Suuri masturbaatiogallup
Nainen/33v/lapsia ja mies.
Masturboin 1-2xvrk.
Pahin paikka...anttilan sovituskoppi, ja hööö työpaikan vessa.
yleensä, kotivessa.
Kommentit (14)
vaihtelee kierron mukaan,ovulaatioaikaan jopa 2-4 kertaa vrk, mutta alkukierrosta ei ehkä pariin vkoon kertaakaan.Pääosin kotona sängyssä.Myös vessassa,työpaikalla,veneessä.
ompa seksuaalisesti viriilejä naisia!! :-))
mutta kuinka monen mies tietää että . . .?
No itse 1-3 krt viikossa
-mici-
1-3 krt viikossa, käsisuihkulla, sähköhammasharjalla tai omalla sormella. Kylppärissä tai sängyssä. Kun mies tietäisikin, millainen roiske ja surina kotona käy, kun hän on poissa!!
1. Kuinka useasti seksiä
2. Haluaisiko kies enemmän
Vai onko jokin syy mielummin runkia ja antaa miehen elää puutteessa?
päinvastoin ainakin mulla, mitä useammin runkkaan sitä useammin haluan myös miestäni!!!
Vierailija:
Nainen/33v/lapsia ja mies.
Masturboin 1-2xvrk.
Pahin paikka...anttilan sovituskoppi, ja hööö työpaikan vessa.
yleensä, kotivessa.
Tähän voisi pistää pari lisäkysymystä
1. Kuinka useasti seksiä
2. Haluaisiko kies enemmän
Vai onko jokin syy mielummin runkia ja antaa miehen elää puutteessa?
Nainen, 25, kaksi lasta ja mies.
Masturboin melkein joka ilta, jos vaan tilaisuus. Omassa sängyssä kun mies valvoo pidempään.
Seksiä kerran viikossa keskimäärin. En halua enempää, mies haluaisi jos tekisin aloitteen. Hän ei ole puutteessa, koska annan aina kun hän haluaa. En tee aloitteita, koska masturboin orgasmin takia, sitä en taas miehen kanssa saa. Paitsi tietysti miehen kanssa jos masturboin, mutta kivempaa se on yksin.
35, nainen, ei lapsia. runkkailen suht usein, erityisesti menkkojen aikana ja jos on stressiä, se rentouttaa kivasti. seksielämä silti vilkasta. tietysti mieheni tietää, että runkkaan. Hänkin runkkaa. joskus runkataan yhdessäkin.
olen sitä mieltä, että se on terveellistä ;) orkut pitää nuorena. tai ainakin tyytyväisenä :)
2-3 kertaa viikossa - lähes aina sängyssä. Yhdyntöjä noin 2 kertaa viikossa.
ikä 23, mies, ei lapsia
vaihtelee aika suuresti, jos ei lasketa seksin yhteydessä hiplailuja niin ehkä 2-3krt kuukaudessa. mut välillä jatkuvalla syötöllä :D
seksiä meillä n.1-3krt viikossa. mä halukkaampi yleensä kuin mies.
kerran tai kaksi viikossa. Lapsia on ja nainen olen, ei parisuhdetta. omin käsin onneen, kun ei muuten saa. ja masturbaatiossa ei tule mitään hyppykuppaa. Kiitos.
nainen/28v/lapsia ja mies
noin 5 kertaa viikossa
pahin paikka ehkä työpaikalla omassa työpisteessäni kun samassa huoneessa sermin takana oli vielä työkaverini töissä.
Teetkö sen töypisteessä jollakin alavatsan lihasten puristustekniikalla, vain millä. Et kai siinä voi nostaa hametta ylös, levittää reisiä ja lykätä kättä haaroihin. Saattaa työkaveri juuri silloin tulla kysymään jotakin.
Vierailija:
Teetkö sen töypisteessä jollakin alavatsan lihasten puristustekniikalla, vain millä. Et kai siinä voi nostaa hametta ylös, levittää reisiä ja lykätä kättä haaroihin. Saattaa työkaveri juuri silloin tulla kysymään jotakin.
Nainen 30v. raskaana, ei lapsia. Masturboin vähintään kerran päivässä.