Hoikka vs lihaksikas mies, kumpi saa enemmän naisia. Hoikka voitti 8-1. Siis mitä ihmettä?
Mikä on nykynaisiin mennyt, jos pitävät hoikkaa miestä komeampana kuin lihaksikasta? Eikö naiset enää nykyään arvosta oikeita miehiä?
No, tuo onkin jenkeistä ja luultavasti tuon videon tuloksia on käsitelty, joten ehkä täällä Suomessa on naisilla vielä arvostus oikeita, lihaksikkaita miehiä kohtaan kunnossa. T: Aktiivisesti salilla treenaava oikea mies.
Kommentit (602)
Naisten, jotka eivät koskaan käy kuntosalilla, käsitys siitä mitä on lihaksikkuus on täysin vinksahtanut.
No niin, pojat alkoivat spämmätä poikavideoita...
Hoikka lihaksikas on parempi kuin steroidi tyyppi massiivisella lihaksilla..
Vaatteet ei edes istu hyvin päälle jos lihaksia on liikaa . Bodarit esim näyttää suorastaan naurettavalta puku päällä kun talli näyttää enemmän kaapu asulta kuin luvulta ja housut pitää olla sellaiset löläpöksyt
Salilla treenaava tosimies. Uu. Ootko kans "vähän" daiju?
Vierailija kirjoitti:
On paaaljon paremman näköinen siinä kokkiroolissa vaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ainahan ne pullistelijat on ollu miesten miesihanteita
Outoa että maailman seksikkäimmäksi on sitten useasti äänestetty:
Eihän hän ole aina tuossa kunnossa. Minustakin tuossa on liikaa, mutta kaikenlaista näyttelijät joutuvat leffaroolien takia tekemään.
Seli seli seli. Pikkarit ihan märkänä jo vai?
Ei ole, mutta sinulla taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiihottaa tanssijamiehet. He ovat hoikkia, notkeita, ketteriä ja vahvoja (ilman suurta lihasmassaa). Minulta menee seksihalut heti jos joku lihaskimppu tulee vastaan. Olen biseksuaali nainen, joten en kiihotu hypermaskuliinisista miehistä (laatikkoleukaiset lihaskimput).
AP varmasti pettyy katkerasti kun hän tajuaa, että se paljon kehuttu "looksmaxxing" ei tehoa useimpiin naisiin.
TÄMÄ! En yleensä katso Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa, mutta jos siellä on komea tanssinopettaja "paritettuna" hyvännäköisen julkkisnaisen kanssa niin sitten kyllä. Ei riitä että mies tanssii hyvin. Myös partnerin pitää olla katsomisen arvoinen eli kaunis, kurvikas ja seksikäs aikuinen nainen. Naisen tanssitaidosta viis. Kunhan osaa vetää hyvän show'n.
Mitä ihmeteltävää tuossa on? Tietenkin se solakan sopusuhtainen ja ennemmin hoikka kuin tanakka normaalipainoinen on se vartalonmalli joka enemmistön mielestä on miehellä viehättävin.
Miehet on mieltyneet itse niihin pumpattuihin "salimakeihin", mutta naiset tykkää ihan toisenlaisesta. Huomaahan sen jo ihan hollywoodin leffatarjonnastakin että ensisijaisesti miehille tehdyissä leffoissa on niitä varsin lihaksikkaita action-sankareita, kun taas naisille suunnatuissa romanttisissa leffoissa on miehet ennemminkin hoikkia ja normipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan ne pullistelijat on ollu miesten miesihanteita
Outoa että maailman seksikkäimmäksi on sitten useasti äänestetty:
Miehet äänestää
People Magazine on äänestänyt hänet maailman seksikkäimmäksi ja sitä lehteä lukee akat.
Onhan Chris Hemshworth hyvännäköinen, eikä ole liian lihaksikas.
Ei hän mun makuun ole, mutta typerää väittää etteikö olisi hyvännäköinen. Tietysti on, ja varmasti on monen naisen makuun.
Just tollanen aussi-surffari-beach life -tyyppinen lihaksikkuus viehättää naisia paljon enemmän, kuin Mentula-tason jäätävä bodarius.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se menee, ei nykynaista viehätä gorillamainen luolamies.
Salijanareista tulee assosiaatio väkivaltaan, heikkoon sivistykseen ja tyhmyyteen - vaikka "järjellä" tietääkin, ettei asia välttämättä mene niin.Silti, lihaksikkaat miehet eivät kiihota.
Sorja, hoikka ja kaunis, älykäs sekä sivistynyt mies on kuumaa kamaa.
Sellainen tosielämän Jeesus.N24
Tosielämän Jeesus?
Huutista
XDDD Lol mun viesti
Tuosta on jo aikaa ja mulla oli tuolloin semi hippivaihe menossa, joten se näkyy viestissä.
Enää en tykkää mistään ”Jeesus”-lookista, mutta kyllä hoikka, solakka ja jäntevä on edelleen eniten makuuni. Ja miehekkäämpi kuin tuo nuoruuden ihanne, vähän eri jutut painottuu nyt.
Esim. energisyys, aktiivisuus ja menevyys on parikymppisenä normi, joten sitä en ole tuossa vanhassa viestissä maininnut, kun taas nyt kolmikymppisenä mainitsisin sen.
Tässä yksi näyttelijä joka viehättää minua. Daniel Maslany, syntynyt vuonna 1988. Hän on pitkä, tumma, komea (nuoren näköinen ikäisekseen) ja hoikka.
https://www.imdb.com/name/nm1055824/?ref_=mv_desc
Vierailija kirjoitti:
Naisten, jotka eivät koskaan käy kuntosalilla, käsitys siitä mitä on lihaksikkuus on täysin vinksahtanut.
Esimerkki on aina mentula.
Vierailija kirjoitti:
No en mistää Bull Mentuloista tykkää, mutta joku Hugh Jackman tyylinen kroppa on tosi jees. Ei se treenaaminen saa mennä överiksi.
Vtu te olette pihalla!
Ilmankos kukkakeppi rillipäämies kerää Prismassa naisten katseita... ahhh
Vierailija kirjoitti:
Prisma on paikka, jossa tehdään arkipäivän ostoksia. Ei siellä kukaan tuijota muita asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut sitä mieltä, että se lihaksikas hunkki on miesten kauneusihanne miehille. Miehet tykkäävät lihaksista, haluavat niitä itselleen, ja ihailevat ja kadehtivat niitä muilla.
Suurin osa naisista taas ei viehäty lihaskimpuista, eikä ole ikinä viehättynyt. Täysin miesten itsensä keksimä juttu, mutta tätähän ei perus heteromies tule ihan helpolla myöntämään :D
Ketkä niitä palomieskalentreita osti aikanaan tai kirkui chippendale show:ssa. Katsopa kioskikirjallisuuden kansikuvia, joo miehethän niitä ostaa.
Aivan sama onko atleetti vai kotletti kunhan kantaa puut sisälle ja tuhkat ulos
Terve urheilullisuus on eri asia kuin narsistinen kehonrakentaminen, jolla paksut lihakset hankitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prisma on paikka, jossa tehdään arkipäivän ostoksia. Ei siellä kukaan tuijota muita asiakkaita.
Ihmisellä on ihmisen halut eikä ihminen ole robotti. Jos itse olet fyysisesti ja henkisesti frigidi niin ei kaikki ole kaltaisiasi vaan näkevät ympärillään puoleensavetäviä ihmisiä ja katsovat.
Ainahan naiset on tykänneet hoikista ja jäntevistä miehistä. Tietysti on näitäkin naisia joille kalju ja hormoneilla bodattu ukko on joku turvallisuuden tae, mutta tavalliset naiset tykkää hoikista. Läskeistä ei sitten tykkääkään kukaan.