Kuunteletko musiikkia kun käyt juoksulenkeillä?
Kommentit (10)
Minun tapauksessani kyseessä ovat fillarilenkit, joilla en koskaan kuuntele musiikkia. Haluan kuulla, mitä ympärillä tapahtuu, oli se sitten lähestyvä auto tai innokas mustarastas. Myös musiikkiin haluan aina keskittyä kaikessa rauhassa, mikä ei lenkillä onnistu.
En käy juoksu- vaan kävelylenkeillä ja kyllä kuuntelen. Itse asiassa pitkästä aikaa aloitin lenkkeilyn kun sain puhelimeen toimivat kuulokkeet.
En kuuntele, nautin juosta omissa ajatuksissani ilman meteliä korvissa.
En, juoksen metsässä/pururadalla ja haluan olla läsnä ympäristön ja luonnon kanssa. Olen yrittänyt kuunnella musiikkia juostessa, mutta se ei vain toimi.
Painojennostossa musiikilla taas on suuri vaikutus, todella suuri. Instrumentaalinen musiikki ja rauta, olo on kuin olisi olympuksella.
Noup, kuuntelen korvakuulokkeista puhetta koko työpäivän joten lenkillä nautin hiljaisuudesta ja omista ajatuksistani. Sitä paitsi, pelkäisin että missaisin jotain mihin täytyy reagoida jos en kuule.
En. Haluan olla tietoinen siitä, mitä ympärilläni tapahtuu. Jotkut kuulokkeet korvilla lenkkeilijät muuten poukkoilevat ihan miten sattuu. Todella rasittavaa.
jep.