Naiset, huomaatteko että katseleeko miehet teitä?
Esim kadulla, jossain tapahtumissa, töissä? Oletteko omasta mielestäni erityisen kauniita, keskivertonättejä vai mitäänsanomattoman näköisiä?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole miettinyt teini-iän jälkeen miehiä, miesten huomiota tai miesten arvioita minusta. Miksi kiinnostaisi sovinistisikojen, pilluhaukkojen ja orjuuttajien huomio? Jokaisen aikuisen naisen tulisi omata tietty välinpitämättömyys miehiin. Miehet eivät koskaan arvosta naista ihmisenä joten alkaa olla historiassa sellainen ajanjakso että parempi päästää irti.
Muistakaa naiset että miehiltä niitä kehuja ja spermaa lentää sen verran että te ette ole mitenkään erikoisia. Kannattaa hankkia itsetunto ja suunnata katse opintoihin tai työhön. Kaikki miesten huomiolla elävät jotka tunnen ovat kouluttamattomia, läheisriippuvaisia ja taitamattomia naisia joille viimeinen korsi tuntea "arvostusta" on miehen limainen ja arvoton huomio.
Olen feministi ja vastustan tällaista puhetta. Lähtökohtaisesti mies on tasa-arvoinen naisen kanssa, toki joukkoon mahtuu myös paskakasoja, ihan sukupuolesta riippumatta.
Kerrankin täältä löytyy oikea vanhan liiton feministi eikä aina näitä nykyajan kusipääöykkärifemakoita.
Epäilen että parturini on huomannut jo ajat sitten minun katselevan häntä peilistä. Ainakin virmuilee siihen tyyliin aina kun huomaa uteliaan katseeni.
Ainakin baarissa miehet katsovat minun persettä kun ne tulee ilmoittamaan että "sulla on hyvännäkönen perse ".
Vierailija kirjoitti:
Näytän tavalliselta. Katsovat, persettä mm töissä. Olen kokki, pukeudun sen mukaan. Salilla myös kytätään. Enimmäkseen minua vanhemmat miehet. Jotenkin kuvottavaa.
Persettä se minäkin naisessa katson. Ei väliä vaikka naamataulu olisi kuin petolinnunperseestä, kunhan on iso pyöreä perse. Se on bueno.
Lämpimin terkuin. Repa
Hammashygienistini on aika rintava, ja kun hän ottaa käsittelyyn takahampaat, eli laittaa kädet pään ympäriltä kummaltakin puolelta jotta saa hyvän työasennon, niin aika vaikeahan siinä on olla tuijottamatta niitä kannuja jotka on siinä kiinni poskea vasten ja n. 1cm päässä silmistä..
Mutta en valita! =D
Pitäis taas vissiin varata aika...
Vierailija kirjoitti:
Näytän tavalliselta. Katsovat, persettä mm töissä. Olen kokki, pukeudun sen mukaan. Salilla myös kytätään. Enimmäkseen minua vanhemmat miehet. Jotenkin kuvottavaa.
Senhän takia naisilla se muhkumpi perse on, että sitä katsotaan ja sillä kiinnitetään vastakkaisen sukupuolen huomio jotta miehelle tulee mieleen suvunjatkaminen. Eikös se nyt lämmitä sydäntä, että sen takia on sitten taas joskus se seuraava sukupolvi vahtaamassa persettä ja se toinen osapuoli kuvottelemassa. It's the circle of life.
Minä katson naisena myös naisia, lapsia, vanhuksia, miehiäkin jopa eläim iäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ennen en huomannut, nykyään huomaan? Mistäköhän johtuu... Olen 30+, ja kyllä esim lasten harrastuksissa huomaan kun toiset isät kiinnittävät huomiota :D :D Mutta tiedän, että kyllä oma miehenikin huomaa, jos joku hänen mielestään viehättävä nainen tulee vastaan, mitä sitten? Ja töissä myös olen saanut yllättäviltä tahoilta viime aikoina huomiota, yksikin mies tuli ihan spontaanisti sanomaan että näytän hyvältä. Ei olla edes mitään läheisiä työkavereita... En pidä itseäni mitenkään huippukauniina, mutta jos jaksan panostaa niin kyllä saan kuitenkin huomiota ainakin jonkin verran.
Joo kolmenkympin korvilla naiset skarppaa, mut sitten se on alamäkee. Mun mielestä 30 v. nainen on parhaimman näköinen. Ei näytä enää lapselta, mutta on usein timmissä kunnossa. Perse on yleensä paremmin muodostunut olematta läski.
Tylsä nainen, huutelee työpaikallaan miehille, seurailee, jatkaa huuteluaan, sellaista kyllä katsotaan. Katsoimme myös naisseurassakin,
Katsoo, huutelee ja ehdottelevat.
Olen kaunis, rintava ja naisellisen pyöreä.
Tuijotan itse pääosin kenkiäni, joten en tiedä. En kuitenkaan usko että katselevat, koska vartaloineni, vaatteineni ja hiuksineni en taida olla ihan sitä tyyppiä, josta miehet yleensä pitävät.
En huomaa enkä kyllä usko että kukaan mua katsoiskaan. Olen oksettavan ruma. Jos joku mua katsoo niin säälistä varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä katson naisena myös naisia, lapsia, vanhuksia, miehiäkin jopa eläim iäkin.
Senkin irstas pervoakka.
En huomaa enkää ole koskaan huomannut. Muistan jo kouluajoilta, kun kaverit sanoivat, että huomaatko, kun tuo katsoo sua. No en huomannut. Ja sama jatkuu aina vaan. Olen jo päälle 50 ja edelleen mun ystävät sanovat, jos joku mua katselee. En ole oppinut katseita huomaamaan. Olen vain hämmentynyt, että miksi mua kukaan katselisi.
Olen ruma kuin rullatuoli, mutta aina silloin tällöin joku friikki möllöttää. Säikähdän aina, että onko mulla paskaa tms. soosia naamassa. Kerran oli yhden friikin kanssa silmäpeliä julkisissa. Kun kerran istuin sen lähellä ja katsoin häntä lempeimmällä ilmeelläni (luulin, että se olisi kiinnostunut, hhehehe) niin se hautasi kasvonsa käsiinsä ja painoi päänsä alas. Ilmeisesti vain kauhisteli naamassani olevaa arpea. No samapa tuo.
Tosimiehen pää aina kääntyy hyvän perseen nähdessään.
En oikein jaksa kiinnittää huomiota siihen, töllääkö joku mun ohikulkiessani, ei kiinnosta. Sitten, jos seison paikallani ja joku jää aivottomasti toljottamaan, tuijotan takaisin ja alan vaikka ilmehtiä tai meen kysyy, et onko joku vitun ongelma.
Tasa-arvo ei liity tähän. Miehet eivät koskaan ole kohdelleet naista tasa-arvoisesti yhteiskunnassa.