Mikä siinä pillussa on muka niin ihmeellistä että sitä pitää koko ajan vongata?
Kommentit (24)
No eihän siinä pelkässä reiässä mutta ne karmineen kaikkineen, se ihminen ja sellaisen tärkeän ihmisen kanssa vastavuoroinen kohtaaminen sillä tasolla on rakkauden syvimpiä osoituksia.
Ykkönen on vain välitavoite kakkoseen. Siksi.
Etkö ymmärrä, mitä sulle lausuin?
Kerran vielä mä kuiskata sen voin:
että sullekin uudet leikkini näytän.
Siihen vielä mä lisäisin, että sinusta välitän.
No ei suakaan AP olis olemassa jos ei olis.
Kyllä pillua saa eikä edes tarvitse vongataM50+.
Eihän tartte aina vongata. Nytkään en vonkaa. Ja ei se reikä, mutta ne reunat <3
On se lisääntymisvietti ihmeellinen asia. Saa ihmisenkin tekemään kaikenlaista pöhköä.
Se että nainen suostuu paljastamaan ujostuttavimman ruumiinosansa miehelle on kunnianosoitus ja osoitus luottamuksesta. Nainen on myös miehen silmissä hellyyttävän haavoittuvainen (henkisesti) siinä levitellessään ja se lisää miehen lämpimiä tunteita.
Vierailija kirjoitti:
No ei suakaan AP olis olemassa jos ei olis.
Paitsi että insinöörit syntyy perseestä.
Tässä todiste siitä ettei naiset nauti seksistä tai kaipaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Se että nainen suostuu paljastamaan ujostuttavimman ruumiinosansa miehelle on kunnianosoitus ja osoitus luottamuksesta. Nainen on myös miehen silmissä hellyyttävän haavoittuvainen (henkisesti) siinä levitellessään ja se lisää miehen lämpimiä tunteita.
Ajatteleeko moni mies noin?
Ällistyttävää koska mulle ei ole koskaan tullut edes mieleen, että a) alapääni olisi ujostuttava b) olisin mitenkään haavoittuvainen sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällistyttävää koska mulle ei ole koskaan tullut edes mieleen, että a) alapääni olisi ujostuttava b) olisin mitenkään haavoittuvainen sängyssä.
Minä en ainakaan ajattele noin. T: mies 31v
No eihän siinä mitään ihmeellistä olekaan, mutta kyllä seksi aina teeveen tai netin voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan ole tullut mieleen? Olet erittäin estoton sitten. Luulen, että suurin osa ihmisistä jonkin verran ujostelee alastomuuttaan. Ainakin jossain vaiheessa elämäänsä.
On se vain niin kiva kapistus.
M34
"Tilanteet, joissa on... molemminpuolista hellyyttä naisen kehon pehmeyteen ja täydelliseen hyväksyntään verhottuna... vievät suorastaan jalat alta joka ainut kerta! "
Näin nelikymppisen miehen näkökulmasta asiaa katsoen -- pillun saannissa on kyse jostain "tajuttoman ihanasta" ja samalla niin yksityisestä hetkestä, joita haluaa elää mahdollisimman monta... ja aina välillä muistella niitä jo elettyjä hetkiä yhä uudelleen.
Luonnon laki. Eläimetkin vetää ties minkälaista showta naaraalle että pääsisivät painamaan.
Vongata? Vonkaako joku oikeesti turhanpäiväistä laatikkoasi?
Kun se vaan tuntuu niin hyvältä, kun paksu, pitkä ja suonikas liukuu sisään ja ulos.
Vierailija kirjoitti:
Kun se vaan tuntuu niin hyvältä, kun paksu, pitkä ja suonikas liukuu sisään ja ulos.
Juuri noi Håkan. Fantsua.
Samaa mieltä. Siksi en vonkaa ja oma käsi riittää pitkälle.