Mitä mukavaa/ihanaa/loisteliasta/tms sulle on sattunut tänään?
Sain kehut töissä, kauniin hymyn komealta mieheltä ja oikein tunsin, kuinka pääsin yli henkisesti raskaasta suhteesta. Voittaja fiilis!!!!! :)))))
Mitä hienoa sulle on tapahtunut tänään?
Kommentit (23)
Ostin sämpylöitä, pussissa piti olla 7 sämpylää, mutta niitä olikin 9 kappaletta!
Stressaamani vaatelähetys saapui ajoissa perille, ja oli sopiva! Perjantaina juhlat.
Teini ilahtui kun olin leiponut pullaa. Ja oli kuulemma sikahyväää.
Sain taivaallista seksiä ihanalta mieheltä.
Sain kaksi ihmistä hyvälle tuulelle :)
Juoksin 5,5 km mukavan kepeästi, vaikka olin niin poikki ja teki mieli päikkäreille. Ja siirsin yhdet treffit loppuviikolle, mikä oli hyvä koska olin väsynyt ja halusin lenkille!
Kävin yksin elokuvissa katsomassa Neiti Peregrinen koti eriskummallisille lapsille. Eva Green <3
N22
Tiputin kännykän hissikuiluun. Vitun vitun vittu!!!
Kirpakka, aurinkoinen syyspäivä. Lapsen kanssa haravoitiin lehtiä kasaan ja lapsi sai hyppiä sydämensä kyllyydestä kasoihin ja heitellä lehtiä ympäriinsä. Oli ihana katsoa sen riemua. Mahtavat ruskan värit.
Sovein treffit. Elämäni ensimmäiset!
Mukavaa: töissä eteenpäin meni hankala asia asianmukaisesti, asiakkaat olivat tyytyväisiä, tiesin tehneeni parhaani ellei enemmänkin.
Ihanaa: fantsu jumppa.
Loisteliasta: mies yllätti punkkupullolla ja kynttilävastaanotolla, vaikka ihan vaan tiistai :D Joskus onnaa!
Löysin sisustusliikkeestä joulutavaroita ja ostin kaksi tonttua. Tulisipa jo joulu!
Suloinen pieni vauvani nauroi tänään ääneen ensimmäistä kertaa. <3
Ihana hyvänmielen-ketju ennen nukkumaanmenoa :)
Ihana, raukea väsymys reippaan päivän jälkeen. Loisteliasta päästä pehkuihin :D
Ap häipyy koisii. Kiitos kaikille hyvästä mielestä ja kestohymystä :) Jatkakaa!
Ihastukseni soitti mulle juuri kun riuduin pahimmassa ikävässä😊