Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, huomaatteko että katseleeko miehet teitä?

Vierailija
06.10.2016 |

Esim kadulla, jossain tapahtumissa, töissä? Oletteko omasta mielestäni erityisen kauniita, keskivertonättejä vai mitäänsanomattoman näköisiä?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katsota, olen näkymätön.

Vierailija
42/50 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä, katsooko joku joskus. Ehkä katsoo ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan. Aina en välitä, joskus jotkut komistukset jäävät mietityttämään.

Vierailija
44/50 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ihmiset toisiaan katselevat. Eiköhän jokainen ihminen ole joskus tullut katselluksi sillä silmällä. Jokainen on varmasti myös luullut, että heitä katsotaan sillä silmällä, vaikka kyseessä on ollut vain katseiden kohtaaminen.

Vierailija
45/50 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän itseäni nuoremmatkin miehet katsovat, toki myös oman ikäiset ja hieman vahemmat, sanotaanko että eniten sellaiset +- kymmenen vuotta, ja aina vain paremman näköiset! Oikein sellaiset komistukset ja söpöläisetkin katsovat nykyään. Olen hyvännäköinen ja muutama piirre sellainen että kiinnittää huomiota, mutta en ole mikään jumalaisen kaunis. Miehille riittää että on sellainen jossa on sitä jotain + seksikkyyttä, niin kyllä ottajia olisi jokaiselle sormelle ja varpaallekin. Harmi että olen varattu, niin jää moni herkkupala kokeilematta. En halua yhtään kehuskella, mutta näin se vain on, ja tiedän kyllä, että moni muukin nainen saa yhtä lailla katseita ja huomiota miehiltä.

Vierailija
46/50 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelee! Mut silloin ko on jotain "erikoista" esim. tosi tummaa huulipunaa. Nii sit ei tuu samanlaisia katseita kun esim. silloin ko näytän ns. normaalimmalta vaikka hymyilen samalla tavalla oli miten paljon meikkiä tahansa. Mutta eihän mun niiden katseiden takia tartte näyttää(mun mielestä) tylsältä ja tavalliselta eihän?

silloin on kivaa kattelua jos kattelevat naamaa tai just hymyä :)!

Vierailija
47/50 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän itseäni nuoremmatkin miehet katsovat, toki myös oman ikäiset ja hieman vahemmat, sanotaanko että eniten sellaiset +- kymmenen vuotta, ja aina vain paremman näköiset! Oikein sellaiset komistukset ja söpöläisetkin katsovat nykyään. Olen hyvännäköinen ja muutama piirre sellainen että kiinnittää huomiota, mutta en ole mikään jumalaisen kaunis. Miehille riittää että on sellainen jossa on sitä jotain + seksikkyyttä, niin kyllä ottajia olisi jokaiselle sormelle ja varpaallekin. Harmi että olen varattu, niin jää moni herkkupala kokeilematta. En halua yhtään kehuskella, mutta näin se vain on, ja tiedän kyllä, että moni muukin nainen saa yhtä lailla katseita ja huomiota miehiltä.

Taidat olla aikamoinen nainen, mutta niinhän me ollaan kaikki, kun vaan oivalletaan.

Vierailija
48/50 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut, mua kattelee miehet, naiset ja lapset. Koska oon lihava.

Vierailija
49/50 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miten katsoo? Kyllä minäkin katson kaikennäköisiä naisia ja miehiä vaikka tyylin takia...

Vierailija
50/50 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan miettiä kun nuorena oli vientiä kuitenkin, mut en muista koskaan huomanneeni mitään katseita. Ja nyt vielä vähemmän :D Toisaalta, kun olen ajatuksissani, liikun täysin autopilotilla enkä kiinnitä ympäristöön paljoakaan huomiota.

Miehet joiden kanssa olen ollut suhteessa olen minä itse bongannut ja sitä kautta omalla katsomisella saanut heidän huomionsa. Mitä tästäkin voi päätellä sitten...