Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ison peniksen ongelmat

Onkelma
05.10.2016 |

Kyllä on vaikeaa, kun vehje ei pysy alushousuissa. Roikkuu koko ajan bokserien lahkeesta ulkona. Töissä pitää rampata vessassa asettelemassa kalua housuihin, kun ärsyttää sen roikkuminen lahkeessa. Luulevat, että on joku mahatauti tai virtsatulehdus, kun koko ajan juoksee vessassa.. Löysiä boksereita ei voi pitää, kun muuten istuu kalun päälle. Pari kertaa olen pompannut tuskissani tuolista ylös ja muut katsoneet ihmeissään, pitänyt keksiä selkäkiputekosyitä yms. Midi-malliset alushousut ei onnistu, kun ne hiostaa ja ahdistaa: vehje ei mahdu niihin.

Pöntöllä käydessä kalu osuu posliiniin ja yököttää niin pirusti, varsinkin töissä.

Onko kenelläkään muulla tällaista ongelmaa?

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvä että olen saanut vain 14 cm pitkän kullin. Mahtuu kokonaan naisen sisään eikä tarvitse varoa naidessa.

Vierailija
102/102 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin puolesta kerron. Olen siis bi mies ja tossa viimeviikolla oli pikku treffit. Hän halusi imeä ja niin minäkin mutta hän vastasi että ei pidä siitä kun on vähän kookkaampi työkalu. No paikalle pääsin ja näin sen, en ollut uskoa silmiäni että mimmoinen halko voi oikeasti ihmisellä olla😅 minullakin aikamoinen tämä käden koko (hanskat kokoa 11xl) niin ei meinannut sormet yltää ympäri. Ihan kun olisi 0.5l tölkkiä käsissään pitänyt😆 Siinä sitten juteltiin niin hän harmitteli sitä että ei tykkää suuhoidoista kun kellään ei ole niin iso suu ettei hampaat osuisi ikävästi. Vissiin parisuhteetkin kariutunut vähän liian ison takia. No ongelmat ne on isoillakin😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla