Mihin aikaan kellosi herättää aamulla?
Onko sinulla erikoista herätysaikaa?
Itselläni kello herättää 4:20 koska kuulin että se on Briteissä huumeiden käyttöön liittyvä aamuyön metsästysaika. Työni alkaa 5:30.
Kommentit (38)
Neljänä päivänä 6.50 ja yhtenä 8.50. Työtön olen mutta herään teinin kanssa, keitän kahvit ja laitan meille aamupalat :) Päivällä saatan ottaa tunnin parin unet.
Aamuvirkkuna en tarvitse herätyskelloa.
6, duuniin 7. kohta kyl alkaa talvihorros.
Herätys 5.30, torkutan pari kertaa ja sitten luen iltsikan tms sivuja n. 10 minuuttia. Suihkuun raahaudun yleensä 5.50 maissa. Työt alkavat 7.30 ja työmatkalle pitää lähteä 7.00. Tykkään, että on hyvin aikaa aamulla.
6.25 ja töissä olen viimeistään 7.30. Sitä ennen käyn suihkussa, lenkitän koiran ja teen eväät. Työmatkaan menee autolla 6 minuuttia, kesällä vartti kun pyöräilen.
7.45, töissä olen noin 8.15. Työmatka 12km.
Normaalisti herättää joskus klo 13 aikoihin, joskaan en monesti jaksa vielä silloin nousta. Mutta huomenna täytyy herätä ennen kaheksaa, kun pitää soittaa hammaslääkäriin päivystykseen. hrrrr
Klo 4.00. Työt alkaa klo 5.00, aikaisintaan, seitsemään asti saa tulla virallisesti töihin, myöhemminkin jos on väleissä natsipomojen kanssa, tai muuten ei välitä hierarkiasta.
T:Kuspääduunari...
8:20 soi kello. 9:15 alkaa koulu. Kesällä soi kuuden aikaan kun töihin piti mennä.
Näin eläkeläisenä hyvin harvoin tarvitsee kelloa ja herätystä.
Kello soi 7:00 ja 9:00 alkaa työ. Nautin hitaista aamuista. On aikaa vaikka mihin.
Hui, kylläpä moni joutuu heräämään aikaisin!
Minulla ei ole säännöllisiä työaikoja, tänään aika poikkeuksellisesti herätys klo 05, sillä oli ehdiytävä kuuden junaan.
Tavallisesti kuitenkin saan nukkua 8-9 asti.
Olen ehdottomasti iltavirkku ja aikaiset aamut ovat aivan horroria, koko päivä menee pilalle jos joudun nousemaan ennen kahdeksaa.
5.10 kotoa pitää lähtee 6.30 ja työt alkaa 8.30. Ennen sain nukkua 7 asti, mutta kiitos koulun lakkauttamiselle ja sen takia bussivuorojen vähentämiselle herääminen aikaistui 2 tunnilla.
Yleensä on 0645 ja 0700, koulu alkaa kasilta.
7.40, on vapaapäivä.