Pystytkö lukemaan kolme kirjaa kahdessa päivässä?
Kommentit (28)
Pystyn, olen nopea lukemaan, ollut jo lapsesta asti. Romaaneja menisi enemmänkin tuossa ajassa. Tosin silloin kun luen, olen aivan omissa maailmoissa enkä näe ja kuule ympärillä mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän millaista tekstiä.
Teoreettista, historiaa ym. Ei mitään hömppää.
Menee nopeammin tuollainen, kun ei tarvitse edes nauttia.
Mutta pitää ymmärtää lukemansa.
Pelkkä lukeminen ei riitä. Pitää ymmärtää lukemansa ja soveltaa sitä tentissä tai muuten. Sen takia 24/7 lukeminen ei kannata kuin pakkotilanteessa.
Ei se kannata pakkotilanteessakaan. Jos sulla on joku tentti huomenillalla, suosittelen, että luet kirjojen johdannot ja loppuluvut ja sisällysluettelot huolella, ja katselet lukujen alkuja ja loppuja. Sittn nukut kunnolla ja köytät tentissä tuovaa mielikuvitusta muistiinjääneiden faktojen pohjalta.
Tokihan tuon pystyy lukemaan. Mutta oppiminen tapahtuu ajattelemalla, ei lukemalla.
Joo, koska tiedän miten historiaa luetaan tenttiin jos on kiire. ;D
Ihan helposti. Oletan että vapaapäiviä, koska työpäivät ainakin itsellä niin pitkiä (10-12h), ettei siinä oikein jää aikaa mihinkään muuhun.
Pystyn, pisin Harry Potter meni kuudessatoista tunnissa.
Oletko ap käynyt lukion vai amiksen ennen yliopistoa?
Vierailija kirjoitti:
Joo, koska tiedän miten historiaa luetaan tenttiin jos on kiire. ;D
Care to share?
Juu, olen lukenutkin. Vaan eipä noissa tieteellisissä teksteissä ole tarkoitus lukea jokaista sanaa vaan ne tärkeimmät kohdat, joten helposti menee.