Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei mennä hammaslääkäriin varatulla ajalla

Vierailija
07.10.2016 |

HS tänään. 30 % turvapaikanhakijoista jättää tulematta varatulla ajalla. Tulkki paikalla ja kallispalkkainen lääkäri. Hammaslääkäri oli ärsyyntynyt. Tämähän liippaa rasismia. EI tästä saa kirjoittaa!!!!
Nimimerkki: Veroja maksanut 40 vuotta ja kunnallista ilmaista aikaa ei ole koskaan tarjottu. Prkl!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa. Sen ymmärtäisin, että eivät edes varaa aikaa, koska monissa kulttuureissa ei ole tapana juuri hammaslääkärissä käydä ja monia voisi oudoksuttaa mennä vieraassa maassa. Mutta kun nämä ilmeisesti on itse varanneet ajan, niin en ymmärrä miksei sitten mennä paikalle...

Vierailija
2/7 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tästä ketjua tehdä, kun se poistetaan kumminkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa ilmaista hammashoitoa mistään vaikka maksan veroja, joilla kustannetaan joillekin ilmaisrksi tämä palvelu. Jos ennilmesty paikalle niin joudun maksamaan peruutusmaksun. Miksi kaikille ei ole samat säännöt?

Vierailija
4/7 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu se toinen ketju sensuroitiin. Uskomatonta paskaa!

Vierailija
5/7 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne saa edes aikaa =D

Vierailija
6/7 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne saa edes aikaa =D

Alkaen n. 200€ saa kyllä ajan mutta kukaan ei sitä laskua kantiksen puolesta kuittaa.

Vierailija
7/7 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa. Sen ymmärtäisin, että eivät edes varaa aikaa, koska monissa kulttuureissa ei ole tapana juuri hammaslääkärissä käydä ja monia voisi oudoksuttaa mennä vieraassa maassa. Mutta kun nämä ilmeisesti on itse varanneet ajan, niin en ymmärrä miksei sitten mennä paikalle...

Eivät itse varaa aikaa vaan joutuvat menemään vokin terveydenhoitajalle, joka sitten arvioi tarvitaanko lääkäriaikaa tai muuta hoitoa. Ihan hyvä systeemi onkin, että skriinataan hoidontarve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän