Ulkona on aivan ihana keli!
Minä tykkään istua sisällä viltin alla ja katsella pihalle kaunista maisemaa. En aio mennä ulos. :)
Kommentit (12)
Oletko myös kehonpositiivinen, mielenterveyshäiriöinen ja introvertti? Kenties sairaseläkkeellä?
Palaan asiaan samalla teemalla kesällä kun on + 28.
Vierailija kirjoitti:
Oletko myös kehonpositiivinen, mielenterveyshäiriöinen ja introvertti? Kenties sairaseläkkeellä?
Miksi yhdistät tällaisia asioita kauniin ilman ihailuun sisältä käsin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska et ole edes aikeissa mennä nauttimaan kauniista ulkoilmasta vaan istut kotonasi perse homeessa.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olin ulkona ja tein reilun parin tunnin lenkin sen jälkeen kun kävin kaupassa. Ja sielläkin siis kävellen, mutta toin kyllä ostokset sisälle ja lähdin vasta sitten ulkoilemaan.
Aivan ihana talvipäivä ja ainoastaan auringonpaiste uupui (kateellisena säälle katselen just yhdistettyä lillehammerista) mutta nyt on kiva istua sisällä ja juoda glögiä.
Mitali tulee postissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska et ole edes aikeissa mennä nauttimaan kauniista ulkoilmasta vaan istut kotonasi perse homeessa.
Ai sinua kiukuttaa kun et pääse ovesta ulos. Mene vaan, kyllä sinä pystyt 🙂
-eri
Vierailija kirjoitti:
Sinähän kuulostat mukavalle ihmiselle💔
Hyvää lauantaita vaan sullekin!
terv Eri kuin Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain pakkomielteinen suomalainen pitää syntinä sitä, että ei mene ulos. 😅
Vierailija kirjoitti:
Helpottaako oloa kun saa täällä palstalla vittuilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpottaako oloa kun saa täällä palstalla vittuilla?
Liikunta raittiissa ulkoilmassa on terveellistä.
Kävin aamupäivällä kaupassa ja ulkona oli ihana raikas talvisää. Keli sen sijaan ei ollut ihana, sillä kevyen liikenteen väylää ei ollut aurattu eilisen tuiskun jälkeen, joten keli oli aika pöpperöinen.
Kumpaa ap tarkoitit, säätä vai keliä? Luulen, että jos istuu hursti niskassa seslongilla, niin kelistä ei kannata puhua mitään. Kaunis sää sen sijaan näkyy ikkunastakin, varsinkin jos aurinko paistaa.
Mä taas olin ulkona ja tein reilun parin tunnin lenkin sen jälkeen kun kävin kaupassa. Ja sielläkin siis kävellen, mutta toin kyllä ostokset sisälle ja lähdin vasta sitten ulkoilemaan.
Aivan ihana talvipäivä ja ainoastaan auringonpaiste uupui (kateellisena säälle katselen just yhdistettyä lillehammerista) mutta nyt on kiva istua sisällä ja juoda glögiä.