Miksi ketjuvaatteissa ei kasva pituus juuri ollenkaan vaatekoon kasvaessa?
Tuntuu, että pituus pysyy samana, mutta vaate vain levenee muuten.
T. Vaatekaupoissa lyhyisiin paitoihin ja housuihin kyllästynyt
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Gina Tricotissa myyjä kertoi minulle, että housut tehdään pääasiassa 170cm(-175cm, en muista tarkkaan) naisille. Hämmennyin tästä, koska pohjoismaissa keskipituus on alle tuon! Aina saa olla käärimässä lahkeita, koska en osaa kaventaa housuja :(
Itse löydän parhaiten housuni Zarasta.
t. 163cm
Eli ei taida ginankaan vaatteissa riittää mulle pituus. :/ opiskelijana olis kiva ostaa vaatteita huokeammin, mutta ei vaan pituus riitä.
Ap
Ketjuihmiset kasvaa vain leveyssuuntaan?
Vaikka oletkin opiskelija, niin esimerkiksi hyviin farkkuihin kannattaa panostaa. Ompelijalta voi saada yllättävänki huokeaan hintaan mittatilauksena tehdyt farkut :) Aina oletetaan, että ompelijapalvelut ovat täällä kalliita (ovatkin verrattuna esim. Aasian maihin), mutta loppupeleissä tulee halvemmaksi teettää yhdet hyvät kuin ostaa kolmet huonot!
Kuinka pitkä olet jos saa kysyä?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka oletkin opiskelija, niin esimerkiksi hyviin farkkuihin kannattaa panostaa. Ompelijalta voi saada yllättävänki huokeaan hintaan mittatilauksena tehdyt farkut :) Aina oletetaan, että ompelijapalvelut ovat täällä kalliita (ovatkin verrattuna esim. Aasian maihin), mutta loppupeleissä tulee halvemmaksi teettää yhdet hyvät kuin ostaa kolmet huonot!
Kuinka pitkä olet jos saa kysyä?
180cm
Ap
Gina Tricotissa myyjä kertoi minulle, että housut tehdään pääasiassa 170cm(-175cm, en muista tarkkaan) naisille. Hämmennyin tästä, koska pohjoismaissa keskipituus on alle tuon! Aina saa olla käärimässä lahkeita, koska en osaa kaventaa housuja :(
Itse löydän parhaiten housuni Zarasta.
t. 163cm