Puhelinmyyntityö
Onko kannattavaa? Saako kauppoja ja palkkaa? Onko eroa eri firmojen välillä minkälaisia ovat työnantajana?
Kommentit (24)
Valitettavasti kirjoitti:
Enialle minut palkattiin 2018 alkukesästä. Haastattelut meni kummankin osapuolen mielestä super hyvin. Työn alkaessa olin melko hyvä myynnissä itseni mielestä ja pomokin kehui päivittäin että jatka samaan malliin hyvin menee! Olin toimiston kolmen parhaan myyjän joukossa joka viikko. Kertaakaan ei tullut mitään negatiivista palautetta. KUN KOEAIKAA OLI VIIKKO JÄLJELLÄ, KUTSUI yksi pomoista (heitä oli 3) minut töiden jälkeen toimistoon ja kertoi että ovat yksimielisesti päättäneet purkaa työsuhteeni ja syytä ei tarvitse kertoa koska koeaikapurku.
Suoraan sanoen tuli todella huijattu olo tästä firmasta. Yritin useaan kertaan kysyä syytä mutta sitä en koskaan saanut. Vetosivat siihen ettei ole pakko syytä kertoa. Tällä hetkellä teen töitä päivittäistavarakaupan parissa vakituisessa työsuhteessa ja ei mitään ongelmaa ollut koeajan kanssa. En voi Eniaa suositella. Ellet varta vasten halua koeajan lopulla kengän kuvaa takamukseesi.
Ei voi pitää paikkansa. Joko olet saanut liikaa rekkulaa tai sitten valehtelet tuosta "joka viikko paras myyjä." Potkut saa jos kk:n teho alle 0,9 muistaakseni.
Aijaa ei oo kyllä itellä ollu palkanmaksuilla koskaan ongelmaa. Onkohan tässä nyt perinteinen kilpailija lokaamassa kuraa niskaa ? Te-keskuksen kanssakin tehdään yhteistyötä mm Oppisopuksiin liittyen ? Itse nimittää opiskelin tässä samalla uuden ammatin.
Ite alotin Enialla myyntityöt 2018 syksyllä ja yhtään päivää ei kaduta. Päivätyötä, palkkaus on oman työpanoksen mukaan ja jos on ns. lahjakas puhumaan niin helposti pääsee yli 4000€/kk. Ensimmäiset kuukaudet vaikeimpia, pitää vaan puurtaa niistä yli. Sitteku alkaa tuotteet tulemaan tutuiksi ja uskaltaa alkaa jopa vääntämään puheiluissa (hyvässä hengessä) niin loppujen lopuksi mukavaa puuhaa. Tällä hetkellä oma palkkaus menee joka kuukausi yli 4000€, eli jos sanavalmis pakkaus ja tykkää jutella ihmisille niin ehdottomasti kokeilun arvoinen työ!
Enialle minut palkattiin 2018 alkukesästä. Haastattelut meni kummankin osapuolen mielestä super hyvin. Työn alkaessa olin melko hyvä myynnissä itseni mielestä ja pomokin kehui päivittäin että jatka samaan malliin hyvin menee! Olin toimiston kolmen parhaan myyjän joukossa joka viikko. Kertaakaan ei tullut mitään negatiivista palautetta. KUN KOEAIKAA OLI VIIKKO JÄLJELLÄ, KUTSUI yksi pomoista (heitä oli 3) minut töiden jälkeen toimistoon ja kertoi että ovat yksimielisesti päättäneet purkaa työsuhteeni ja syytä ei tarvitse kertoa koska koeaikapurku.
Suoraan sanoen tuli todella huijattu olo tästä firmasta. Yritin useaan kertaan kysyä syytä mutta sitä en koskaan saanut. Vetosivat siihen ettei ole pakko syytä kertoa. Tällä hetkellä teen töitä päivittäistavarakaupan parissa vakituisessa työsuhteessa ja ei mitään ongelmaa ollut koeajan kanssa. En voi Eniaa suositella. Ellet varta vasten halua koeajan lopulla kengän kuvaa takamukseesi.