Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttujen pian 19v tytöllä on suhde 35v mieheen. Tytön vanhemmat ei tee mitään!

Vierailija
04.10.2016 |

Miksi vanhemmat eivät puutu asiaan? Heidän kuuluisi puuttua!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa on?

Tutulla kauniilla naisella 38 v suhde naapuritalon nuoreen mieheen, 19v

Nainen hoikka pitkähiuksinen rypytön, luulin kork.30v

Nuori mies näyttää ikäiseltään.

Heidän ikäero ei näytä 20v vaan joku ~ 6-10v??

Vierailija
2/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Danny 74v ja Erika 23v niin entä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs ne vanhemmat täysikäiselle tyttärelleen mahtaa? Vai pitäisikö niiden kieltää sitä miestä lähestymästä?

Vierailija
4/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asia kuulu vanhemmille. Ja vielä vähemmän aapeelle.

Vierailija
5/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasta sinä olet mustasukkainen?

Vierailija
6/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto mitä pedareita tässä ketjussa. Entä jos kyseessä olisi oma tyttärenne? 

Vierailija
7/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule mulla oli 18-vuotiaana suhde 36-vuotiaaseen mieheen. Vanhemmat tiesi eikä kumpikaan vastustanut. Ei siinä ollut kyse mistään hyväksikäytöstä. Ikä ei edes tullut heti esille, koska mies luuli, että olen 22 v ja minä taas ajattelin miehen olevan noin kolmekymppinen.

Vierailija
8/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän mun tehtävä olekaan asiaan puuttua vaan tytön vanhempien. Ihmettelen vain, miten he voivat olla niin vastuuttomia että antavat tytön olla miehen kanssa. Miksi he eivät estä seurustelua? Ap 

Vierailija
9/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pittee ny tehä lastensuojeluilimotus!

Vierailija
10/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän mun tehtävä olekaan asiaan puuttua vaan tytön vanhempien. Ihmettelen vain, miten he voivat olla niin vastuuttomia että antavat tytön olla miehen kanssa. Miksi he eivät estä seurustelua? Ap 

Miten?

Vierailija
11/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, taas...

Vierailija
12/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen 15 ja huomenna tapaamine 38v miehen kans :D

Vierailija
13/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten?" - Luultavasti heidän pitäisi perustaa Ikis nyt ja ikuisesti liitto, tai kannatus yhdistys jonka tehtvänä on estää tai ainakin merkittävästi hidastaa nuorten varttumista itsenäisiksi aikuisiksi.  

Vierailija
14/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos avaat tämän keskustelun joka ilta uudelleen tarpeeksi kärsivällisesti, tämä tavoittaa tytön vanhemmat?

Vierailija
15/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko vanhemmat työttömiä? Vai katsovatko he metsään, niinkuin opetus kuului.

Vierailija
16/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pittee ny tehä lastensuojeluilimotus!

Päivän piristys.

Vierailija
17/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysiikäisiä kummatkin.yhden tutun tytär 15v oli suhteessa 35 miehen kanssa eikä isä tehnyt mitää.muut kuuli asiasta vasta 4v päästä kun lapsia alkoi pukkaamaan.jos olisin tiennyt olisi ilmoitus lähtenyt välittömästu

Vierailija
18/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät vanhemmat sille mitään voi. Siskoni alkoi 18 täytettyään seurustella 42-vuotiaan miehen kanssa. Siskollani ei ollut aiempia suhteita, mies taas oli jo "elämää nähnyt", kertaalleen ollut naimisissakin... Sisko muutti miehen luokse asumaan kuukauden tuntemisen jälkeen. Pidin - ja pidän edelleen - tuota asetelmaa epätasa-arvoisena ja haitallisena siskoni tunne-elämän kehitykselle. He ovat yhä yhdessä useiden vuosien jälkeen. Joku ehkä pitää moista osoituksena siitä, että heidän rakkautensa on kestänyt vaikeudet ja ikäeron. Itse pidän heidän suhteensa jatkuvuutta luonnollisena siksi, koska sisko on kasvanut aikuiseksi tuon miehen kanssa eläessä, eikä muunlaisesta elämästä tiedä - on ymmärrettävää, että toiseen kiintyy, ja että toisen varaan on pitkälti rakentanut aikuisen identiteettinsä, kun oli seurustelun alkaessa kokematon lukiolaistyttö.

Tuolle ei olisi voinut vanhempanikaan mitään, sillä 18-vuotia saa päättää itse. Sitä täytyy vain koittaa asettaa sanansa varovasti ja pysyä väleissä, elämä on liian lyhyt vihanpitoon.

Vierailija
19/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v tytär on ihastunut 30vuotiaaseen mieheen!!!!!!! Hän itse kertoi sen ja mies myös ihastunut häneen.ihan hirveää

Vierailija
20/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, että tyttö tulee saamaan henkisiä traumoja ja hänen tunne-elämänsä vaurioituu. No, vanhemmat saavat syyttää vain itseään... Ap