Mitä mieltä, jos mies sanoo treffeillä, että...
"Kyl mä sulle kaffit tarjoon, mutta en mä sulle raflas tarjois"
Siis kysymättä kertoi.
Kommentit (24)
Sanoisin varmaan että joo, tunne on molemminpuolinen. ;)
Halusi heti kättelyssä selvittää, oletko lompakkoloinen.
Nuo oli ensitreffit, ja eilen kutsuin hänet luokseni viettämään iltaa. No, hän toi pizzan ja ilahduin, että toi ruokaa meille molemmille. Mutta sitten hän sanoikin, että "mä syön nyt mun pizzan jämät." Kaiken kukkuraksi hän jätti pizzalaatikon pöydälle lähtiessään.
Ap
Kahvikupin arvoinen nainen kirjoitti:
Nuo oli ensitreffit, ja eilen kutsuin hänet luokseni viettämään iltaa. No, hän toi pizzan ja ilahduin, että toi ruokaa meille molemmille. Mutta sitten hän sanoikin, että "mä syön nyt mun pizzan jämät." Kaiken kukkuraksi hän jätti pizzalaatikon pöydälle lähtiessään.
Ap
Eli testaa tosissaan, oletko prinsessaharhainen tai lompakkoloinen. Mitä sinulla oli miehelle tarjolla pöydässä, kun mies tuli kylään?
Vierailija kirjoitti:
"Kyl mä sulle kaffit tarjoon, mutta en mä sulle raflas tarjois"
Siis kysymättä kertoi.
Asia selvä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli testaa tosissaan, oletko prinsessaharhainen tai lompakkoloinen. Mitä sinulla oli miehelle tarjolla pöydässä, kun mies tuli kylään?
Kahvia ja suklaakeksejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kahvia ja suklaakeksejä.
Ap
No sä et ole kuin kahvin arvoinen saalis. Ja se on köyhä ja pihi.
Ap
Oikeasti?? Mitä näiden vanhemmat on tehnyt sillä aikaa kun olisi käytöstapoja pitänyt opettaa...??
Siis joku oikeasti tuo mukanaan pizzan jämät ja syö ne yksin? Mitä ihmettä? :D Miksei syönyt pizzaansa ensin ja tullut sitten?
Vierailija kirjoitti:
Siis joku oikeasti tuo mukanaan pizzan jämät ja syö ne yksin? Mitä ihmettä? :D Miksei syönyt pizzaansa ensin ja tullut sitten?
Jep! Tätä itsekin mietin...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep! Tätä itsekin mietin...
Ap
Sanoo lompakkoloinen, jonka mielestä suklaakeksit on riittävä tarjoilu illanviettoon. Nice job.
Etsin toista keskustelua,kun törmäsin tähän.Aika hämmentävä mies :D Ehkä tuo on jokin psykologinen testi,ehkä mies on vain idiootti.
Vastasit: kyl mä annan sormella koittaa, mut naimaan et pääse?
Itse kävin vasta treffeillä, ihan vaan kahveilla, kunnes selvisi että miehellä ei ole rahaa. Eikä ollut mikään yllätys, eikä minkäänlaista nolostelua.. :D Kysyi vielä että montako euroa olin ajatellut käyttää koska halusi miettiä mitä kaikkea sillä voisi saada
"Kiitos tarjouksesta, ei kiinnosta!", poistun paikalta===========> viuh! Pam!
Ei varmaan tarvitse miestä toiste tavata. Vähintään pihi, mutta voi sillä muutenkin viirata.
En vielä noista pizzan jämistäkään olisi järkyttynyt jos on nuori ja boheemi (lue: ajattelematon) tyyppi, mutta että jättää roskat vielä pöydälle! Ja pizzalaatikko ei edes mahdu roskikseen, vaan sinä joudut erikseen kantaa sen kädessä ulkoroskikseen.
No varmaan sanoisin, että ok, onkse hänen yleinen käytäntönsä vai olenko mä joku poikkeus..!