Oletko varastanut kaupoista mitään?
Kommentit (28)
En minäkään, mutta minä en olekaan isossa ökytalossa asuva kansanedustaja Eeva-Johanna Eloranta...
Varastin seksikaupasta toy of joy keino vaginan ja rakastelin sitä useasti kaihoin mielin muistelen kun sperma sinkoitui tuohon ihanaan muovin palaan nyyh hyvästi nuoruus.
Teininä jotain tyyliin huulikiiltoja ja suklaapatukoita. Se oli sellasta kokeilua ja jännityksen hakemista, ei suinkaan rahan puutteesta johtuvaa.
Itsepalvelukassoilta on helppo viedä piippaamatta 😉
Vierailija kirjoitti:
Itsepalvelukassoilta on helppo viedä piippaamatta 😉
siellä on sitten kamerat
En tietoisesti. Kerran oli jäänyt joku sukulaku kaupan kärryyn ja huomasin sen vasta autolla sieltä reunasta. Hetken mietin, että lähden sen maksamaan. Mutta myönnän, en mennyt.
Esiteininä olin porukassa jossa jotkut varasti, itse en uskaltanut enkä varmaan oikeasti halunnutkaan.
Olen ja vielä aikuisiällä. 25-vuotissyntymäpäiväni päätin uhmata auktoriteetteja ja maistoin kaupan karkkilaarista karkin ennen kuin kauhoin niitä pussiin.
En todellakaan. Jotenkin saatan vielä käsittää, että joku varastaisi nälkäänsä leivän, mutta minkäänlaista ymmärrystä ei heru heille, jotka varastelevat kaupoista meikkejä, merkkivaatteita tai muuta "luksusta". (Lääketieteelliset tapaukset sitten erikseen.)
Vierailija kirjoitti:
En tietoisesti. Kerran oli jäänyt joku sukulaku kaupan kärryyn ja huomasin sen vasta autolla sieltä reunasta. Hetken mietin, että lähden sen maksamaan. Mutta myönnän, en mennyt.
Mulle kävi kerran sama hammastahnatuubin kanssa. Olin kassalla maksanut yli 50 euron ostokset ja ajattelin että kyllä HOK-Elanto varmaan jää tästä kyseisestä käynnistäni voitolle joka tapauksessa. En palannut maksamaan. Tuli kyllä pahis-olo silti :D
Olen. Ennen tein sitä ihan aktiivisesti, melkein kaikki ruokani oli varastettua. Samoin kosmetiikka. Asun kylässä, meillä on täällä paljon kauppoja joissa ei ole hälytinportteja, esim. Siwa, s-market, abc, tokmanni, apteekki, luontaistuotekauppa.
Nykyään en juuri varasta, en oikein tiedä miksi.
Lapsena pari kertaa karkkia ja kirjakaupasta kyniä ja pyyhekumeja.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Jotenkin saatan vielä käsittää, että joku varastaisi nälkäänsä leivän, mutta minkäänlaista ymmärrystä ei heru heille, jotka varastelevat kaupoista meikkejä, merkkivaatteita tai muuta "luksusta". (Lääketieteelliset tapaukset sitten erikseen.)
No tuo kyseinen kansanedustajahan vei juuri tuollaista "kivaa muttei välttämätöntä" sadoilla euroilla. Ja miehensä samaan aikaan hyväpalkkaisessa virassa Turun kaupungin opetustoimen johtajana...
niitä itsepalvelukassoja tarkkaillaan ja myöskin kamera kuvaa.
Kaljaa ja tupakkaa tuli nuorempana pöllittyä.
Olen suunnitellu, et jos ei töitä tule pitkään aikaan, ni alan varastella kaupasta. Siitä kun ei joudu vastuuseen, tuomiot on vaan sakkoja.
En todellakaan!