Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset joita ei haittaa vaikka mies on varattu tai vaikka näette tämän oman naisen kanssa, ei sekään estä teitä iskemästä. Miksi?

Vierailija
04.10.2016 |

Miltä varatun miehen huomio saa olonne tuntumaan ja miksi toimitte näin?

Kommentit (176)

Vierailija
141/176 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, kun ne teidän varatut miehet on sinkkunaisten perässä vonkaamassa. On sulle toki varmaan huojentavaa ajatella, että menisi noin päin.

Valitettavasti tämä. Tai siis, jos sulle tulee mieleen tai jää vaivaamaan se asia nii todennäkösesti ukollaskin on ollut asian kanssa tekemistä, esim flirttiä mitä et huomaa. Myönnän että näin sinkkunaisena kyllä se vähän hivelee itsetuntoa vaikka tiedän että se on väärin, omat exät tosin harrastanut samaa ollessaan mun kanssa. Kai se vaan on sit joihinkin koodattu

Vierailija
142/176 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se varattu mies sattuu olemaan superkomea, varakas jne, niin kyllä mä silloin sitä yritän, vaikka siis mies olisi varattu. Se mies kuitenkin luultavasti valitsee mut, koska ne naiset ovat erittäin harvassa, ketkä mua vastaan pystyvät kilpailemaan. Turhaa kai se on tällä palstalla sanoa, mutta olen hoikka, pitkäsäärinen, mallinmittainen, hyväkroppainen. Mulla on hyvä peppu, isot rinnat, kauniit kasvot ja selkään asti ulottuvat pitkät, kauniit hiukset. Voitan siis aivan helposti lähes kaikki naiset, eikä niillä ole mitään mahdollisuuksia kilpailla samoista miehistä, kuin mistä minä olen kiinnostunut. Tosin, en ole kiinnostunut kun vain pitkistä, eli yli 185 cm, mieluiten yli 190 cm, komeista, raamikkaista, lihaksikkaista, hyvin "varustelluista" ja hyvin tienaavista miehistä.

N22

Siitä sitte ettimään, ite täytän muuten sun kanssa samat ominaisuudet mut oon lyhyt (siis en hiuksinen) blondi ja hoikka sekä vuoden vanhempi. Valitettavasti ne hyvät miehet on varattuja ja niistäkin suurin osa pettää, ukkomiehet aina käymässä käsiksi mut normaalia ei meinaa löytää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/176 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minun ongelmani kenenkään parisuhteet. Miksi sitä pitäisi miettiä?

Oletko samaa mieltä, kun sinun kumppaniasi joku iskee?

En ole tuo jolle vastasit, mutta ajatus siitä, että joku nainen alkaisi iskemään miestäni, olisi kutkuttava! Ihan oikeasti seuraisin sitä leikkiä huvittuneena ja poppareita syöden. :D En ole pätkääkään mustasukkainen nainen ja olen ollut mieheni kanssa 20 vuotta, joten olisi vain ja ainoastaan mielenkiintoista seurata miten tilanne etenisi ja jos nainen minua paremmaksi osoittautuisi, niin toki antaisin mieheni hänelle. Olisi kiva seurata rauhallisen insinöörimieheni, kolmen lapsen isän ja itsestään hyvin tarkan miehen tekoja. N42

Oon vähän kateellinen tosta myönnän :) mun ns. rauhallinen insinöörimies oli rauhallinen vaan kun mä en ollu seurassa, mitaan ei muka juonut mutta pari kertaa yllätin perskännistä. Meni vielä paneen kaverinsa naista eräällä laivareissulla, se ihana rauhallinen insinöörimies...vaikka tietty mun edessä baarissa aina oli niin asiallinen

Vierailija
144/176 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostaa ja miestäkin tuntuu kiinnostavan niin mikä moraalinvartija sinkkunaisen pitäisi olla.

Varattu on vastuussa suhteestaan, ei ulkopuolinen ihminen.

Vierailija
145/176 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei siis halua kommentoida siihen, että miksi iskette silloin kun näette pariskunnan yhdessä. Vaikka mies ei ole kyllä tasan antanut mitään signaalia. Oikeasti nämä tilanteet on itseäni kyllä naurattanut ja aika outoa on, ettei nämä naiset kyllä kovinkaan kauniita, saati seksikkäitä. 

Itse ajattelen tämän niin, että täytyy olla kyllä todella matala itsetunto, että tekee noin. Itsetunto on kiinni huomioista ja sitä haetaan mistä vain. Mutta mitä tapahtuu sitten, kun saa pakit? 

Vierailija
146/176 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa muka ok? Naiselle on hyvin tärkeä että mies kelpaa muillekin naisille. Sen takia esim. ensi kertaa tavatessa naisen pitää saada hyväksyntä kavereitaan että mies on kelvollinen. 

Vierailija
147/176 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei siis halua kommentoida siihen, että miksi iskette silloin kun näette pariskunnan yhdessä. Vaikka mies ei ole kyllä tasan antanut mitään signaalia. Oikeasti nämä tilanteet on itseäni kyllä naurattanut ja aika outoa on, ettei nämä naiset kyllä kovinkaan kauniita, saati seksikkäitä. 

Itse ajattelen tämän niin, että täytyy olla kyllä todella matala itsetunto, että tekee noin. Itsetunto on kiinni huomioista ja sitä haetaan mistä vain. Mutta mitä tapahtuu sitten, kun saa pakit? 

Päinvastoin. Yleensä naisilla on niin huono itsetunto etteivät kykene mennä edes yksin olevan miehen juttusille. Jos nainen koittaa pokata naisen kanssa olevaa miestä niin selkeästi kokee olevansa ylempi arvoinen.

Vierailija
148/176 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Yleensä naisilla on niin huono itsetunto etteivät kykene mennä edes yksin olevan miehen juttusille. Jos nainen koittaa pokata naisen kanssa olevaa miestä niin selkeästi kokee olevansa ylempi arvoinen.

Pokaajat kilpailevat niitten naisystävien kanssa, eli yrittävät todistaa lähinnä itselleen olevansa naisystävää parempia eli kuten sanoit ylempi arvoisia.

Vierailija
149/176 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne varatut miehet tekevät sen aloitteen ihan selkeästi, ei näytä olevan edes vaikeaa. Olen ollut tietämättäni nuorena toinen nainen ja minä en ollut se, joka aloitteen teki, vaan kihloissa oleva mies. En olisi miehen kelkkaan lähtenyt jos olisin asian tiennyt ja siksi itsevarmasta ja supliikista miehestä kiinnostuinkin aina seurusteluun saakka. Nyt käännät siis sen syyttävän sormen ihan sinne miehiin päin vain. Ei varattuja miehiä oteta elleivät he otettavissa olisi.

Ota selvää, onko mies varattu ennenkuin alat hommiin.

Vierailija
150/176 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin ennemmin että miksi ei?

Eli tässä maailmassa ei kannata enää hankia miestä, mennä naimisiin eikä saada lasta.

Vierailija
151/176 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menepä vaikka päiväkodin tai alakoulun vanhempainiltaan, niin varmasti siellä on 1-3 miestä, jotka ovat hyvin avoimin mielin liikenteessä ja muita paikalla olevia sillä silmällä katsovat. Ehkä heillä on kotona rankkaa, vaimo pihtaa, nalkuttaa ja pakottaa miehen tekemään kaikkea, joten näiden miesten mieleen olisi sopiva nainen siitä kotinurkilta. Sellainen joka ymmärtää, ymmärtää antaa ja hymyssä suin vain palvoisi miestä.

Mitä se naisille kuuluu, miten asiat ovat miehen kotona. Voi jessus.

Vierailija
152/176 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan hyvää seksiä ilman perhe-elämän ongelmia. Mies saa hyvää seksiä ilman perhe-elämän ongelmia. Mies tarvitsee välillä kauniin, hoikan naisen seuraa, jaksaakseen lihavan, hoitamattoman vaimonsa seuraa. Minähän teen palveluksen perheellesi, mies ei ota eroa sinusta, koska voi välillä käydä purkamassa paineita luonani, rauhassa, ilman kiirettä , halukkaan kauniin naisen luona, jolla ei ole kiire mihinkään. Win win tilanne.

Voi kun se toinen nainen sattuu olemaan lihava.

Vierailija
153/176 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se varattu mies sattuu olemaan superkomea, varakas jne, niin kyllä mä silloin sitä yritän, vaikka siis mies olisi varattu. Se mies kuitenkin luultavasti valitsee mut, koska ne naiset ovat erittäin harvassa, ketkä mua vastaan pystyvät kilpailemaan. Turhaa kai se on tällä palstalla sanoa, mutta olen hoikka, pitkäsäärinen, mallinmittainen, hyväkroppainen. Mulla on hyvä peppu, isot rinnat, kauniit kasvot ja selkään asti ulottuvat pitkät, kauniit hiukset. Voitan siis aivan helposti lähes kaikki naiset, eikä niillä ole mitään mahdollisuuksia kilpailla samoista miehistä, kuin mistä minä olen kiinnostunut. Tosin, en ole kiinnostunut kun vain pitkistä, eli yli 185 cm, mieluiten yli 190 cm, komeista, raamikkaista, lihaksikkaista, hyvin "varustelluista" ja hyvin tienaavista miehistä.

N22

Upea nainen.

Vierailija
154/176 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kaikkiin miesten pokailuihin suostuvat naiset ja nämä pokailijat ovat kymppi match! Voi kun me kaikki muut ymmärrettäisiin tämä.

Vierailija
155/176 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytää kivan varatun miehen jonka kanssa synkkaa ja haluaisi enemmmän, aina voi avata vähän paidan ylänappia ja paljastaa tissivakoa. Hyvä tapa testata onko mies oikeasti luotettavaa parisuhdemateriaalia(jos vaikka joskus vapautuu nykyisestä suhteesta).

T: Ritva

Vierailija
156/176 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena ja tyhmänä harrastin kerran seksiä varatun kanssa ja tämä kaduttaa minua vieläkin, vaikka siitä on jo vuosia. Tämä kaduttaa enemmän kuin mikään muu asia menneisyydessäni. Ajattelin vain itseäni silloin, mutta jälkeenpäin olen ajatellut tätä miehen puolisoakin ja harmittaa ihan älyttömästi. Tämä pari on jo eronnut ja toivon todella, että tämä nainen löytää/on löytänyt jonkun uskollisen ja luotettavan miehen itselleen.

En ole ikinä tehnyt mitään tollaista. En pystyisi enkä haluaisi.

Vierailija
157/176 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattuun mieheen sekaantuva nainen on halpa hu*ra - ja tietää, muttei myönnä olevansa. 

Varattu mies, joka sekaantuu toisiin naisiin on vastenmielinen ja hänestä kannattaa hankkiutua nopeasti eroon, käydä sukupuolitautitesteissä ja yrittää etsiä rehellinen ja uskollinen mies. Olen kuullut huhuja, että heitä on olemassa. 

Vaikea uskoa, että kunnon miehiä olisi. Mutta totta on, että vamppi ei uskalla kertoa miehen vaimolle mitä puuhailee. Pelottaa ja hävettää.

Vierailija
158/176 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saatte sen varatun itsellenne edes hetkeksi niin muistakaa että luultavasti joku tulee myöhemmin ja vie miehen teiltä kun esim. rupsahdatte. Joten kerran pettää niin usein pettää aina.

Vierailija
159/176 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketäänhän ei saa iskettyä, jos tämä ei ole itse siihen suostuvainen. Aika hölmö kysymys aloittajalta.

Vierailija
160/176 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostaa ja miestäkin tuntuu kiinnostavan niin mikä moraalinvartija sinkkunaisen pitäisi olla.

Varattu on vastuussa suhteestaan, ei ulkopuolinen ihminen.

Voi sua höpönassua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi