Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä rauhaa rakastava nainen löytäisi viisaan ja hyvän miehen?

Vierailija
07.10.2016 |

Baarista löysin edellisen, mönkään meni. Ei sillä, että kohtaamispaikka ihmisen määrittelisi. Olen alle nelikymppinen, henkisestä ajattelusta kiinnostunut nainen. Tykkään taiteista, luonnosta, seksistä, hauskanpidosta ja elämästä yleensä. Olen sellainen herttaisen tyttömäinen eikä akateeminen koulutus tehnyt minusta tylsää. Mutta ero on saanut pohtimaan, kuinka voisin kohdata hyvän, luotettavan ja kiinnostavan miehen, kun arki on niin täynnä ja vapaa-aikaa vähän. Kokemuksia? :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile jotakin retriittiä, joogaleiriä, luontoretkeä, kirjoitusmatkaa, lukupiiriä...

Vierailija
2/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista löysin edellisen, mönkään meni. Ei sillä, että kohtaamispaikka ihmisen määrittelisi. Olen alle nelikymppinen, henkisestä ajattelusta kiinnostunut nainen. Tykkään taiteista, luonnosta, seksistä, hauskanpidosta ja elämästä yleensä. Olen sellainen herttaisen tyttömäinen eikä akateeminen koulutus tehnyt minusta tylsää. Mutta ero on saanut pohtimaan, kuinka voisin kohdata hyvän, luotettavan ja kiinnostavan miehen, kun arki on niin täynnä ja vapaa-aikaa vähän. Kokemuksia? :)

- Et mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään, mutta never give up on your dreams!

Vierailija
4/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en halua miestä, joka on niin herkkä kuin minä. :D Tarvitsen sellaisen ajattelevaisen duunarin. Olen itse taiteilija. (Ja seksikäs sellainen. :D :D)

Vierailija
5/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan ikinä opi ymmärtämään tätä av:n ilmapiiriä.

Ap

Vierailija
6/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarikeskustelu...

AP: "Hei :)"

Mies: "Hei :)"

...

AP: "Joo tuota, olen tosiaan maisteri (?) ja pidän kulttuurista erityisesti taiteista. Lisäksi harrastan mindfullnessia ja ulkoilen paljon. Melko kiireistähän tuo arki on... mut... seksille riittää aina aikaa. Rakastan seksiä :)"

Mies: "Aijaa" *vaivautunut hymy ja tuntee kuinka pallit kutistuvat rusinoiksi*

Vierailija
7/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastonjoogasta!

Vierailija
8/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä rauhaa rakastava nainen löytäisi viisaan ja hyvän miehen?

Si vis pacem, para bellum.

Vierailija
9/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan ikinä opi ymmärtämään tätä av:n ilmapiiriä.

Ap

Olet varmaan mediasta saanut lukea kuinka vaikeaa Suomessa nelikymppisen tai siinä hujakoilla olevien akateemisten naisten on löytää parisuhde. Ehkä täällä heijastellaan vaan realismin kaikuja.

Harrastusten parista?

Kaupasta?

Missä muualla nyt satut käymäänkään.

Vierailija
10/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty rohkeasti palstan kilttejä miehiä.

Vierailija
11/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan maalta.Kaupungin kollit tykkää helpoista naikkosista joilla isot tissit ja huulet.

Maalla on vähä eri elämännarvot.

Itse kysymykseen....Itse en ottaisi ukon tursaketta ristikseni mistään hinnasta.

Kuka niitä jaksaa koko ikäänsä mielistellä,kuitenkin vaihtavat keski-ikäisenä naisen nuorempaan.Mä lähtisin ulkomaille,söisin mitä huvittaa,nukkusin kun huvittaa ja näyttäsin ihan siltä miltä huvittaa :D

Ukkojen takia on turhaa elämässä stressata.

Ne saa pillua mistä tahansa ja se niille riittää.

Rakkaus muuttuu ajankuluessa täysin naisen ylläpitämäksi ?? Vastakaikua ei suomalaiselta mieheltä saa, se luulee,että rakkaus=seksi

Ei vain ole,muutakin huomiota ihminen kaipaa.

Vierailija
12/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samanlainen kuin ap. No, luonnosta en ole kiinnostunut.

Minun mieheni tuli hakemaan minut kotoa. Hän tuli tekemään yhtä työhommaa.

Hieman kesti päästä ohi sen, ettei minulla, akateemisella, tarvitse olla akateemista miestä saadakseni täydellisen parisuhteen.

Hän ei ole akateeminen, mutta miehenä juuri sellainen kuin haluan. Rakastava, hyväksyvä, rauhallinen, keskustelutaitoinen, viisas ja älykäs.

Vierailija
13/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sic transit, olet ehkä ruma.

Vierailija
14/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpiirin kautta, niin minäkin löysin omani, eli yhteinen ystävä järjesti meille tapaamisen.

Todennäköisesti sinunkin ystäväsi tuntevat sopivia sinkkumiehiä, kun vaan herättelet heitä miettimään asiaa.

Vierailija
15/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maajussille morsian tai ensitreffit alttarilla ohjelmasta tai jopa temtation islandiin menet sinkuksi.

Vierailija
16/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin.

Vierailija
17/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein unohtui esittelyssäsi ap. Onko pimpsloora tiukka, otatko suikkuliin ja nieletkö lastin? Entäpä tuikkaus anaaliin?

Vierailija
18/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sadbutruukeli kirjoitti:

Korkeintaan maalta.Kaupungin kollit tykkää helpoista naikkosista joilla isot tissit ja huulet.

Maalla on vähä eri elämännarvot.

Itse kysymykseen....Itse en ottaisi ukon tursaketta ristikseni mistään hinnasta.

Kuka niitä jaksaa koko ikäänsä mielistellä,kuitenkin vaihtavat keski-ikäisenä naisen nuorempaan.Mä lähtisin ulkomaille,söisin mitä huvittaa,nukkusin kun huvittaa ja näyttäsin ihan siltä miltä huvittaa :D

Ukkojen takia on turhaa elämässä stressata.

Ne saa pillua mistä tahansa ja se niille riittää.

Rakkaus muuttuu ajankuluessa täysin naisen ylläpitämäksi ?? Vastakaikua ei suomalaiselta mieheltä saa, se luulee,että rakkaus=seksi

Ei vain ole,muutakin huomiota ihminen kaipaa.

Juuri näin.

Vierailija
19/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mistä vaan kunhan olet realistinen oman tasosi suhteen.

Vierailija
20/26 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastat Rauhaa, niin kerro se hänelle. Vaikka olisit bi, niin miehiin meno ei poista rakkauttasi häneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän