Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

verhojako ei saa ripustaa loppuraskaudessa? miksei????

Vierailija
07.03.2006 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jotain.

Vierailija
2/25 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi istukka irrota tms..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy edellä.

Vierailija
4/25 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi... kyllä saa tehdä KAIKKEA mikä vain hyvältä tuntuu. Istukka EI repeä kurottelusta, käsien ylhäällä pitämisestä tai edes normaalista mattojen pesusta tms.

Muutenhan se repeäisi synnytyksessä, jolloin se joutuu paljon kovemmalle koetukselle kuin tavallisessa mattojen pesussa. ;)

Järki käteen nyt!!!

Vierailija
5/25 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voi, voi... kyllä saa tehdä KAIKKEA mikä vain hyvältä tuntuu. Istukka EI repeä kurottelusta, käsien ylhäällä pitämisestä tai edes normaalista mattojen pesusta tms.

Muutenhan se repeäisi synnytyksessä, jolloin se joutuu paljon kovemmalle koetukselle kuin tavallisessa mattojen pesussa. ;)

Järki käteen nyt!!!

luki neuvolasta saadussa oppaassakin..Mutta mun puolesta jokainen tehköön kuten parhaaksi näkee, mä olin ihan hyvillään ku ei loppuraskaudesta tarvinu mattoja jynssätä eikä tuoleilla kiipeillä...

Vierailija
6/25 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Järki käteen nyt!!!

luki neuvolasta saadussa oppaassakin..Mutta mun puolesta jokainen tehköön kuten parhaaksi näkee, mä olin ihan hyvillään ku ei loppuraskaudesta tarvinu mattoja jynssätä eikä tuoleilla kiipeillä...

Vai kehotetaanko siinä esim. välttämään LIIAN raskaita töitä, esim. mattojenpesua. Sillä JOS mattojenpesu tuntuu liian raskaalta, tai sattuu, niin silloin sitä ei saisi tehdä. Mutta jos se tuntuu hyvältä, niin voi huoletta pestä.

Tässä sitä taas ollaan; tekstiä tulkitaan juuri niin kuin halutaan!

Vierailija
7/25 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kun haluaa aina olla NIIN raskaan että. Ei se raskaus ole sairaus!!! Avuttomaksi ei tarvitse heittäytyä. :)

Vierailija
8/25 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti tulee riuhtaistua vaikka kuinka kuvittelee vaan hieman huljuttelevansa.

Vierailija
9/25 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuvaiheessa raskautta, jokainen saa mun puolesta ite päätellä mitä tarkoittaa.

Vierailija
10/25 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli järki käteen!

Vierailija
11/25 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Mattojenpesukiellon suosittelija

Vierailija
12/25 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...eli järki käteen!

kai se päässä toimii paremmin???

Vierailija
13/25 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni, että olisikohan paimentolaismaton puistelu aiheuttanut keskenmenon, niin kätilö siihen tuumas vaan, että:

Jos se homma sillä hoituisi, niin maailma olisi täynnä paimentolaismattoja ja abortit olisivat harvinaisempia... Että silleen.

Vierailija
14/25 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

itseäni, että olisikohan paimentolaismaton puistelu aiheuttanut keskenmenon, niin kätilö siihen tuumas vaan, että:

Jos se homma sillä hoituisi, niin maailma olisi täynnä paimentolaismattoja ja abortit olisivat harvinaisempia... Että silleen.

Eli kyllä se järjen käteen ottaminen auttaa; siitä sitä on helpompi tarkastella. :)

Vierailija
15/25 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhojen rispustaminen, ikkunoiden pesu tai vaikka seinän maalaminen voi aiheuttaa napanuoran kiertymisen kaulanympärille (huom. ei tee sitä aina!)

Vierailija
16/25 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha on kuin kukka, se tarvitsee valoa. Jos ripustat verhot ikkunan eteen, niin vauva ei saa tarpeeksi c-vitamiinia auringosta ja kasvu saattaa hidastua.

Vierailija
17/25 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajatelkaa:

Mun kaveri sanoi ettei voi ottaa vauvaani (paino vajaa 8 kiloa, 4 kk ikäsenä) rv 16 koska välttää kaikkea PAINAVAA ja tämä lyyli istui!!

Siis; en voi pitää vauvaa sylissäni koska olen raskaana ja vältän kaikkea raskasta! -Teki mieli sanoa että kyllä on rankka odotusaika lyylin 5- vuotiaalle pojalle jos ei pääse yhtään äidin syliin! :D

Mut miten vaan: Mä olin tehtaassa duunissa odotusajalla ja jäin pahoinvoinnin vuoksi pois 2 kk ennen äippäloman alkua (siihen laskettu kesäloma mukaan) enkä 30 kilosten laatikoiden nostelun takia.

Neuvola ei koskaan sanonu ettei saa nostaa raskaita painoja 8 tuntia päivässä..

Tossa tuolille nousemisessa varmaan suurempi riski että kaatuu alas.

Istukka ei irtoo mistään kurottelusta ja hankala kuvitella että käsien kurottelu aiheuttaa napanuoran kiertymisen, mutta jos joku sanoo että kun siirrän käsiä oikealle niin napanuora menee masussa ympäri -hei; lapsellehan voi sitten opettaa jo kohdussa miten hypitään hyppynarua!!:)

Vierailija
18/25 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä juuri mattojen pesu olisi kielelttyä?! Eihän se itse asiassa ole edes mitenkään erityisen raskasta puuhaa, jos ei joudu hirveästi märkiä mattoja kanniskelemaan tms.

Vierailija
19/25 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkä ovat ripustaneet verhot ja oliko napanuora kaulan ympärillä.

Veikkaan että aika moni on ripustellut niitä uusi verhoja pesänrakennusvietissään.

Täällä siis yksi ripustelija ja kyllä napanuora oli kaulan ympärillä.

ps. en kyllä usko että se siinä verhoja ripustaessa siihen kaulan ympärille kiertyi.

Vierailija
20/25 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko, että se ripustelu sen aiheutti, vaan se, että vauvan pää heilui " irrallaan" vielä synnytyksen alkaessa.

Kaikkea perinnepaskaa te sitten uskottekin.