Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*LOKAKUISTEN TIISTAI*

07.03.2006 |

Täällä on pieni epätietoisuus päällä. Myöhään illalla vessassa käydessä tuli paperiin tuhruvuotoa ja yöllä sitä tuli jonkun verran housuihin. Aamuyöllä loppui kuin seinään vuoto, mutta nyt on ihan karsee jomotus sekä mahassa että selässä, kuin ois oikeen pahat menkkakivut.

Ajattelin soittaa neuvolaan heti kahdeksalta..

Mianni 7+3

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan ilmottelen, että ne jomotukset sun muut ovat tässä päivän aikana menneet ohi ja vuotoa ei ole ollut. Neuvolan th oli sitä mieltä, että on ihan tavallista raskauden aikana tuommoinen.

sovittiin, että jos yhtään tulee kirkasta verta niin pääsen heti ultraan, mutta muussa tapauksessa odotan np-ultraa

Vierailija
22/24 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viikon verran lukenut viestejänne, mutta nyt varovasti uskaltaudun mukaan. Epäilen olevani niin laiska kirjoittaja/ kommentoija, että taustalta seurailu on pukenut minua paremmin. Olen siis 33 vee, mies 35. Nyt viikkoja kasassa 6+1 eli aivan lokakuun lopulle mahd. ajankohta sijoittuisi. Ja heti totean, oliko se Mianni, että myös mulla alkoi eilen surkeasti päivä eli kirkkaalla vuodolla, jota tulikin n. puolitoista siteellistä. Oli pakko tulla töistäkin kotiin itkemään asiaa, mutta sen jälkeen vuotoa ei ole tullut kuin yksi tippa. Tässä ei nyt sitten tiedä miten suhtautua. Reilun vuoden sisään mulla on ollut kolme alkuraskauden keskenmenoa, joten en nytkään anna liikaa toivoa, mutta pidän kuitenkin peukkuja pystyssä. En ole viitsinut edes polille soittaa, kun jotenkin tuntuu, että sinne on niin turha mennä toteamaan ultraan, että ei voida tehdä mitään. Näin ollen odottelen jatkuuko vuoto.

Tämmöinen synkkä viesti ennakkoilmoittautujalta. Haluan vielä kysyä, että onko täällä kukaan tietoinen hajujen vaikutuksesta raskauteen? Hajuilla tarkoitan siis liuotin ja maalikäryjä? Meillä kotona on remontti meneillään ja tässä epäilen jo sitäkin, että lattianmaalaustärpätit yms. muut aiheuttavat jotain, vaikka käytänkin suukoppana aktiivihiilisuodatinta... Aina jää kuitenkin jotain ilmaa, remontin keskellä ikävä kyllä kun asutaan ja vielä kauan...

Hende 6+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko päivä taas oltu pojan kanssa menossa ja nyt kyllä veto pois..masua turvottaa oikein kunnolla, omat housut ja vyö varsinkin jo kiristää!

eilisessä neuvolassa vasta täyteltiin lappuja ja vaihdettiin kuulumisia, ultraan laittoi tti lähetteen ja labraan...eli eipä vielä paljoa tapahtunut, seuraavaksi sitten kuunnellaan sydänääniä, kun lääkäri kolmen viikon päästä.

mianni: toivotaan nyt parasta! minulla oli myös ihan alussa,oliko jopa plussa-päivänä, pientä tuhrua ja vähän vuotoakin muutamana päivänä, kyllä pelästytti, ja vieläkin joka kerta vessassa käydessä jännittää onko jotain tullut..

no ultrassa kuitenkin kaikki hyvin, vaikka tuota vuotoa olikin;)

tervetuloa kaikille uusille! ja onnea:)

nyt täytyy lähteä lepyttelemään turvonnutta masua sohvalle..hih, nykyiselle lempipaikalleni!

fiikuna ja myttymöttönen rv 8+5

Vierailija
24/24 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pienet hätähousut käytiin ultrassa tänään. Lääkärikin naureskeli melkein koko ajan, että olisitte nyt pari viikkoa odottaneet. En ois kyllä pystynyt. Laskettu aika lykkääntyi viidellä päivällä, eli olis nyt 29.10. Pysyin nipin napin täällä lokakuisten puolella! Alkiolla siis kaikki hyvin, pituutta huimat 6 mm. Sydän läpätti aivan hurjasti, ääniä ei kuultu mutta sen näki ihan silmällä kuinka se sydän hakkasi. Ihanaa...

Sain myös mahtavasti rohkaisua lääkäriltä, kyselin että kuinka monta viikkoa vielä on riskialtista aikaa ja hän sanoi, että kyllä riskit on harvinaisen pienet, ja että miksikäs se nyt kesken enää menisi, kun kerran näimme että kaikki on hyvin. Olen ehkä lapsenuskoinen mutta minuun meni täydestä lääkärin vakuuttelut.

Lääkäri ei tietenkään ensin tajunnut edes miksi olin menossa sinne, ei meinannut päästää miestäkään sisälle kun luuli kai että olen menossa normaalisti gynelle vaan :) Vitsaili koko ajan ja sanoi sitten että miehellekin on kohta erittäin tärkeä tehtävä -> Hän sai sammuttaa valot huoneesta kun alettiin katsoa kuvaa ruudulta :) Saatiin nauraa siellä koko ajan. Kuvia saatiin 2 kpl mukaan ja niissä juuri ja juuri erottuu jotain ihan pientä... Ja lääkärikin toisteli että olet sinä ihan vähän raskaana :)

Kyllä mulle oli elintärkeä tuo käynti vaikka aikaisessa oltiinkin. Hyvä mieli jäi.

Minea rv. 6+2