Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön....Minne aijot mennä töihin suorittaaksesi hallituksen kaavaileman 12-18 tuntia töissä/kk?

Vierailija
06.10.2016 |

Ilmaiseksi ei käsittääkeni saa työpaikoille mennä pyörimään, ja työnantajan työhönottokustannukset on suuret, kun pitää olla vakuutus, ja maksaa palkan sivukulut. Mietinpä vaan, että onko jo paikat tiedossa?.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meen nuolee sipilän pyllyä.

Vierailija
2/84 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän ensi kevään kunnalisvaaleissa. Niissä vaaleissa nykyinen hallitus saa niin turpaansa että eiköhän heidän kaavailut mene jäihin monissakin asioissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsään. Metsänvartija kirjoittaa sitten työtodistuksen siellä olemisestani.

Vierailija
4/84 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä kansanedustajaksi 2,5 päiväksi joka kolmas kuukausi. Puolueella ei oikeastaan ole väliä koska en aio sitoutua puoluekuriin.

Vierailija
5/84 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän monet työttömät tapa itsensä.

Vierailija
6/84 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö siihen se työharjoittelu tai työkokeilu? Eli se, jossa saadaan työttömyyskorvaus + ylläpitoraha. Valtio maksaa vakuutuksen.

Silloin ei mitään ongelmaa, kun mikään ei maksa työnantajalle mitään. Itse asiassa hoidan homman suhteilla tuttujen kanssa. Voi olla että tehdään paperille asiat, mutta mun ei tarvitse käydä missään työpaikalla ollenkaan. Näin on tehty ennenkin...

Vierailija
7/84 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpajat ottavat omansa huostaan. Kolmas-sektori kutsuu.

Vierailija
8/84 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen johonkin maataloon ilmaistyöhön. Ehkä jotain risusavottaa metsässä.

Vierailija
9/84 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden palkattomien töiden lisäämisellä Suomesta katoaa vain lisää työpaikkoja, kun työnantajat voivat käyttää jatkuvasti ilmaisia työttömiä.

Itse ohjaan harrastustoimintaa 12h kuukaudessa saaden soviteltua päivärahaa.

Vierailija
10/84 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö siihen se työharjoittelu tai työkokeilu? Eli se, jossa saadaan työttömyyskorvaus + ylläpitoraha. Valtio maksaa vakuutuksen.

Silloin ei mitään ongelmaa, kun mikään ei maksa työnantajalle mitään. Itse asiassa hoidan homman suhteilla tuttujen kanssa. Voi olla että tehdään paperille asiat, mutta mun ei tarvitse käydä missään työpaikalla ollenkaan. Näin on tehty ennenkin...

Eihän tämä onnistu kun kerran samassa paikassa, jos paikan itse hommaannut.

Vierailija
11/84 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄÄNESTÄKÄÄ kunnallisvaaleissa hörföt veks jotka tavoittelevat vaan omaa etuaan ja työttömien aseman kurjistamista ja syyllistämistä.

Lampaita voi marssittaa kuinka vain- ihmisiä ei.

Jos olette tyhmiä lampaita niin jättäkää äänestämättä mutta älkää valittako kun teiltä viedään kaikki, aloittaen itsekunnioittuksesta.

Vierailija
12/84 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän isältä todistuksen siivoamisesta ja puutarhatöistä.

Vierailija
13/84 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin kesällä poimimassa marjoja ja nyt syksyllä sieniä. Välillä olen jakanut mainoksia ja nyt olen menossa rakennukselle apumiehen hommiin. Lisäksi käyn viikonloppuisin tuuraamassa ilmastointikonefirmassa hälytyspäivystäjänä. Yritän säästää pikkaisen alkupääomaa koska aloittelen oman yrityksen jotta voin laskuttaa töistäni.

Vierailija
14/84 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin mennä kansanedustajaksi 2,5 päiväksi joka kolmas kuukausi. Puolueella ei oikeastaan ole väliä koska en aio sitoutua puoluekuriin.

Tuon verran pitää olla joka kuukausi, mutta tarkatetaan 3kk välein. Eli saako työttymyysrahat vain 3kk välein??

Vierailija
15/84 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilän kannattaa hankkia jo uudet silmälasit varastoon.

Vierailija
16/84 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän monet työttömät tapa itsensä.

Kannattaa ennemmin tappaa päättäjiä.

Näitä viestejä lukiessa huomaa, että tämä väki ei taida olla ihan työkykyistä. Surullista, en ihmettele että olette jääneet ns lehdellä soittelemaan, ulos työmarkkinoilta.

Vierailija
17/84 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole ajatuksena ollut missään vaiheessa se, että työtön menisi oikeisiin töihin tuoksi ajaksi. Työtön menee ilmaistyövoimaksi.

Vierailija
18/84 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio mennä. Tästä lähtien jätän vain suoraan hakemuksen sossuun. Jos alkavat jotain inistä työnhausta niin sanon vain että ei kiitos, jätän vain toimeentulotukihakemuksen.

Vierailija
19/84 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon verran pitää olla joka kuukausi, mutta tarkatetaan 3kk välein. Eli saako työttymyysrahat vain 3kk välein??

Ei vaan  työllistymisen historia vaikuttaa tuleviin päivärahoihin. 

Vierailija
20/84 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpajaa, kuntouttavaa työtoimintaa jne. Kiva myös siinä mielessä, että työtön leimaantuu lopullisesti syrjäytyneeksi päihdeongelmaiseksi, jos joku saa tietää, että tuollaisessa käy. Koska virallisestihan niihin ohjataan vain pahasti ongelmaisia, vaikka käytäntö on ihan muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän