Ehdota missä isken miehen! Toteutan 10. ehdotuksen.
Eli ehdottakaas jotain hyviä paikkoja missä voisin iskeä treffiseuraa ja toteutan kymmenennen kommentin ehdotuksen.
Kommentit (34)
^^ paitsi että sanoin kyllä jo aloitusviestissä että toteutan kymmenennen kommentin ehdotuksen. Eli jos kymmenenteen kommenttiin ei olisi tullut mitään ehdotusta, niin sitten tää ois mennyt plörinäksi, mutta siinä oli kuin olikin ehdotus: alastonjooga.
-ap
Vierailija kirjoitti:
voittaja on...alastonjooga! siitä sitten toteuttamaan, sanansa täytyy pitää...
Alastonjooga on 10. viesti, mutta miesten vessa 10. ehdotus. En tiedä miten AP oli tämän ajatellut. Joka tapauksessa, ei muuta kuin tuumasta toimeen.
Miesten vessoissa on tyypillisesti aikamoinen kusen/paskan haju, kiva paikka alkaa iskemään miestä..
Vierailija kirjoitti:
Kymmenes viesti ei ole sama kuin kymmenes ehdotus! Oikeasti kymmenes ehdotus oli miesten vessa!
Kymmenennen viestin ehdotuksen sanoi AP.
Vierailija kirjoitti:
Miesten vessoissa on tyypillisesti aikamoinen kusen/paskan haju, kiva paikka alkaa iskemään miestä..
Hyväpuoli on , että pisuaarilla voit tehdä vertailevaa tukimusta, ja iskeä mieluisaa.
Vierailija kirjoitti:
^^ paitsi että sanoin kyllä jo aloitusviestissä että toteutan kymmenennen kommentin ehdotuksen. Eli jos kymmenenteen kommenttiin ei olisi tullut mitään ehdotusta, niin sitten tää ois mennyt plörinäksi, mutta siinä oli kuin olikin ehdotus: alastonjooga.
-ap
No joo, pientä ristiriita otsikon ja itse viestin välillä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
No joo, pientä ristiriita otsikon ja itse viestin välillä...
Otsikko on yleensä lyhennetty versio viestistä, joten en ajatellut että viestikin pitäisi olla prikulleen samallalailla kirjoitettu kuin viesti. Kun kuitenkin omassa päässäni ajattelin yksiselitteisesti 10. viestiä :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenes viesti ei ole sama kuin kymmenes ehdotus! Oikeasti kymmenes ehdotus oli miesten vessa!
eipäs muuten sanonut, vaan minä.
en tiedä, missä alastonjoogaa järjestetään, mutta oon nähnyt siitä videomatskua. ei siis mitään seksiin viittaavaa, vaan ihan tosissaan joogaamista. uskoisin, että yksityisillä, erikseen järjestettävillä kursseilla. siitä vaan joogaopeihin yhteyttä ottamana, kyllä niistä joku tuntee jonkun joka tuntee jonkun. onnea matkaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eipäs muuten sanonut, vaan minä.
en tiedä, missä alastonjoogaa järjestetään, mutta oon nähnyt siitä videomatskua. ei siis mitään seksiin viittaavaa, vaan ihan tosissaan joogaamista. uskoisin, että yksityisillä, erikseen järjestettävillä kursseilla. siitä vaan joogaopeihin yhteyttä ottamana, kyllä niistä joku tuntee jonkun joka tuntee jonkun. onnea matkaan :)
Tuo, jolle vastasit tarkoitti vain sitä, että kun tässä oli epäselvyyttä että tarkoitinko 10. ehdotusta vai 10. viestiä, niin tarkensin että tarkoitin 10. viestiä, joten sitä tuo ylläoleva vain kommentoi, että minä päätin hyväksyä alastonjooga-ehdotuksen enkä miesten vessa-ehdotuksen.
-ap
Kerrothan sitten meillekin, että iskitkö miehen alastonjoogassa vai miesten vessassa ja miten homma eteni?
Vierailija kirjoitti:
Miesten vessassa.
Naisten vessassa.
Kymenennessä ehdotettiin Perkeleen iskemistä. Onneksi olkoon.