Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästynyt odotteluun

07.03.2006 |

Oletko mahdollisesti sairiksella ja sinua väsyttää lenkki vessan ja lepopaikan väli.Mahdollisesti kipinä keväästä saisi sinut auringon voimalla hipsuttelemaan ulos mutta yksinään sekin tuntuu tylsältä.

Kaveritkin on jo pumpattu täyteen vauva juttuja joten olisi mukava turista niistä asioista sellaisen kanssa jolle se on yhtä sydämen asia.

Täällä istun ja odotan joskos joku bongaisi ja tuntisi samalla tavalla kuin minä.Siis jos olisit 30+/- ja asuisit kaupungin ja Itäkeskuksen välissä.

Niin piristä päivääni ja kirjoita minulle osoitteeseen kevatvauva@hotmail.com

Sirkku 32+4

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vastata sinulle vaikka en asukkaan pääkaupunkisudulla, vaan asustelen Etelä-pohjanmaalla. Onneksi on tämä netti keksitty, niin voi edes kirjoittaa jotain.

Itselläni on aika lailla sama tilanne kuin sinulla. Olen myöskin pakotettuna lepäämään ennenaikaisten supistusten vuoksi. Kohdunkaulakin on pehmentynyt ja kohdunsuu on jo pikkasen auki. Rv ei ole vasta kuin 25, joten vielä sais vauva jonkun aikaa pysytellä sisällä. La minulla on 22.6.

Tuntui niin tutulta, kun luin sinun viestisi tuosta lepopaikan ja WC:n välillä juoksemisesta. Sitä samaa se on täällä meilläkin. Ei oikein tahdo tuo aika yksikseen kulkea, kun mies on päivät työssä. Niin ja kun en viitsi itseksenikään jutella ja ystäviä ei kuitenkaant tahdo aivan häiritä. Lenkillä olen kuitenkin yrittänyt kulkea, mutta ei sinne aina huvita yksin mennä. Olisi paljon mukavempaa lenkkeillä jonkun kanssa ja saisi samalla vaihtaa ajatuksia.

Mutta, ei minulle tämän kummempaa. Mikäli tahdot kirjoitella ja vaihtaa ajatuksia, niin minua saa kyllä häiritä. Sähköpostiosoitteeni on: carita73@netti.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi