Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä, jos mies sanoo treffeillä, että...

Vierailija
04.10.2016 |

"Kyl mä sulle kaffit tarjoon, mutta en mä sulle raflas tarjois"
Siis kysymättä kertoi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan sanoisin, että ok, onkse hänen yleinen käytäntönsä vai olenko mä joku poikkeus..!

Vierailija
2/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin varmaan että joo, tunne on molemminpuolinen. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi heti kättelyssä selvittää, oletko lompakkoloinen.

Vierailija
4/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo oli ensitreffit, ja eilen kutsuin hänet luokseni viettämään iltaa. No, hän toi pizzan ja ilahduin, että toi ruokaa meille molemmille. Mutta sitten hän sanoikin, että "mä syön nyt mun pizzan jämät." Kaiken kukkuraksi hän jätti pizzalaatikon pöydälle lähtiessään.

Ap

Vierailija
5/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti

Vierailija
6/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvikupin arvoinen nainen kirjoitti:

Nuo oli ensitreffit, ja eilen kutsuin hänet luokseni viettämään iltaa. No, hän toi pizzan ja ilahduin, että toi ruokaa meille molemmille. Mutta sitten hän sanoikin, että "mä syön nyt mun pizzan jämät." Kaiken kukkuraksi hän jätti pizzalaatikon pöydälle lähtiessään.

Ap

Eli testaa tosissaan, oletko prinsessaharhainen tai lompakkoloinen. Mitä sinulla oli miehelle tarjolla pöydässä, kun mies tuli kylään?

Vierailija
7/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyl mä sulle kaffit tarjoon, mutta en mä sulle raflas tarjois"

Siis kysymättä kertoi.

Asia selvä.

Vierailija
8/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli testaa tosissaan, oletko prinsessaharhainen tai lompakkoloinen. Mitä sinulla oli miehelle tarjolla pöydässä, kun mies tuli kylään?

Kahvia ja suklaakeksejä.

Vierailija
9/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kahvia ja suklaakeksejä.

Ap

Vierailija
10/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä et ole kuin kahvin arvoinen saalis. Ja se on köyhä ja pihi.

Vierailija
11/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Oikeasti?? Mitä näiden vanhemmat on tehnyt sillä aikaa kun olisi käytöstapoja pitänyt opettaa...??

Vierailija
12/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku oikeasti tuo mukanaan pizzan jämät ja syö ne yksin? Mitä ihmettä? :D Miksei syönyt pizzaansa ensin ja tullut sitten?

Vierailija
13/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis joku oikeasti tuo mukanaan pizzan jämät ja syö ne yksin? Mitä ihmettä? :D Miksei syönyt pizzaansa ensin ja tullut sitten?

Jep! Tätä itsekin mietin...

Ap

Vierailija
14/24 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep! Tätä itsekin mietin...

Ap

Sanoo lompakkoloinen, jonka mielestä suklaakeksit on riittävä tarjoilu illanviettoon. Nice job.

Vierailija
15/24 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin toista keskustelua,kun törmäsin tähän.Aika hämmentävä mies :D Ehkä tuo on jokin psykologinen testi,ehkä mies on vain idiootti.

Vierailija
16/24 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit: kyl mä annan sormella koittaa, mut naimaan et pääse?

Vierailija
17/24 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin vasta treffeillä, ihan vaan kahveilla, kunnes selvisi että miehellä ei ole rahaa. Eikä ollut mikään yllätys, eikä minkäänlaista nolostelua.. :D Kysyi vielä että montako euroa olin ajatellut käyttää koska halusi miettiä mitä kaikkea sillä voisi saada

Vierailija
18/24 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos tarjouksesta, ei kiinnosta!",  poistun paikalta===========> viuh! Pam!

19/24 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan tarvitse miestä toiste tavata. Vähintään pihi, mutta voi sillä muutenkin viirata.

Vierailija
20/24 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä noista pizzan jämistäkään olisi järkyttynyt jos on nuori ja boheemi (lue: ajattelematon) tyyppi, mutta että jättää roskat vielä pöydälle! Ja pizzalaatikko ei edes mahdu roskikseen, vaan sinä  joudut erikseen kantaa sen kädessä ulkoroskikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän