Miltä tuntuisi jos et saisi mennä rakkaasi hautajaisiin?
Katsoin juuri kauhean dokumenttielokuvan nimeltä Bridegroom joka kertoi rakastuneesta homoparista joista toinen teki itsemurhan, koska ei kestänyt sitä että perhe hylkäsi homouden takia. Perhe järjesti hautajaiset joihin kuolleen pojan kumppani ei saanut osallistua. Laittoi miettimään asioita ja itselleni olisi kauheaa jos en saisi mennä oman rakkaani hautajaisiin sitten kun kuolee :(
Kommentit (4)
Viettäisin kotona oman hiljaisen hetken, kuunnellen lempimusiikkia ja kävisin myöhemmin viemässä haudalle kukat ja kynttilät. Kamalinta on katsoa kun rakas lasketaan arkkuineen hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Kirkko ei ole suljettu keneltäkään. Kuka tahansa saa mennä sinne mihin tahansa tilaisuuteen. Itse kahvitustilaisuus ja arkunlasku on sitten eri asia.
Niin sinne vaan pokkana kun kaikki katsoo sua halveksuen ja kehottavat sua poistumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirkko ei ole suljettu keneltäkään. Kuka tahansa saa mennä sinne mihin tahansa tilaisuuteen. Itse kahvitustilaisuus ja arkunlasku on sitten eri asia.
Niin sinne vaan pokkana kun kaikki katsoo sua halveksuen ja kehottavat sua poistumaan
Siinäpähän kehottavat. Ei tarvitse totella, jos ei kerran häiriköi.