Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä rauhaa rakastava nainen löytäisi viisaan ja hyvän miehen?

Vierailija
07.10.2016 |

Baarista löysin edellisen, mönkään meni. Ei sillä, että kohtaamispaikka ihmisen määrittelisi. Olen alle nelikymppinen, henkisestä ajattelusta kiinnostunut nainen. Tykkään taiteista, luonnosta, seksistä, hauskanpidosta ja elämästä yleensä. Olen sellainen herttaisen tyttömäinen eikä akateeminen koulutus tehnyt minusta tylsää. Mutta ero on saanut pohtimaan, kuinka voisin kohdata hyvän, luotettavan ja kiinnostavan miehen, kun arki on niin täynnä ja vapaa-aikaa vähän. Kokemuksia? :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sie kuitenkaan sellasesta välittäs. Ois tylsä mies sellanen.

Vierailija
22/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies ymmärtää, että sinulla ei olisi aikaa parisuhteseen ja jättää sinut rauhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisas mies ymmärtää, että sinulla ei olisi aikaa parisuhteseen ja jättää sinut rauhaan.

Juuri näin. "Arki on niin täynnä ja vapaa-aikaa vähän" kuulostaa hölmöltä, ei kiinnostavalta silloin, kun hakee kumppania.

Vierailija
24/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarista löysin edellisen, mönkään meni. Ei sillä, että kohtaamispaikka ihmisen määrittelisi. Olen alle nelikymppinen, henkisestä ajattelusta kiinnostunut nainen. Tykkään taiteista, luonnosta, seksistä, hauskanpidosta ja elämästä yleensä. Olen sellainen herttaisen tyttömäinen eikä akateeminen koulutus tehnyt minusta tylsää. Mutta ero on saanut pohtimaan, kuinka voisin kohdata hyvän, luotettavan ja kiinnostavan miehen, kun arki on niin täynnä ja vapaa-aikaa vähän. Kokemuksia? :)

Hih, minäkin oli samanlainen nelikymppinen akateeminen, kun löysin oma nörttimieheni pizzerian nurkasta seisomasta - perjantai-iltana. Tosin ei oltu ees kännissä. Elämäni rakkaus, minua 13 vuotta nuorempi. 10 vuotta ollaan jo oltu yhdessä, ihana, rauhallinen, kultainen mies :)

Vierailija
25/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi katsella niiden baarijännäpoikien sijaan kilttejä ja kunnollisia miehiä. Mutta eihän se ole yllätys, että me emme naisille kelpaa.

Vierailija
26/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin edellinen suhde kaatui?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi