Nalle-hiutalepaketin sympaattinen nallehahmo on korvattu aivottoman näköisellä apinan päällä!! :-(
Olen vuosia ostanut ensisijaisesti Nalle-hiutaleita, koska se nallenkuva on mielestäni sympaattisempi kuin 1930-luvun arjalaisten julisteesta repäisty Elovena-tyttö. (Tosin eipä mun ostopäätöksilläni niin väliä ole, kun näköjään molemmat ovat Raision tuotteita.) Niinpä järkytys oli suuri, kun hiutalehyllyllä Nalle-paketin kyljessä komeili tärähtäneen näköinen, graafisesti tyyllitelty apinan pää. Ovatko nykypäivän muksut niin altistettuja modernille teknologialle, että puuropaketin kyljessä olevan hahmonkin pitää näyttää tabletilla pelattavan 2D-splatteritasohyppelyn hahmolta...?!?
Ostin paketin vanhanmallista Nalle-hiutaletta varastoon, sillä noihin uusiin en enää koske.
Tässä vanha nalle: http://www.raisionkeittokirja.fi/documents/10305/a120a6b0-c3fd-4599-a4d…
Ja tässä uusi, "moderni" hirvitys: http://www.raisionkeittokirja.fi/documents/10305/49294dae-0742-4281-841…
Kommentit (65)
Tämä johtuu pyllynalle-meemistä. Täytyy johtua. Ne jotka eivät tiedä laittakaa googlen kuvahakuun pyllynalle.
Rasmusnalle on täällä meillä ruotsissa liian rasistinen ja se otettiin pois kirjastoista.
Pyllynalle :D enpä ollu kuullutkaan
Rapea? Puuropaketissa? Mikään puurofani en ole, mutta eikö keittäessä puuroa tee jotain väärin, jos puuro on rapeaa?
Eihän tuo uusi ole mikään apina vaan nalle. Todella kaunis muutenkin tuo uusi paketti. Ihanat värit! Täytyykin ostaa vaikka on vanhojakin jäljellä.
Toisessa on hiutaleita ja toisessa uutuusmuroja. Oletko ihan varma, että vanha nallenkuva jää pois?
Valmistetaanko tuote nykyään Afrikan sarvessa?
Vierailija kirjoitti:
Toisessa on hiutaleita ja toisessa uutuusmuroja. Oletko ihan varma, että vanha nallenkuva jää pois?
Luulisin niin. Punainen neljänviljanpuuro oli kaupassa jo korvautunut apinapaketilla.
Ja vai pyllynalle, no voihan LOL. :D Toivotaan, että jonnet ostavat nyt paljon apinapuuroa, kun pyllynallesta on päästy eroon.
Muistan ehkä väärin, mutta tuollainen paketti oli jo kauan sitten. Se on siis retro.
Mutta ajatteles, jos siinä olisi Björn Wahlroosin kuva!
No mutta eihän tuo ole apinaa nähnytkään :0
Tuo pyllynallesekoiluhan olisi vain ilmaista mainosta.
Eikä!!!!
Just tällä viikolla aamupuurolla hymyilin, kun oon aina tykännyt siitä paketin herttaisesta retronallesta. En hyväksy! Laitetaan palautetta, että nalle takas ja heti! :'(
Voi helvetti! Jää nallet jatkossa kauppaan vaikka neljän viljan nalle olikin parasta mitä puuroon tulee
Onpa ikävää, jos tuo vanha nallekuva jää pois :( Minäkin olen ostanut Nalle-puuroa sen takia.
Tulee aina haikea mieli, kun vanhat tuotteet ja niiden pakkaukset - joihin on omituisella tavalla "kiintynyt" - uudistetaan ihan turhaan. En tiedä mitä tuollakin nyt yritetään ajaa takaa. Tuskin kukaan puurohyllyillä ajattelee, "oijoi, uusi trendikäs pakkaus, ihan must have!!!111!!!!"
Vierailija kirjoitti:
Eikä!!!!
Just tällä viikolla aamupuurolla hymyilin, kun oon aina tykännyt siitä paketin herttaisesta retronallesta. En hyväksy! Laitetaan palautetta, että nalle takas ja heti! :'(
Laitetaan!!!!
Minä näpyttelen palautteeni heti paikalla.
Nalle taisi olla liian rasistinen ja syrjivä.