tori.fi ostajat ärsyttää!
Ensin ollaan ostavinaan, sitten ei enää vastata meileihin!
Mitä tuommonen tarkoittaa?
Kommentit (18)
Itse olen saanut aika hyvin myytyä. Se vaan vituttaa kun siellä myydään esim. varastettuja jopoja.
Ne on hallitsevinaan toisia ihmisiä, esittävät jotain ostajaa, vaikka oikeasti ovatkin ihan persaukisia
Vierailija kirjoitti:
Ensin ollaan ostavinaan, sitten ei enää vastata meileihin!
Mitä tuommonen tarkoittaa?
Nii-iin! Ketä nämä "onks tää vielä myynnissä" "mä ostan tän" "-tyypit oikein on? Vastaan kaikille kohteliaasti ja nopeasti, mutta mitään ei kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Ne on hallitsevinaan toisia ihmisiä, esittävät jotain ostajaa, vaikka oikeasti ovatkin ihan persaukisia
Persaukinen jolla ei ole varaa kahden euron kumisaappaisiin?
Tästä syystä heitän suoraan roskiin jos en jotain tarvii. Tämähän on vain yksi ärsyttävä piirre. Kun laskee vielä muutkin vänkäämiset niin ei kiitos.
Mulle on tullut myös vastaan tosi monia "ostan" tyyppejä, jotka katoavat samantien. Joskus sovittu nouto kotoani ja sitten ei ilmaannuta paikalle eikä edes laiteta mitään viestiä ettei pääse hakemaan. Ja sitten on näitä, joille pitäisi viedä tavarat paikkaan X, kerran erehdyin treffaamaan muualla kuin kotoani ja yllätys, yllätys ei tullut paikalle.
Viimeks ois ollu yks nainen samalta asuinseudulta. Ties kuinka läheltä, mutta se tapaaminen jäi.
On se vaikeaa!
On myös toisinpäin olevia ongelmia sekä Huudossa että Torissa. Myyjä voi olla koko maailmaan vittuuntunut ihminen, jonka kanssa saa purra hammasta että saa tavaran ostettua. Muuten en heiltä ostaisi jollen tarvisi. Olen itse sellainen ostaja, joka haluaa maksaa ja saada tuotteen mahdollisimman pian. En millään jaksaisi kaupan päälle tulevia piikittelyjä. Olisivat mielissään että ovat saaneet myytyä mutkattomasti eivätkä rähjäisi myös tuntemattomille asiallisille ihmisille.
Nro 10, taidat itse olla aika vaativa ostaja. Käykö sulle useinkin noin? Itse en ole ikinä törmännyt mihinkään vihaisiin myyjiin, jotka eivät suostuisi myymään. Joko sä tingit tai vaadit noutoa jostain myyjälle huonosti sopivasta paikasta. Tai vaadit noutoa, vaikka toimitustapana on postitus.
Minulle taas kerran kävi niin, että olin suullisesti sopinut myyjän kanssa ostavani hänen sohvansa, mutta sitten kun piti sopia tarkempi aika, milloin haen sen, hän ilmoittikin töykeästi päättäneensä myydä sen toiselle. Kiitti hei!
Torissa on idiootteja jotka luulee että on 24h koneen/puhelimen ääressä ja vastaa sillä sekunnilla viesteihin yms.. ilmeisesti ovat työttömiä yms. persaukisia myyjiä joille se 1€ on nii v**** tärkee että pitää pommittaa myynti viesteillä vaikka keskellä yötä, että saadaan se kauppa runnottua vaikka väkisin päätökseen, mutta niille vajakeille voi sanoo vaan et heippa ja ostaa joltakin toiselta joka ei ole sellainen idioottikusipäävammanen joka yrittä niitä pakko kauppoja kaikin keinoin.
Justiin kävi niin, että mieheni halusi ostaa keräilyesineen, soitti ja myyjä tuumasi odottavansa pari päivää jonkun viestin ”ostan tämän”, lähettäneen kanssa. Mieheni olisi ollut valmis maksamaan ja noutamaan saman tien, mutta ei, odotellaan... 😤
Mites.. Onko teillä ollut ostajia, jotka valittavat jälkikäteen käytetystä tavarasta tai vaatteesta? Tyyliin ensin haluavat ostaa käytettynä torista, eivätkä mene kauppaan, mutta vaativat silti upouutta tai uudenverosta, vaikka selkeästi käytetty vaate tms. ollut ilmotuksessa. Hyvä kunto ei ole sama kuin uudenveroinen!
Ärsyttää jälkikäteen näitä setviä. Mistään risasta kankaasta, kun ei ole ollut kyse tai haalistuneesta. Onneksi kaksi tapausta vain näitä tullut pitkän torimyyntiurani aikana vastaan, joista toiselle palautin rahat. Menkää kauppaan ja maksakaa se 30 euroa uutena samasta, jos ette siedä minkäänlaista käytönjälkeä.
Jatkoa edelliseen vielä. Lienee turha mainita, että myymäni vaatteet ovat paria kolmea euroa eli maksavat suurinpiirtein karkkipussin verran. Tuollasista rahoista ei jaksaisi aikuisten kesken alkaa vänkäämään, etenkään kuin nouto on myös ollut selkeästi toimitusvaihtoehtona, jolloin tuotetta olisi päässyt vapaasti kattomaan/testaamaan ennen ostopäätöstä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Monesti on myös käynyt niin että ollaan jo sovittu noutoaika ja muutamaa tuntia ennen saan tekstarin että sori en pääsekään.
Mitä tossa on ärsyttävää, löytänyt tuotteen jostain edullisemmin ja peruu. Sellaista on bisnes.
Minä myyn ainoastaan postituksella niin 90% häsläämisestä jää pois. Meni hermo siihen, että ostajat tekivät ohareita tai alkoivat siinä tavatessa vielä tinkaamaan hinnasta.
Tiedän tunteen. Monesti on myös käynyt niin että ollaan jo sovittu noutoaika ja muutamaa tuntia ennen saan tekstarin että sori en pääsekään.