Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos törmäät ihmiseen, joka meuhkaa sinulle jostakin asiasta sivistymättömästi, miten reagoit?

Vierailija
04.10.2016 |

Kuvaile jokin kokemasi esimerkkitilanne.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistun paikalta. 

Vierailija
2/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otan tietenkin selvää mistä kyse ja voinko jotenkin auttaa. Tuskin se mulle ihan turhaan avautuu. Voisin kuvitella, että minulla on tai pitäisi olla jokin rooli tässä tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupellan jossain paikassa onnettomasti. Mitäpä muutakaan voin.

Vierailija
4/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tasan siitä, mitä olen tuolloin tekemässä. Jos on ohikulkija niin poistun tilanteesta. Jos itse olen vastuussa paikan turvallisuudesta eikä tyyppi poyynnöstä poistu niin tarvittaessa kutsun paikalle järjestyshenkilön tai poliisin poistamaan mesoajan.

Vierailija
5/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaa romanikerjäläistä, joka tulee iholle, ajattelin silittää nenästä.

Vierailija
6/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn rauhallisena, asiallisena ja keskityn itse asiaan. Jos meuhkaaminen on täysin asiatonta, niin joskus voi olla paikallaan poistua paikalta.

Vierailija
7/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen pois tilanteesta. Ei kiinnosta tuollaiset ihmiset.

Jos olen asiakaspalvelutilanteessa, kuuntelen ja yritän löytää ratkaisua. Hymyilen ja olen ystävällinen, vaikka sisimmässäni halveksin häntä.

Vierailija
8/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöelämässä on muutaman kerran tullut näitä bileprinsessoja huutamaan, meuhkaamaan ja suoraan haukkumaan huoraksi tms. Yleensä olen vain hiljaa ja myhäilen itsekseni, hermostuessani saatan sanoa jotain nasevaa takaisinkin. Yleensä en jaksa näistä välittää, useimmiten tällainen tilanne on sattunut kun ovat yrittäneet iskeä poikaystävääni, eikä hän ole ollut näistä kiinnostunut. Ainoa asia mikä siinä harmittaa, on se, että he kuvittelevat olevansa tilanteessa jotenkin niskan päällä, kun en sano heille mitään. Parhaimmassa tapauksessa vielä huutavat jotain tyyliin "menipä muija hiljaiseksi!!!". Lähtevät sitten kopistelemaan liian tiukoissa leoparditopeissaan halvat hiustenpidennykset liehuen tiehensä solvauksia huutaen. :D

Vierailija
9/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään suu auki ihmettelemään. Vasta jälkeenpäin alan pohtia, kuinka idiootti hän oli.

Vierailija
10/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile jokin kokemasi esimerkkitilanne.

Pyrin siitä eroon keinolla millä hyvänsä. Jatkossa vaihdan toiselle puolelle katua, jos näen sen tulevan.

Vierailija
11/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui liikenteessä, olin tulossa stop-merkin takaa ja kääntymässä vasemmalle, vastapäätä niinikään sivutieltä tuli setä joka oli kääntymässä oikealle. Odotin jonkinaikaa mutta kun setä jäi risteykseen meditoimaan, käännyin. Setä ajoi valoja välkyttäen ja tööttäillen mun perässäni läheisen kaupan parkkipaikalle, pysäköi mun viereeni ja alkoi karjumaan pää punaisena kuinka en osaa liikennesääntöjä jne.

Mä kävelin tyynen rauhallisena kauppaan enkä viitsinyt kommentoida mitään koska setä oli tuttavapariskunnan miehen isä joka ei varmaankaan tunnistanut minua. Kuulemma poltti kääminsä tuontuosta aivan mitättömistä asioista.

Toki ajoin "väärin" mutta en vaan jaksanut odottaa pidempään risteyksessä odottamassa, minkäänlaista vaaratilannetta tuossa ei syntynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän