Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

päiväkoti ei yhtään katso, mitä lapsi laittaa ulos päälle. Esim. kylmillä keleillä ei ole hanskoja, fleecehaalaria ollut

Vierailija
07.10.2016 |

Onko tämä yleistäkin? Kyse on 4 v lapsesta. Ottaa päähän hakea, kun joka kerta sama juttu, ei hanskoja kädessä, ei fleecehaalaria jne. Pelkkä trikoopaita ja colleget välikausihaalarin alla. Eikö ne tädit nyt oikeasti voi vähän katsoa tuon ikäisten perään. Maa on ihan jäinen ja lapset pääasiassa leikkii maassa. Ja sanon kyllä lapselle joka aamu, mutta eihän tuo usko mitään. Olen sanonut tädeillekin, mutta mitään ei tapahdu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa ei kyllä millään muotoa ole vielä ihan jäinen

Vierailija
2/4 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maa ei kyllä millään muotoa ole vielä ihan jäinen

Kyllä se kuule aamusta jo on vähän jäinen, riippuu missä asuu. Sinä varmaan Helsingissä. Menepä itse istumaan aamulla maahan pelkillä collegeilla ja kuorihousuilla tunniksi ja tule sitten uudestaan aukomaan päätäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi varmaan on reipas pukija ja menee helpoimman kautta, kun häntä ei katsota niin tarkkaan. Meillä oli näin. Lapset pukevat reippaasti ja haluavat nopeasti kavereiden kanssa ulos. Hoitajien huomion vievät ne riehuvat koheltajat, joita ei meinata saada ulos, ja siitä kärsivät ne reippaat.

Vierailija
4/4 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, älä minulle kiukkua.