cm: rengas. Mitä lienee risteilyllä päässä liikkunut =)

Vierailija
14/34 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Ateisti

Vierailija
15/34 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullon OLIIVIÖLJYÄ!!!!! Oli kuulemma jotain spesiaalimerkkiä...

Vierailija
16/34 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt kyllä osaa sanoa että onko lahjat ollu törppöjä mut yleensä mies ryntää ulos ostoksille synttäripäivänä, usein vielä iltapäivällä. Kerran oli ottanu oikeen kaverin mukaan kun osti kukkia (se ainut kerta) ja niille maljakon.. johon ne kukat ei edes sopinut. Sitten tuli ylpeenä kotiin kaverinsa kanssa ja sano " Onnea" .. :D

Vierailija
17/34 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ekana syntymäivänäni seurustelun alussa sain keittokirjoja!!!

-kerran mentiin laivalle pari viikkoa synttäreitä ennen ja myöhemmin mies sanoi että se oli mun synttärilahja, vaikka maksoin matkasta puolet!

-jonakin vuonna se tokaisi vaan, että " Miltä tuntuu olla noin vanha?"

Kuulostaa ihan sialta, mutta oikeesti se on aika lutunen. On vaan ihan toivottoman huono romantiikan ja lahjojen suhteen.

Nyt pystyn jo nauramaan noille, mutta silloin oli kyllä itku lähellä... :)

Vierailija
18/34 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde oli kyllä sen jälkeen hyvin pian entinen. Ja se kaktuskin mätäni eron jälkeen, siis todellakin mätäni ei kuivunut, vaikken sitä mitenkään yrittänyt tappaa.

Vierailija
19/34 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin sillon 24 vuotta...

Vierailija
20/34 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pipo oli sitä varten ettei muna jäähdy..oli sen mielstä hauska..kyllä mäki nauroin ja ihmettelin sen ajatuksen juoksua... ;o)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä