Ison peniksen ongelmat
Kyllä on vaikeaa, kun vehje ei pysy alushousuissa. Roikkuu koko ajan bokserien lahkeesta ulkona. Töissä pitää rampata vessassa asettelemassa kalua housuihin, kun ärsyttää sen roikkuminen lahkeessa. Luulevat, että on joku mahatauti tai virtsatulehdus, kun koko ajan juoksee vessassa.. Löysiä boksereita ei voi pitää, kun muuten istuu kalun päälle. Pari kertaa olen pompannut tuskissani tuolista ylös ja muut katsoneet ihmeissään, pitänyt keksiä selkäkiputekosyitä yms. Midi-malliset alushousut ei onnistu, kun ne hiostaa ja ahdistaa: vehje ei mahdu niihin.
Pöntöllä käydessä kalu osuu posliiniin ja yököttää niin pirusti, varsinkin töissä.
Onko kenelläkään muulla tällaista ongelmaa?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Itse en voi istua pöntölle kun munan pää osuu veteen. Inhottavaa jos siellä on paskaa johon terssi tökkää.
Heitä olan yli.
Onko pallit samaa sarjaa vai näyttävätkö rusinoilta jättikyrvän alla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en voi istua pöntölle kun munan pää osuu veteen. Inhottavaa jos siellä on paskaa johon terssi tökkää.
Heitä olan yli.
Jees ja kuset valuu selkää pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko pallit samaa sarjaa vai näyttävätkö rusinoilta jättikyrvän alla?
Itse asiassa yleensä ne on ne pallit, joiden päälle olen istunut.. Mutta koko paketti tunkee ulos housuista.
Vierailija kirjoitti:
Liikkis :-)
Isorintaisena naisena ymmärrän tavallaan noitakin tunteita.
Mitä tarkoittaa liikkis?
Vierailija kirjoitti:
Naispelko23 kirjoitti:
Lahkeesta karkailu on tuttua, mutta koskaan en ole kaluni päälle istunut. Lahkeesta karkailun olen ratkaissut sillä, että sen kanssa pitää vaan pärjätä, turha sitä on asetella kun ei kuitenkaan pysy siellä missä pitää. Tiukat housut on hyvät muuten, mutta jos joutuu juoksemaan tai kävelemään portaita niin sieltä se paskiainen taas puskee kurkkimaan. Onneksi se nyt ei mikään hirveä jättiläinen ole, mutta ihan riittävä siihen, että välillä meinaa mennä hermo.
Terveisin Naispelko23
Mitat?
Pituutta sellaiset 9cm ja paksuus 1,8cm.
Terveisin Naispelko23
Hyvä mielikuvitus sinulla ja valehtelet sujuvasti 😀👍
Mulla on niin pieni että pissa tulee ulos karvaa pitkin
Voi kuvitella sen tuskan, kun istuu palliensa päälle. Siinä kyllä pomppaa ylös!
Joo ja mä voi kyllä kuvitella, miltä tuntuu kun vehje osuu likaiseen ja kylmään pyttyyn. Yök.
Tuttu ongelma. Ei voi käyttää polvipituisia lyhkäsempiä shortseja.
Joo ja uikkarit ne vasta vaikeat onki..
Mua on kutsuttu tripodiks koko ikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seisooko tommonen edes?
Äijä valahtaa ihan kalpeeksi kun kaikki kropan veri tarvitaan seisokkiin :'D
Varmaan pyörtyy ku pitäs alkaa panee.
Vierailija kirjoitti:
Ala käyttämään sukkahousuja.
Heh! Olen miettinyt että en käyttäisi ollenkaan alushousuja.. Mutta se ei ole ratkaisu, kun sitten istuu päälle kun paketti ei ole kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Mua on kutsuttu tripodiks koko ikä.
Mikä se o?
Itsehän teippaan omani kiinni polven alapuolelle. Shortseja en voi käyttää. Vessanpytyllä luonnollisestikin pidän pippelin etupuolella, jos siis istun pytyllä.
Kaverini laita on sen sijaan kurjasti. Hän joutuu lykkimään omaansa kottikärryllä edessään, jotta selkä kestäisi kävelyn.
Muut laittaa kortongin ni tää äijä laittaa jätesäkin ja lisäverta :'DDD