Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin tapailemani miehen verotiedot

Vierailija
05.10.2016 |

ja hän oli tienannut yli 300 tuhatta vuodessa. Mitä ajatella? Oli aikamoinen yllätys kun on aika vaatimattoman oloinen eikä kauheesti puhu rahasta tai työstään tms.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan ihminen? Kerron analyysini sitten.

Vierailija
2/17 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä katsoit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasit jo dumpata, mutta nyt katselet häämatkaa ja sisustuslehtiä...

Vierailija
4/17 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän se on parisuhteen kannalta naisille oleellisin jutska.

Vierailija
5/17 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se sika

Vierailija
6/17 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Emme missään nimessä ole lompakkoloisia!"

-av-mammat-

Vierailija
7/17 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä katsoit?

"Hei, mäkin haluan tsekata mun betamiehen, ennekuin dumppaan, ehkä siitä on elättäjäksi"

Vierailija
8/17 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä katsoit?

Googletin miehen nimellä ja tulokseksi tuli verotietolistaus

AP

Vierailija
9/17 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis eroa mitenkään tavallisesta maksullisesta naisesta, joka juoksee vain rahan perässä.

Vierailija
10/17 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä alan ihminen? Kerron analyysini sitten.

KTM. Suurin osa on pääomatuloa ei siis töistänsä saa tuollaista palkkaa vaikka ihan hyvissä hommissa onkin.

AP

Vierailija
11/17 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se on parisuhteen kannalta naisille oleellisin jutska.

Niinhän se onkin vaikka palstan ahneet horot eivät tätä myönnä.

Vierailija
12/17 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä katsoit?

Kyllähän verovirastosta näkyy kaikkien tiedot, suurituloiset on sitten lehtien sivuilla asti.

Vierailija
13/17 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja hän oli tienannut yli 300 tuhatta vuodessa. Mitä ajatella? Oli aikamoinen yllätys kun on aika vaatimattoman oloinen eikä kauheesti puhu rahasta tai työstään tms.

No mitä pitäisi ajatella? Ehkä sitä, että toivottavasti mies tajuaa dumpata sut kun rahan perässä näyt ainoastaan olevan. Mitä toi raha vaikuttaa nyt mitenkään teidän tapailuun tai mitä ajattelisit miehestä? Ei varmasti halua kertoa tuollaista, että osaa karsia ne oikeat tyypit kullankaivajien seasta. Tietysti jos ei MITÄÄN puhu töistään on se aika outoa. Kauanko olette tapailleet?

Vierailija
14/17 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisipa jostain tarkistaa, että kuinka monen miehen kanssa nainen on ollut. Sitten oltaisi tasoissa.

Vierailija
15/17 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verotoimistossa on tietokone (tai tietokoneita), joilla kukatahansa voi käydä katsomassa verotiedot (kaikkien). Omalla kotipaikkakunnalla ko. koneet ovat verotoimiston odotusaulassa ja niitä saa käyttää ihan vapaasti. Näin siksi, että tiedot ovat julkisia ja verottaja on halunnut, ettei heille soitella ja kysellä niin ovat pistäneet nuo koneet sitä varten.. Olen useasti käynyt tuota palvelua käyttämässä. En kyttäämisen vuoksi, vaan esim. kun olen mennyt työpaikka haastatteluun, niin olen katsonut mitä siellä muille maksetaan.. Ihan kätevä..

Vierailija
16/17 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verotoimistossa on tietokone (tai tietokoneita), joilla kukatahansa voi käydä katsomassa verotiedot (kaikkien). Omalla kotipaikkakunnalla ko. koneet ovat verotoimiston odotusaulassa ja niitä saa käyttää ihan vapaasti. Näin siksi, että tiedot ovat julkisia ja verottaja on halunnut, ettei heille soitella ja kysellä niin ovat pistäneet nuo koneet sitä varten.. Olen useasti käynyt tuota palvelua käyttämässä. En kyttäämisen vuoksi, vaan esim. kun olen mennyt työpaikka haastatteluun, niin olen katsonut mitä siellä muille maksetaan.. Ihan kätevä..

Mitäs vittua? Menen kyllä heti huomenna tarkistamaan kaikkien tuttujen, ystävien ja perheenjäsenten verotiedot, joiden nimet vaan ikinä pystyn muistamaan.

Vierailija
17/17 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,onko varma ettei ole muita samannimisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan