Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma: Seurustelu liian kuuman miehen kanssa??

Vierailija
05.10.2016 |

Olen siinä mielessä hyvin onnekas, että päädyin suhteeseen pitkäaikaisen ihastukseni kanssa, joka vastaa vahvasti miesihannettani.
Kuitenkin, en voi olla vapisematta kun mies koskee minuun, sillä se on niin ihanaa. Saan myös jatkuvasti kylmiä väreitä, ja kieleni menee ihan solmuun kun puhun miehelle. Punastelen jatkuvasti, esim. kun hän flirttailee tai nauraa. Olemme olleet kuukauden yhdessä, eikä oireille näy loppua. Miestäkin se tuntuu jo häiritsevän vähän, ja olenkin miettinyt että onko mies jopa liian kuuma minulle?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
2/12 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen vässykän pitäisi vain jäädä kotiin lepäämään. Ole nainen ja kasvata itsetunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata munasarjat!

Vierailija
4/12 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi mitenkään hälyttävänä ellei sinulle tule pissatusoireita samalla?

Vierailija
5/12 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liian kuuma. Palauta kiertoon.

Vierailija
6/12 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä, jos vielä vuosien päästä olette yhdessä niin katsot miestä "mitähän mä tuossakin näin aikoinaan ".

Vierailija
7/12 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Too hot to handle :D

Vierailija
8/12 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä ongelmaksi muodostui se, että muutkin pitivät silloista hottismiestäni kuumana. Ei ollu ok, että miehen kavereiden puolisot, kaverinaiset, tuntemattomat naiset ja jopa minun äitini alkoi lähennellä kumppaniani. Se oli jatkuva stressin aiheuttaja. En tiedä oliko aina ollut näin, vai aiheuttiko minun rinnallaseisomiseni miehessä muutosta entistä upeammaksi ja naisissa jotain kilpailuviettiä.

Onneks rakastuin toiseen. Mut näköjään aina saa hätistellä tunkeilijoita ympäriltä, tosin nyt vähän kohtuullisemmassa määrin.

Vierailija
9/12 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jännämies?

Vierailija
10/12 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia en seurustele koskaan. Olen eräänlainen sankari, koska en halua laittaa yhtäkään naista sellaiseen tilanteeseen, jossa hän alkaisi epäillä omaa viehätysvoimaansa minun rinnallani.

Vierailija
11/12 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä ongelmaksi muodostui se, että muutkin pitivät silloista hottismiestäni kuumana. Ei ollu ok, että miehen kavereiden puolisot, kaverinaiset, tuntemattomat naiset ja jopa minun äitini alkoi lähennellä kumppaniani. Se oli jatkuva stressin aiheuttaja. En tiedä oliko aina ollut näin, vai aiheuttiko minun rinnallaseisomiseni miehessä muutosta entistä upeammaksi ja naisissa jotain kilpailuviettiä.

Onneks rakastuin toiseen. Mut näköjään aina saa hätistellä tunkeilijoita ympäriltä, tosin nyt vähän kohtuullisemmassa määrin.

Sama ongelma täällä, mies oli liian kuuma myös kaikkien muiden mielestä. Ja alun kuherruskuukauden jälkeen ei pystynyt vastustamaan huomiota ja muita naisia. Se on ongelma, harva mies pystyy.

Vierailija
12/12 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma täällä, mies oli liian kuuma myös kaikkien muiden mielestä. Ja alun kuherruskuukauden jälkeen ei pystynyt vastustamaan huomiota ja muita naisia. Se on ongelma, harva mies pystyy.

Tämä ongelma on varmaan vielä suurempi silloin, kun nainen on "liian kuuma", koska miehet ovat niin sekunnissa rakastuneita kauniiseen naiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme