Törpöin syntymäpäivälahja, jonka olet saanut mieheltä?
Kommentit (34)
Siis kertakaikkisen naurettava, purskahdin nauramaan ja mies oli nolona. Ei siis ollut vitsi, selittelin siinä silmät naurunkyynelissä, että ajatushan on tärkein.
Olisin kiitollinen vaikka voikukista tai terottimesta jos sais ees jotain.
Tuli kyllä hyvin selväksi että missä mun paikkani on sen miehen mielestä. No se onkin exä nykyään.
aivan kammottavat, mallia mummo olevat alusvaatteet (pikkarit + rintsikat); rintsikat aivan valkoiset ilman mitään koristeluja eikä kuppeja oltu kovitettu, topattu tai mitään ja pikkarit oli jotkut maxi-mallit, jotka muistutti enemmän äitiyshousuja kun norm. pikkareita.
Siinä tilanteessa hymyilin vaan kauniisti ja hoin mielessäni " ajatus on tärkein, ajatus on tärkein" ...
..ei siinä muuta, mutta se oli sellainen " monihaarainen" ja erittäin isopiikkinen yksilö.. Tuli väkisinkin mieleen että oli jonkinlainen vinoilu minua kohtaan (oli ollut riitaa), niin että vedin hymyni pyllyyn sitä katsellessani..
En ole yhtään koruihminen ja mies tietää sen. Vihkisormustakaan en osaa pitää. Olen enemmän käytännön ihminen enkä halua että rahat menee " hukkaan" .
mun mielestä tosi rumia. Ei toi ole lahja mulle vaan miehelle.
Sai minun puolestani pitää Viking Line pelikorttinsa :D
olkkarin isosta telkusta sohvalla röhnöttäen.....
Exäni ei muistanut synttäreitäni. Ja kun mainitsin että arvaa kellä on tänään synttärit niin se vaan että jaa, onnea. Onpa vaikea arvata että lemppasin koko törpön aika pian sen jälkeen!
Itse ottaísin todella mieluusti jonkun esim. monitoimikoneen, pidän kovasti käytännöllisistä lahjoista enkä hömpästä kuten korviksista.
tuoksu oli karmea, sitten siinä oli hopeoitu koru, missä oli sellainen halkaisijaltaan 10cm: rengas. Mitä lienee risteilyllä päässä liikkunut =)
pullon OLIIVIÖLJYÄ!!!!! Oli kuulemma jotain spesiaalimerkkiä...
En nyt kyllä osaa sanoa että onko lahjat ollu törppöjä mut yleensä mies ryntää ulos ostoksille synttäripäivänä, usein vielä iltapäivällä. Kerran oli ottanu oikeen kaverin mukaan kun osti kukkia (se ainut kerta) ja niille maljakon.. johon ne kukat ei edes sopinut. Sitten tuli ylpeenä kotiin kaverinsa kanssa ja sano " Onnea" .. :D
-ekana syntymäivänäni seurustelun alussa sain keittokirjoja!!!
-kerran mentiin laivalle pari viikkoa synttäreitä ennen ja myöhemmin mies sanoi että se oli mun synttärilahja, vaikka maksoin matkasta puolet!
-jonakin vuonna se tokaisi vaan, että " Miltä tuntuu olla noin vanha?"
Kuulostaa ihan sialta, mutta oikeesti se on aika lutunen. On vaan ihan toivottoman huono romantiikan ja lahjojen suhteen.
Nyt pystyn jo nauramaan noille, mutta silloin oli kyllä itku lähellä... :)
Suhde oli kyllä sen jälkeen hyvin pian entinen. Ja se kaktuskin mätäni eron jälkeen, siis todellakin mätäni ei kuivunut, vaikken sitä mitenkään yrittänyt tappaa.
se pipo oli sitä varten ettei muna jäähdy..oli sen mielstä hauska..kyllä mäki nauroin ja ihmettelin sen ajatuksen juoksua... ;o)
Kiitos vaan rakas mieheni!