Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän vuoden Halloween?

Vierailija
05.10.2016 |

Koska sitä vietetään Suomessa,kun 31.10 on maanantai ja pyhäinpäivä la 5.9..?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei sovi viettää itsenäisyyspäivää tiistaina eli sanokaa mielipiteenne, juhlinko sitä la 3. vai la 10.12.?

Voisin juhlia halloweenia silloin oikeana päivänä, mutta pomo tuskin tykkäisi jos ilmestyisin töihin krapulassa. Itsenäisyyspäivän perseet voi sentään vetää aattona, sillä tiistai on vapaa.

Vierailija
22/28 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapset synttärit on myös maanantaina. Lähdenkö niitä baariin juhlimaan ennen vai jälkeen viikonloppuna?

Ennen ja jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tänä vuonna bileet marraskuun puolella, kun ollaan reissussa se edellinen viikonloppu.

Vierailija
24/28 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaajat jankkaa

Vierailija
25/28 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloween, tuo jenkkien hapatus. Lokakuun vika päivä on muuten maanatai tänä vuonna.

Vierailija
26/28 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5.9 missä pelaa

Vierailija
27/28 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei sovi viettää itsenäisyyspäivää tiistaina eli sanokaa mielipiteenne, juhlinko sitä la 3. vai la 10.12.?

Voisin juhlia halloweenia silloin oikeana päivänä, mutta pomo tuskin tykkäisi jos ilmestyisin töihin krapulassa. Itsenäisyyspäivän perseet voi sentään vetää aattona, sillä tiistai on vapaa.

Onkohan sinulla joku ongelma, kun halloweeninä on "pakko" ryypätä? Esimerkkinä olet huono lapsillesi. Jo sinulla ei ole lapsia, niin pitäskö lopettaa ryyppääminen, niin mahikset lasten saantiin paranee?

Vierailija
28/28 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän