Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset joita ei haittaa vaikka mies on varattu tai vaikka näette tämän oman naisen kanssa, ei sekään estä teitä iskemästä. Miksi?

Vierailija
04.10.2016 |

Miltä varatun miehen huomio saa olonne tuntumaan ja miksi toimitte näin?

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ja tyhmänä harrastin kerran seksiä varatun kanssa ja tämä kaduttaa minua vieläkin, vaikka siitä on jo vuosia. Tämä kaduttaa enemmän kuin mikään muu asia menneisyydessäni. Ajattelin vain itseäni silloin, mutta jälkeenpäin olen ajatellut tätä miehen puolisoakin ja harmittaa ihan älyttömästi. Tämä pari on jo eronnut ja toivon todella, että tämä nainen löytää/on löytänyt jonkun uskollisen ja luotettavan miehen itselleen.

Vierailija
82/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullon vaan tapana saada mitä haluun,

Sorry jos se on täällä kertaa sun tuleva ex

Älä nyt ala pettämään Jonnea, kun ootte sentään seukannu jo 3 kk!!! Nauttikaa ihkusta teinirakkaudesta, ei nuo aikuiset ja varatut miehet ole tavoittelemisen arvoisia. Niillä on vaimo ja lapset elämän pituisena painolastina, ainakin omassa päässään. Usko mua, et halua siihen karuselliin mukaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenki ajattelen tän niin,että kohtele muita kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. En mä ole vaimoon lojaaliteettisuhteessa suoraan, mutta ehkä ihmisenä. Vähän kuin autan kanssa ihmisiä jos ne on kaatunut tai jotain.

Vierailija
84/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se varattu mies sattuu olemaan superkomea, varakas jne, niin kyllä mä silloin sitä yritän, vaikka siis mies olisi varattu. Se mies kuitenkin luultavasti valitsee mut, koska ne naiset ovat erittäin harvassa, ketkä mua vastaan pystyvät kilpailemaan. Turhaa kai se on tällä palstalla sanoa, mutta olen hoikka, pitkäsäärinen, mallinmittainen, hyväkroppainen. Mulla on hyvä peppu, isot rinnat, kauniit kasvot ja selkään asti ulottuvat pitkät, kauniit hiukset. Voitan siis aivan helposti lähes kaikki naiset, eikä niillä ole mitään mahdollisuuksia kilpailla samoista miehistä, kuin mistä minä olen kiinnostunut. Tosin, en ole kiinnostunut kun vain pitkistä, eli yli 185 cm, mieluiten yli 190 cm, komeista, raamikkaista, lihaksikkaista, hyvin "varustelluista" ja hyvin tienaavista miehistä.

N22

Voi kuule, kauneus on katoavaista. Aina tulee sinua nuorempia ja vetävämmän näköisiä neitejä tarjolle. Ulkonäkö tai mikään muukaan pinnallinen ei ole se mihin kannattaa kokeilla rakentaa omaa mielenterveyttään. Nimittäin se on sata varmaa että se romahtaa jossain vaiheessa ja lujaa, ja yhtäkkiä huomaatkin olevasi rajussa kolmenkympin kriisissä juoksevan terapeutilla ja kokeilevan että mikä mielialalääkitys sinulle parhaiten sopii. Sanon tämän kaikella rakkaudella. Todellista aitoa ja pysyvää hyvää oloa saa hengellisyydestä (miten sitä kukin itselleen ominaiseen tapaan tahtookaan harjoittaa) ja siitä että rakastaa ihmisiä, antaa anteeksi ja rakastaa. Muiden ihmisten hyvin kohteleminen auttaa kasvattamaan pysyvästi omaa hyvää oloaan. Ja sitten kun lopulta tulee se hetki kuolla pois (jonka jokainen meistä takuulla kokee) olet sydämessäsi tyytyväinen siihen kuinka käytit elämäsi. Kaikkea hyvää sinulle.

Ihan ohiksena, mutta ei tuolla "kaunottarella" taida liikkua kuolinvuoteellaankaan mitään päässä. Ainoat jäätävät omakehut kohdistuivat ulkonäköönsä. Mihin unohtui henkinen anti? Sivistys, äly, tyylikkyys, persoonallisuus, koulutus, ammatti, sielukkuus, 'se jokin' ym. tärkeimmät aspektit?

Psyykkisesti lahna on kauheus. Mieluummin lahnukka vaikka sängyssä, sitähän voi sentään itsessään kehittää...

No johan kävi luonnon päälle! XD Naurettavaa tekstiä, katkeruus vie kalatkin vedestä...

Ei yhtään naurettavaa.

Naurettavaa sen sijaan on parhaan nuoruutensa menettänyt nainen joka ei ole itselleen mitään hankkinut vaan on luottanut ulkonäköönsä .

Uusia ja uusia nuoria kauniita naisia puskee tulemaan ja syrjäyttää aina ne entiset nuoret.

Ja ihan muutamassa vuodessa.

Vierailija
85/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se varattu mies sattuu olemaan superkomea, varakas jne, niin kyllä mä silloin sitä yritän, vaikka siis mies olisi varattu. Se mies kuitenkin luultavasti valitsee mut, koska ne naiset ovat erittäin harvassa, ketkä mua vastaan pystyvät kilpailemaan. Turhaa kai se on tällä palstalla sanoa, mutta olen hoikka, pitkäsäärinen, mallinmittainen, hyväkroppainen. Mulla on hyvä peppu, isot rinnat, kauniit kasvot ja selkään asti ulottuvat pitkät, kauniit hiukset. Voitan siis aivan helposti lähes kaikki naiset, eikä niillä ole mitään mahdollisuuksia kilpailla samoista miehistä, kuin mistä minä olen kiinnostunut. Tosin, en ole kiinnostunut kun vain pitkistä, eli yli 185 cm, mieluiten yli 190 cm, komeista, raamikkaista, lihaksikkaista, hyvin "varustelluista" ja hyvin tienaavista miehistä.

N22

Voi kuule, kauneus on katoavaista. Aina tulee sinua nuorempia ja vetävämmän näköisiä neitejä tarjolle. Ulkonäkö tai mikään muukaan pinnallinen ei ole se mihin kannattaa kokeilla rakentaa omaa mielenterveyttään. Nimittäin se on sata varmaa että se romahtaa jossain vaiheessa ja lujaa, ja yhtäkkiä huomaatkin olevasi rajussa kolmenkympin kriisissä juoksevan terapeutilla ja kokeilevan että mikä mielialalääkitys sinulle parhaiten sopii. Sanon tämän kaikella rakkaudella. Todellista aitoa ja pysyvää hyvää oloa saa hengellisyydestä (miten sitä kukin itselleen ominaiseen tapaan tahtookaan harjoittaa) ja siitä että rakastaa ihmisiä, antaa anteeksi ja rakastaa. Muiden ihmisten hyvin kohteleminen auttaa kasvattamaan pysyvästi omaa hyvää oloaan. Ja sitten kun lopulta tulee se hetki kuolla pois (jonka jokainen meistä takuulla kokee) olet sydämessäsi tyytyväinen siihen kuinka käytit elämäsi. Kaikkea hyvää sinulle.

Ihan ohiksena, mutta ei tuolla "kaunottarella" taida liikkua kuolinvuoteellaankaan mitään päässä. Ainoat jäätävät omakehut kohdistuivat ulkonäköönsä. Mihin unohtui henkinen anti? Sivistys, äly, tyylikkyys, persoonallisuus, koulutus, ammatti, sielukkuus, 'se jokin' ym. tärkeimmät aspektit?

Psyykkisesti lahna on kauheus. Mieluummin lahnukka vaikka sängyssä, sitähän voi sentään itsessään kehittää...

No johan kävi luonnon päälle! XD Naurettavaa tekstiä, katkeruus vie kalatkin vedestä...

Kerro nyt vielä mistä tuo kirjoittaja on katkera?

Sen minäkin haluaisin tietää :) t: Tuo katkeraksi kehuttu. :D Vastatakin saa...

Vierailija
86/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N22

Kuulostaa siltä, että me painitaan ihan eri sarjassa. Jos mun mies kiinnostuisi sinun kaltaisestasi, niin saisi hyvin mennäkkin.

Vierailija
87/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh vertaako tääl tosiaan joku pettämistä henkirikokseen. :D Pettämistä sattuu ja säälittävää jos jonku maailma kaatuu siitä. Get over it.

Vierailija
88/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En iske varattuja mutta en voi sille mitään jos ihastun ja rakastun varattuun mieheen ja vedämme toisiamme puoleemme. Tuolla tavalla löysin nykyisen mieheni, mutta sovimme hänen jättävän exänsä ennen kuin aloitimme suhteen.

Vierailija
89/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hauska ketju. Olen varattu ja ollut mieheni kanssa parikymmentä vuotta. Tietääkseni mies ei ole minua pettänyt ja minä en ole myöskään pettänyt miestäni. Mutta eihän sitä koskaan tulevasta tiedä. Me molemmat olemme ihan kivan näköisiä ja mukavia ihmisiä, emmekä pelkää tutustua muihinkin ihmisiin. Jos mieheni löytää itselleen jonkun minua paremman naisen ja katsoo, että yhteinen historiamme ja lapset eivät enää hänelle riitä ja kanna eteenpäin, niin tottakai hän saa mennä. Yhteinen historia on historiaa ja tulevan elämän onnellisuus on ihan omissa käsissämme ja onnellisuus on hyvin tärkeää kaikkea ajatellen. En olisi miehelle ollenkaan katkera, vaan toivottaisin hänelle onnea. Sama olisi toisin päinkin.

Vierailija
90/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko tässä iskemisestä vain seksi mielessä?

Vierailija
91/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilöt, jotka selittävät, että vain pettäjä on vastuussa parisuhteesta ja ketään ei voi houkutella pettämään, ellei tämä itse halua ovat tyypillisiä esimerkkejä empatiakyvyttömistä ihmisistä.

He ulkoistavat vastuun omasta käytöksestäään yhdessä tehtävästä asiasta toiselle osapuolelle, vedoten tämän suurempaan moraaliseen erheeseen.

On totta, että pettäjällä on isompi vastuu tapahtuneessa, mutta se ei vapauta toista naista/miestä vastuusta.

Itselleen voi toki aina selittää asiat parhain päin, että tulee itsensä kanssa toimeen, mutta se ei muuta asiaa.

Pettämiseen houkuttelijaa voi verrata rikokseen yllyttäjään:

Yllytys on rangaistavaa osallisuutta rikokseen. Yllyttäjä on rikoksen henkinen alkuunpanija, joka ei osallistu itse rikoksen tekemiseen. Suomessa yllyttäjää rangaistaan samoin kuin rikoksen tekijää.

M45

Kenelle se pettäjän toinen nainen/mies on tilivelvollinen. Ei kenellekkään!

Se ei petä ketään. Se et pettäjä on toisen vietävissä on ihan pettäjän oma valinta

Itselleen.

M45

Juuri näin. Ja kaikista muista pääsee eroon ellei kestä katsella mutta oman itsen ja omien tekemistensä kanssa on elettävä aina.

Vierailija
92/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hauska ketju. Olen varattu ja ollut mieheni kanssa parikymmentä vuotta. Tietääkseni mies ei ole minua pettänyt ja minä en ole myöskään pettänyt miestäni. Mutta eihän sitä koskaan tulevasta tiedä. Me molemmat olemme ihan kivan näköisiä ja mukavia ihmisiä, emmekä pelkää tutustua muihinkin ihmisiin. Jos mieheni löytää itselleen jonkun minua paremman naisen ja katsoo, että yhteinen historiamme ja lapset eivät enää hänelle riitä ja kanna eteenpäin, niin tottakai hän saa mennä. Yhteinen historia on historiaa ja tulevan elämän onnellisuus on ihan omissa käsissämme ja onnellisuus on hyvin tärkeää kaikkea ajatellen. En olisi miehelle ollenkaan katkera, vaan toivottaisin hänelle onnea. Sama olisi toisin päinkin.

Kuulostat ihanalta, fiksulta ja vahvalta naiselta!

Vierailija
93/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh vertaako tääl tosiaan joku pettämistä henkirikokseen. :D Pettämistä sattuu ja säälittävää jos jonku maailma kaatuu siitä. Get over it.

Ei vertaa, luet liian hätäisesti, tai haluat ruokkia omaa mielikuvaasi. Kummin vain, mutta olet väärässä. Kukaan ei vertaa pettämistä henkirikokseen.

Vierailija
94/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

Kerro nyt vielä mistä tuo kirjoittaja on katkera?

Sen minäkin haluaisin tietää :) t: Tuo katkeraksi kehuttu. :D Vastatakin saa...

Siitä, kun toiset saa rusinat pullasta. Esimerkiksi.

Vierailija
95/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko tässä iskemisestä vain seksi mielessä?

Tässä menee niin iloisesti puurot ja vellit sekaisin, että ei sillä asialla lienee väliä. :)

Vierailija
96/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vertaa, luet liian hätäisesti, tai haluat ruokkia omaa mielikuvaasi. Kummin vain, mutta olet väärässä. Kukaan ei vertaa pettämistä henkirikokseen.

Lue tarkemmin.

Vierailija
97/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kondomitkin ostaisin heille ja veisin aamupalaa rankan panoyön jälkeen. Yhdessä sitten vertailtaisiin seksitemppuja". Ei taida paljoa tunteet haitata teidän suhdetta...

Vierailija
98/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue tarkemmin.

Näytä toki, jos löydät.

Vierailija
99/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenki ajattelen tän niin,että kohtele muita kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. En mä ole vaimoon lojaaliteettisuhteessa suoraan, mutta ehkä ihmisenä. Vähän kuin autan kanssa ihmisiä jos ne on kaatunut tai jotain.

Näin se on.

Tottakai pettävä ihminen on se suurin vastuullinen mutta miksi tahallaan ja tietäen ( joo aina ei tiedä vaan tulee huijatuksi itsekin) lähtee sotkemaan toisten ihmisten parisuhteita.

Vierailija
100/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue tarkemmin.

Eikö muka rikokseen yllyttäminen ole laitonta vain silloin jos yllyttää tappoon tai sen yritykseen? Kun joku puhui tuolla et toinen nainen on verrattavissa yllyttäjään..

Ei kai esim varkaukseen yllyttäminen ole rikos. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä