Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sitä sitten pitäisi käyttää

Vierailija
08.10.2016 |

Aina vouhkataan siitä kyrvän koosta. Ei muka ole merkitystä vaan sillä miten sitä käyttää jne. Eli naiset : jos sillä nyt sitten koolla ei mitään merkitystä ole, niin kertokaa ihmeessä, miten sitä vehjettä sitten pitäisi käyttää !! Itse olen kyllä sitä mieltä, että jokainen mies osaa vehjettään lykkiä edestakaisin, ainoa mikä tekee eron hyvän ja huonon välillä, on juurikin se kyrvän koko.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N48, oletko vapaa vai ei?Kysyy Mies 50 ja plus, no 19.

Vierailija
22/34 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies nuolee mua lähes joka kerta. Kuumenen siitä kunnolla. Sitten riittää yleensä työnnöt välillä nopeutta ja syvyyttä vaihtaen. Aina varmat orkut tulee. Munalla mittaa yli 20 cm ja paksuuttakin reilusti. Vaihtelun vuoksi myös käsin ja leluilla runkataan ja imetään orkut molemmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies nuolee mua lähes joka kerta. Kuumenen siitä kunnolla. Sitten riittää yleensä työnnöt välillä nopeutta ja syvyyttä vaihtaen. Aina varmat orkut tulee. Munalla mittaa yli 20 cm ja paksuuttakin reilusti. Vaihtelun vuoksi myös käsin ja leluilla runkataan ja imetään orkut molemmille.

Tuo on tilaston mukaan suomalaisellamiehellä sellainen yksi tuhannesta tapaus kalun koon mukaan katsottuna siis.

Vierailija
24/34 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitan, en ole.

Vierailija
25/34 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitan, en ole.

Vierailija
26/34 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitan, en ole.

N48 , haluatko silti kirjoitella aiheesta ? Kysyy Mies 50 ja plus /no 19.

Vierailija
27/34 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies ei missään tapauksessa syöksy suoraapäätä pilluun vaan tutkii naisensa nisät ja perseen kuin ainakin gynekologi kaikessa rauhassa hivutellen, kunnes rako on aivan märkä ja naisen katse kiimasta lasittunut. Sitten mies vielä kiusoitellen hieroo mulkkua pitkin vakoa, jonka jälkeen vasta levittää häpyhuulia sormilla paljastaen reiän, johon sitten hitaasti työntää siittimensä.

Herrasmies ei suinkaan tässäkään vaiheessa ala suinpäin hulluna pumpata ylös alas vaan ikäänkuin kuulostellen panee rauhallisesti tutkaillen jokaisen liikkeensä vaikutusta naiseensa. Vasta, kun nainen on juuri saavuttamassa huipun, herrasmies alkaa panemaan kuin luolamies villisti pumpaten samalla naisensa nisiä imen ja persettä hyväillen kunnes molemmat saavat orgasmin.

Vierailija
28/34 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä kai mitään esileikkitekniikoita kyselty, vaan panemistekniikoita. Miten pienimulkkunen voi panna naista tyydyttävästi, vai voiko ollenkaan.

Vierailija
29/34 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitan, en ole.

N48 , haluatko silti kirjoitella aiheesta ? Kysyy Mies 50 ja plus /no 19.

En mä tiedä, onko siitä mitään hyötyä. Mulla on sängyssäni mies, joka todella tietää mitä tekee ja olen todella tyytyväinen. Jos joskus olen vapaalla jalalla vielä, tiedän etten todellakaan tyydy vähempään.

Vierailija
30/34 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä kai mitään esileikkitekniikoita kyselty, vaan panemistekniikoita. Miten pienimulkkunen voi panna naista tyydyttävästi, vai voiko ollenkaan.

Jos on normaalikokoinen eikä mikään minä muna, niin hyvin onnistuu. Silloin pitää panostaa siihen tekniikkaan eri kulmiin. Mulla g-piste on emättimen etuseinässä n 5 sentin syvyydessä, kun siihen osuu pannessa, niin se saa mut laukeamaan. Hyviä asentoja lienee myös takaapäin ja nainen päällä. Otan myöz yhdynnässä mielusti sormen peppuun tai pilluun, jos penis kakkosessa.

Itse tykkään enemmän siitä yhdynnästä kuin esileikeistä ja niitä voi tehdä myös välissä.

Mutta jokainen nainen on erilainen, eli jokaista naista tulee kohdella yksilönä ja etsiä ne asiat, joista ko. naknen tykkää, ihan samoin kuin miehet tykkäävät erilaisesta kosketusta. Joskus sama mies eri asioista eri kerroilla.

Vierailija
31/34 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on aivan väärä lähestymistapa. Mitäs jos kysyisit että miten pienimulkkuinen voi harrastaa seksiä naisen kanssa niin että se tuntuisi naisesta mahdollisimman hyvältä. Se paneminen on edelleenkin vain osa seksiä ja jos panostat vain siihen niin suuri osa seksikumppaneistasi jää vaille parhaita kokemuksia.

Vierailija
32/34 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on aivan väärä lähestymistapa. Mitäs jos kysyisit että miten pienimulkkuinen voi harrastaa seksiä naisen kanssa niin että se tuntuisi naisesta mahdollisimman hyvältä. Se paneminen on edelleenkin vain osa seksiä ja jos panostat vain siihen niin suuri osa seksikumppaneistasi jää vaille parhaita kokemuksia.

Kyllä se onnistuu. Mm. edellä kerrotut keinot ovat erittäin hyviä. Iso koko paikkaa tiettyyn pisteeseen saakka taitojen puutetta, mutta ei koko kaikkea korvaa. Pieni ja taitava on parempi kuin iso ja osaamaton. Mutta iso ja osaava, sitä ei voita mikään. Ugh, olen puhunut.

N40

Vierailija
33/34 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilin kellit sitä edestakas liikettä pysty monella tapaa suorittamaan. Edestakas = edestakas, se ei siitä muuksi muutu. Sen osaa tampiompikin jätkä. Pienimunaset ja pienimunasten naiset, tai kai lähinnä jälkimmäiset, koittaa vaan uskotella, että kyllä hekin nauttivat. Koko se on mikä rulettaa sano.

Toivoo 21 cm/hennon naisen ranne.

Vierailija
34/34 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos universumikaan ei paljasta miehelle, miten pannaan, niin keinot ovat vähissä. Kannattaa kuitenkin kysyä selvänäkijältä tai pyytää katsomaan Tarot-korteista. Säästyy paljolta sähläämiseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi