Tänään just pohdiskelin tätä elämää!!!!
olen 22 ja naimisissa ja toinen lapsi tulossa. Kohta ruvetaan rakentamaan omaa taloa.
Kaikki on todella hyvin. Ei rahaongelmia ei mitään. Valmistun keväällä ja menen jatko-opiskelemaan sitten kun toinen lapsi menee hoitoon. Eli yli vuoden päästä!!! :)
Voiko oikeesti olla asiat näin hyvin? :)
Kommentit (10)
Rahaakin pitäisi jäädä kun talo on valmis :)
ap
nauttia silloin kun ne kohdalle sattuvat. Pelkkää aallonharjalla ratsastamista ei ole loputtomasti kenenkään elämä. Jos perusasiat ovat kunnossa, eivät vastoinkäymisetkään pulpahda ylisuuriin mittoihinsa.
Elämä voi tuoda mukana ikäviäkin asioita, mutta ei välttämättä kaikille. Joillakin voi mennä aina hyvinkin.
Toivottavasti kaikki menee teillä hyvin tulevaisuudessakin :)
Itse olin 23 kun aloitimme taloprojektin, joka ei koskaan valmistunut. Lapsen sain 25 ja erosimme kun olin 28. Makselen sitä taloprojektia vieläkin kun olen kohta 37.
t:2
Silti jotenkin ei tunnu niin onnelliselta, huolettaa tulevat rahahuolet kun pitää alkaa kunnolla maksaa kallista vastiketta ja lainoja...! Ja opiskelutkin on kesken! Voi kunpa minäkin osaisin nauttia tästä kuitenkin hyvästä tilanteesta (olemme terveitä, oma asunto tulossa, miehelä vakipaikka ymsyms) kuten sinä!
Olen iloinen puolestanne. Muista nämä hyvät hetket jos näyttää alamäeltä. Jee JA AURINKOKIN NÄYTTÄYTYY!!!
Siis sellaisia, jolloin havahtuu huomaamaan, että asiat ovat oikeasti HYVIN ja olo on onnellinen.
Toivottavasti muistat tuon tunteen pitkään.
Mitäs ap kuuluu nykyään miltei 20 vuotta myöhemmin?
Jos liittonne on kasassa sen jälkeen ja rahatki riittää, niin sitten!