Ison peniksen ongelmat
Kyllä on vaikeaa, kun vehje ei pysy alushousuissa. Roikkuu koko ajan bokserien lahkeesta ulkona. Töissä pitää rampata vessassa asettelemassa kalua housuihin, kun ärsyttää sen roikkuminen lahkeessa. Luulevat, että on joku mahatauti tai virtsatulehdus, kun koko ajan juoksee vessassa.. Löysiä boksereita ei voi pitää, kun muuten istuu kalun päälle. Pari kertaa olen pompannut tuskissani tuolista ylös ja muut katsoneet ihmeissään, pitänyt keksiä selkäkiputekosyitä yms. Midi-malliset alushousut ei onnistu, kun ne hiostaa ja ahdistaa: vehje ei mahdu niihin.
Pöntöllä käydessä kalu osuu posliiniin ja yököttää niin pirusti, varsinkin töissä.
Onko kenelläkään muulla tällaista ongelmaa?
Kommentit (102)
Syvään hengittäminen auttaa :D Ja draaman jättäminen vaikka salkkareille. Jos ei boksereissa tee töitä niin nou hätä. Itse en edes muita ole suostunut jalkaan laittamaan, se vapaus ja nautinto! Vessoissa kokemus on pyttykohtainen ja toiminta sen mukaan. Kyllä se siitä.
I rest my case.
Mulla oli sama ongelma housujen kanssa. Aloin käyttää pitempi lahkeisia trikooboksereita. Vehje on lahhkeessa mutta ei tunge ulos. Esim. Björn Borg.
Vai sellainen miesviha ketju taas tähän väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vai sellainen miesviha ketju taas tähän väliin.
Mitä tarkoitat?
Tuttuja onkelmia. Ärsyttäviä, mutta hyvät puolet makuuhuoneessa kallistaa saldon silti reilusti plussan puolelle.
Olen hiukan ujo mies ja minua vaivaannuttaa, kun naiset ihan teineistä mummoihin tapittavat haaroihini ivallinen hymy huulillaan. He ilmeisesti olettavat, että kaluni seisoo. Jotkut jopa yrittävät tilaisuuden tullen muka vahingossa hipaista sitä.
Minulle on tullut vuosien saatossa vahva vaikutelma, että naiset ovat tosi kiimaisia, kun näkevät ison kalun. Varsinkin nelikymppiset.
Noista makuuhuoneen asioista en mainitse, ettei tule aiheutettua kateutta tai pahaa mieltä. Mutta ehdottomasti positiivista, kun on iso millä touhuta.
Niin onhan tuokin inhottavaa.. Mut itteeni enempi vaivaa seksijutut kun ei voi saada edes kunnollista suuseksiä koska kalu ei mahdu partnerin suuhun kun on tota paksuutta
Googlettakaa Bruce Venture. Siinä iso mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Niin onhan tuokin inhottavaa.. Mut itteeni enempi vaivaa seksijutut kun ei voi saada edes kunnollista suuseksiä koska kalu ei mahdu partnerin suuhun kun on tota paksuutta
Ittellä on isompi kuin HK:n Sininen. Kyllä se aina naisilla on suuhun menny.
Moni laittaa vitsiksi mutta kyllä tämä on "ongelma" monilla miehillä. Itse olen alkanut olla vain välittämättä. Jos se pullottaa siellä lahkeessa ja joku sen huomaa niin so vat. Harrastan myös säännöllisesti pumppaamista koska orgasmit on niin paljon parempia sen johdosta. Valitettavasti seksin määrä on romahtanut (olen parisuhteessa) aikalailla ja naiseni sanoi yhdeksi syyksi "elefantin munaani" joka sattuu. Luulen kyllä että tekosyy, koska olen oppinut varovaiseksi etten ihan pohjaan työnnä.
Harmi sinänsä, menee hyvä mulkku ihan hukkaan ja oon vasta 40:n :(
Trikoobokserit tai bermudat helpottavat. Ja pullottaahan naisillakin tissit ja persaus eikä niitä peittele, melkein näyttää että päin vastoin. Miehellä on siellä kohtaa penis ja kivekset ja isommat pullottaa enemmän samoin kuin tissienkin kohdalla. Ja housujen valinnalla asiaan voi vaikuttaa. Sekä sillä että missä asennossa ja miten on tottunut kaluaan housuissa pitämään. Sellainen tarkoituksellinen pullotuksen esittely nyt ei kuulu yleisille paikoille. Ja koskee nii miehiä kuin naisiakin. Ja totta on, että osassa uudempia wc pyttyjä joutuu enemmän takalaidalle istumaan. Esim laivoilla ja ulkomailla tällaisiin pyttyihin useammin törmää. Ongelman voi tehdä itselleen ihan mistä vain haluaa, siis jos haluaa.
Ja tosihan on,että palstapuheiden mukaan luokkaa hk sininen ei ole iso mutta edes sen paksuiselle ei voi enää suulla juuri mitään tehdä. Ja tarkoitan nyt siis imemistä ja samanaikaista kielellä leikittelyä. Suuhun se toki juuri mahtuu ja harvalle se vielä paljoakaan tuntuu tai nuoleskella ja suukotella ja imeskellä kärkeä. Ja kun kohta joku taas jankkaa jotain niin hk sitten mahtuu wc paperisullan hylsyyn ja menis ihan nätisti vielä jos olis suora ja kitkapinnat liukastettu. Näin mittakaava mielessä selvennyksenä tämä. Ja se joukko jolla lepomitta n. 15 cm tai enemmän on kuitenkin aika pieni joukko. Ne joilla lepokoko siis oikeasti on luokkaa hk on niin pieni että se ei kiinnosta edes kalsarien valmistajia, eikä tarvitsekaan.
Voin kertoa että tollasella hk sinisellä on kortsun kanssa paneminen aika mahdotonta. Tai siis normikortsun, pitää ostaa normia isompia. Joku Magic puristaa niin pirusti, että menee tunnottomaksi koko kalu ja hommasta ei tule mitään.
Tangat on alushousuina hyvät kun on iso varustus. Niissä mulkku ei liiku eikä heilu. Ovat toki vähän irstaat ja aiheuttavat esim. pukuhuoneissa katseita. Mutta jos siitä ei välitä niin parhaat ovat isomunaiselle.
Itsellä lepomitta seilaa n. 12-16 sentin välillä ja tangat on mielestäni epäkäytännöllisin keksintö alushousumarkkinoilla. Puolihölmönä etenkin ovat varsinainen ongelmavaate, eikä sopivat muulloinkaan.
Bokserit oma suosikki noista vaihtoehdoista, kireemmillä istuu kullin päällä ja muutenkin meisseli persiissä.Joo Noi kortsut tosiaan ei ole joka kokoa,äitiyspakkauksen skordarit ei varmaan mahdu kellekään😶
Joo kyllä saa olla ison kullin omaavana kalsariostoksilla tarkkana. Mikä tahansa ei käy, hiostaa tai roikkuu ja muuta.
Dieselin alushousut on kaiken pahimmat, tehty joillekin pienimunaisille italialaisille. Kulli roikkuu koko ajan ulkona.
Kuva?
:-)
T. Nätti nainen