Ison peniksen ongelmat
Kyllä on vaikeaa, kun vehje ei pysy alushousuissa. Roikkuu koko ajan bokserien lahkeesta ulkona. Töissä pitää rampata vessassa asettelemassa kalua housuihin, kun ärsyttää sen roikkuminen lahkeessa. Luulevat, että on joku mahatauti tai virtsatulehdus, kun koko ajan juoksee vessassa.. Löysiä boksereita ei voi pitää, kun muuten istuu kalun päälle. Pari kertaa olen pompannut tuskissani tuolista ylös ja muut katsoneet ihmeissään, pitänyt keksiä selkäkiputekosyitä yms. Midi-malliset alushousut ei onnistu, kun ne hiostaa ja ahdistaa: vehje ei mahdu niihin.
Pöntöllä käydessä kalu osuu posliiniin ja yököttää niin pirusti, varsinkin töissä.
Onko kenelläkään muulla tällaista ongelmaa?
Kommentit (102)
Onkelma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispelko23 kirjoitti:
Onneksi se nyt ei mikään hirveä jättiläinen ole, mutta ihan riittävä siihen, että välillä meinaa mennä hermo.
Joo, portaat on pahimpia.
Tottua pitäisi, mutta tuntuu ikävältä.
Tästä lähtien seuraan aina miesten portaan nousuja suurella mielenkiinnolla :D Kellä on vaikeuksia, kellä ei...
Karmea kohtalo
Varmasti vaikea tilanne
Ihan normivehkeelläkin tulee välillä ongelmia esim farkut yhdistettynä jyrkkiin portaisiin tai sitten se legendaarinen työpaikan saastainen pönttö ja vehkeen osuminen posliiniin :/
Kerran olin laivalla ja vessassa pisuaarilla. Siihen tuli joku äijä viereen ja rupes kommentoimaan kaluani, joka on suht iso, että miten tuo pysyy housuissa. Totesin että aika vaikeasti ja lähdin menemään. Että vaikeaa voi olla toistenkin puolesta.
Tämä on mulle ihan uusi maailma. Kertokaa lisää! Miksi se ei saisi roikkua lahkeessa? Roikkuuko se nilkan korkeudella ja kurkistelee lahkeesta vai?
Kyllä kai se saa roikkua, mutta itse en tykkää siitä. Hinkkaa ja ahdistaa. Tuntuu siis epämukavalta.
Ei se nilkoissa roiku, mutta ulkona housuista. Se tosiaan tuntuu epämukavalta. Kun itse kalu ja kassit on kaikki lahkeesta ulkona.
Tämän on pakko olla provo. Elimen pitäisi olla lepotilassa parikymmentäsenttinen, että se osuisi pöntönreunaan.
Miten jos on ympärileikattu niin sehän hinkkaa paljaana koko ajan. Miten sen kestää?
Vierailija kirjoitti:
Tämän on pakko olla provo. Elimen pitäisi olla lepotilassa parikymmentäsenttinen, että se osuisi pöntönreunaan.
Tai sitten istuu vain liian reunalla :)
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä mikään provo ole, vaan totta. Kun istun pöntöllä niin kalu osuu sen reunaan. Siis siihen josta vesi tulee huuhdellessa. Tuntuu ikävältä, kun varmaan siinä on bakteereja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en voi istua pöntölle kun munan pää osuu veteen. Inhottavaa jos siellä on paskaa johon terssi tökkää.
Heitä olan yli.
Jees ja kuset valuu selkää pitkin.
Ai istualleenko kuset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikkis :-)
Isorintaisena naisena ymmärrän tavallaan noitakin tunteita.
Mitä tarkoittaa liikkis?
Liikuttava. Söpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en voi istua pöntölle kun munan pää osuu veteen. Inhottavaa jos siellä on paskaa johon terssi tökkää.
Heitä olan yli.
Ai istualleenko kuset?
Kusetko itse ensin seisten ja istut sitten paskalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitä olan yli.
Ai istualleenko kuset?
:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitä olan yli.
Ai istualleenko kuset?
En, olen nainen.
Onkelma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä mikään provo ole, vaan totta. Kun istun pöntöllä niin kalu osuu sen reunaan. Siis siihen josta vesi tulee huuhdellessa. Tuntuu ikävältä, kun varmaan siinä on bakteereja.
Uskon vasta kun näen omin silmin.
No taitaa jäädä näkemättä.. Yleensä käyn vessassa yksin.
Tai sitten istuessa kierrä mulkku reiden yläpuolen kautta takaisin pönttöön. Mutta onnistuisiko istuminen sitten ? Tällä hain takaa sitä ettei tarvitsisi pelätä posliini kosketusta =) Tai kierrä oman ranteen ympäri !