Naiset joita ei haittaa vaikka mies on varattu tai vaikka näette tämän oman naisen kanssa, ei sekään estä teitä iskemästä. Miksi?
Miltä varatun miehen huomio saa olonne tuntumaan ja miksi toimitte näin?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Ette varmaan ole kuulleet mustasukkaisista puolisoista jotka ovat valmiita vaikka tappamaan, kyllä, kun saavat selville kenen kanssa se rakas puoliso on vehtaillut. Leikkikää vaan. Joskus se paha vielä osuu teidänkin kohdalle ja sitten on turha vinkua.
Uuhhhhh, no nyt kyllä pelottaa! Lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se varattu mies sattuu olemaan superkomea, varakas jne, niin kyllä mä silloin sitä yritän, vaikka siis mies olisi varattu. Se mies kuitenkin luultavasti valitsee mut, koska ne naiset ovat erittäin harvassa, ketkä mua vastaan pystyvät kilpailemaan. Turhaa kai se on tällä palstalla sanoa, mutta olen hoikka, pitkäsäärinen, mallinmittainen, hyväkroppainen. Mulla on hyvä peppu, isot rinnat, kauniit kasvot ja selkään asti ulottuvat pitkät, kauniit hiukset. Voitan siis aivan helposti lähes kaikki naiset, eikä niillä ole mitään mahdollisuuksia kilpailla samoista miehistä, kuin mistä minä olen kiinnostunut. Tosin, en ole kiinnostunut kun vain pitkistä, eli yli 185 cm, mieluiten yli 190 cm, komeista, raamikkaista, lihaksikkaista, hyvin "varustelluista" ja hyvin tienaavista miehistä.
N22
Voi kuule, kauneus on katoavaista. Aina tulee sinua nuorempia ja vetävämmän näköisiä neitejä tarjolle. Ulkonäkö tai mikään muukaan pinnallinen ei ole se mihin kannattaa kokeilla rakentaa omaa mielenterveyttään. Nimittäin se on sata varmaa että se romahtaa jossain vaiheessa ja lujaa, ja yhtäkkiä huomaatkin olevasi rajussa kolmenkympin kriisissä juoksevan terapeutilla ja kokeilevan että mikä mielialalääkitys sinulle parhaiten sopii. Sanon tämän kaikella rakkaudella. Todellista aitoa ja pysyvää hyvää oloa saa hengellisyydestä (miten sitä kukin itselleen ominaiseen tapaan tahtookaan harjoittaa) ja siitä että rakastaa ihmisiä, antaa anteeksi ja rakastaa. Muiden ihmisten hyvin kohteleminen auttaa kasvattamaan pysyvästi omaa hyvää oloaan. Ja sitten kun lopulta tulee se hetki kuolla pois (jonka jokainen meistä takuulla kokee) olet sydämessäsi tyytyväinen siihen kuinka käytit elämäsi. Kaikkea hyvää sinulle.
Ihan ohiksena, mutta ei tuolla "kaunottarella" taida liikkua kuolinvuoteellaankaan mitään päässä. Ainoat jäätävät omakehut kohdistuivat ulkonäköönsä. Mihin unohtui henkinen anti? Sivistys, äly, tyylikkyys, persoonallisuus, koulutus, ammatti, sielukkuus, 'se jokin' ym. tärkeimmät aspektit?
Psyykkisesti lahna on kauheus. Mieluummin lahnukka vaikka sängyssä, sitähän voi sentään itsessään kehittää...
No johan kävi luonnon päälle! XD Naurettavaa tekstiä, katkeruus vie kalatkin vedestä...
Hylätty kakkonenko se siellä harhoissaan? Et sitten erota ivallista halveksuntaa katkeruudesta? Jos itse alentuisin vajoamaan asteelle, jossa tarjoan itseäni kassien tyhjentäjäksi jollekin perheenisille, en voisi elää itseni kanssa.
Ps. Meillä pyyhkii mieheni kanssa oikein mukavasti, kiitos utopistisista spekuloinneistasi kuitenkin :)
Vierailija kirjoitti:
Jos se varattu mies sattuu olemaan superkomea, varakas jne, niin kyllä mä silloin sitä yritän, vaikka siis mies olisi varattu. Se mies kuitenkin luultavasti valitsee mut, koska ne naiset ovat erittäin harvassa, ketkä mua vastaan pystyvät kilpailemaan. Turhaa kai se on tällä palstalla sanoa, mutta olen hoikka, pitkäsäärinen, mallinmittainen, hyväkroppainen. Mulla on hyvä peppu, isot rinnat, kauniit kasvot ja selkään asti ulottuvat pitkät, kauniit hiukset. Voitan siis aivan helposti lähes kaikki naiset, eikä niillä ole mitään mahdollisuuksia kilpailla samoista miehistä, kuin mistä minä olen kiinnostunut. Tosin, en ole kiinnostunut kun vain pitkistä, eli yli 185 cm, mieluiten yli 190 cm, komeista, raamikkaista, lihaksikkaista, hyvin "varustelluista" ja hyvin tienaavista miehistä.
N22
Haha, toivottavasti olet provo :D Annat sekä itsestäsi että miehistä älyttömän tyhmän kuvan. Ihan kuin miehiä kiinnostaisi vain jonkun perse ja tissit ja asia olisi noin yksioikoinen.
Mutta provohan tuo oli. Ihan nauratti :D
Heikolla itsetunnolla (vaikka yleensä jutut ja habitus yrittää muuta kertoa) naiset pokaavat varattuja, koska kokevat silloin päihittäneensä jonkun naisen. Saavat tuntea olevansa parempia kuin joku toinen. Harvassa on tosellisuudessa ne naiset, jotka hakevat varatuista seuraa siksi, ettei tarvitsisi viedä suhdetta pitemmälle. Vaikka tämä on usein selityksenä. Se on sitten aivan eri asia, jos joku mies lähtee mukaan. Silloin usein kuvioon tulee itkeminen nykyisen naisen vioista jne.. Mikä jo pitäisi normaalin naisihmisen karkoittaa ja kauas. Luulisi tajuavan, että jos suhteeseen asti lähtee, tuollaisille miehille itsekin tulee olemaan pian se petettävä ja haukuttava kumppani. Luulen että ap tarkoitat juuri näitä naisia, jotka eivät asiaa tajua, vaan haluavat juuri sen tunteen että olisivat jotenkin spessumpia kuin joku muu. Toki varatut miehet pokailee muita ja samoin sinkkumiehet varattuja naisia, mutta siitähän ap ei kysynyt, joten ne on ihan toisia tarinoita.
Kummallista, ettei nykyään enää kunnioiteta toisten parisuhteita. Oma napa ja omat halut laitetaan surutta kaiken muun edelle. Aika karua mielestäni.
Jos oma mieheni jäisi kiinni pettämisestä, antaisin kyllä molemmille ympäri korvia.
Henkilöt, jotka selittävät, että vain pettäjä on vastuussa parisuhteesta ja ketään ei voi houkutella pettämään, ellei tämä itse halua ovat tyypillisiä esimerkkejä empatiakyvyttömistä ihmisistä.
He ulkoistavat vastuun omasta käytöksestäään yhdessä tehtävästä asiasta toiselle osapuolelle, vedoten tämän suurempaan moraaliseen erheeseen.
On totta, että pettäjällä on isompi vastuu tapahtuneessa, mutta se ei vapauta toista naista/miestä vastuusta.
Itselleen voi toki aina selittää asiat parhain päin, että tulee itsensä kanssa toimeen, mutta se ei muuta asiaa.
Pettämiseen houkuttelijaa voi verrata rikokseen yllyttäjään:
Yllytys on rangaistavaa osallisuutta rikokseen. Yllyttäjä on rikoksen henkinen alkuunpanija, joka ei osallistu itse rikoksen tekemiseen. Suomessa yllyttäjää rangaistaan samoin kuin rikoksen tekijää.
M45
Mullon vaan tapana saada mitä haluun,
Sorry jos se on täällä kertaa sun tuleva ex
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun ongelmani kenenkään parisuhteet. Miksi sitä pitäisi miettiä?
Oletko samaa mieltä, kun sinun kumppaniasi joku iskee?
Kyllä. Mieheni ei ole mikään tahdoton vässykkä.
Vierailija kirjoitti:
Henkilöt, jotka selittävät, että vain pettäjä on vastuussa parisuhteesta ja ketään ei voi houkutella pettämään, ellei tämä itse halua ovat tyypillisiä esimerkkejä empatiakyvyttömistä ihmisistä.
He ulkoistavat vastuun omasta käytöksestäään yhdessä tehtävästä asiasta toiselle osapuolelle, vedoten tämän suurempaan moraaliseen erheeseen.
On totta, että pettäjällä on isompi vastuu tapahtuneessa, mutta se ei vapauta toista naista/miestä vastuusta.
Itselleen voi toki aina selittää asiat parhain päin, että tulee itsensä kanssa toimeen, mutta se ei muuta asiaa.
Yllytys on rangaistavaa osallisuutta rikokseen. Yllyttäjä on rikoksen henkinen alkuunpanija, joka ei osallistu itse rikoksen tekemiseen. Suomessa yllyttäjää rangaistaan samoin kuin rikoksen tekijää.
M45
Kenelle se pettäjän toinen nainen/mies on tilivelvollinen. Ei kenellekkään!
Se ei petä ketään. Se et pettäjä on toisen vietävissä on ihan pettäjän oma valinta
Vierailija kirjoitti:
M45
Vertauksesi ontuvat pahasti kokoajan. Pettäminen ei ole verrattavissa lain mukaan rangaistavaan tekoon.
Minulle kelpaa vain varattu!
Ne on sitä mitä haluan.
Siihen on syynsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Kenelle se pettäjän toinen nainen/mies on tilivelvollinen. Ei kenellekkään!
Se ei petä ketään. Se et pettäjä on toisen vietävissä on ihan pettäjän oma valinta
Itselleen.
M45
"Iskin" varatun. Rakastuimme ensisilmäyksellä ja välillämme oli alusta saakka yhteys ja vastustamatonta intohimoa.
Mies oli ollut exänsä kanssa kymmenen vuotta, joista kaksi naimisissa. Lapsia heillä ei onneksi ollut.
Tuosta lähtien olemme pitäneet miehen kanssa yhtä 24 vuotta. Löysimme miehen kanssa sielunkumppanit. En kadu, päinvastoin. Kaikki ei ole niin mustavalkoista.
Toiseen naiseen mies käy vaan "kassinsa tyhjentämässä" sanoi joku.Niin anteeks mut miks se mies ei harrasta seksiä sen oman vaimonsa kanssa jos kerran niin hyvin menee? Ja toinen nainen ei pääse rikkomaan mitään mikä ei olisi jo ollut rikki.Varmaan 30 v.ikävuoden jälkeen on niin vähän vapaita miehiä tarjolla että varatutkin kelpaa.En sano et se on oikein mut näin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Vertauksesi ontuvat pahasti kokoajan. Pettäminen ei ole verrattavissa lain mukaan rangaistavaan tekoon.
Ei juridisesti, mutta moraalisesti (paitsi tietysti niille, joilla se jo lähtökohtaisesti on hukassa).
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutsutaan empatiaksi ja moraaliksi. Niiden puute heijastaa itsekästä, omaa etu tavoittelevaa luonnetta, joka on yhteisöllisessä elämänmuodossa negatiivinen piirre:
Miksi minun pitäisi auttaa heikompiosaisia, minulla on omat ongelmani?
Miksi minun pitäisi käydä töissä, pärjään yhteiskunnan tuilla?
Yhteisö pystyy kantamaan vain rajatun määrän itsekkäästi, yhteisön hyväksi toimimattomia jäseniä. Liian monta ja se ei enää pysy kasassa.
Yhteisön kannalta on parempi, että sen jäsenet ovat moraalisia, empaattisia toimijoita, jotka osaavat ottaa muut huomioon ja käyttäytyä sen mukaisesti.
Sinä voit olla yksi näistä itsekkäistä, vain omaa etuasi tavoittelevista ihmisistä, mutta tässä pähkinänkuoressa se, miksi sinun pitäisi miettiä tällaista asiaa.
M45
En todellakaan ala ulkopuolisena kantamaan kenenkään parisuhteesta mitään vastuuta. Eiköhän jokainen, joka sen parisuhteen itselleen hommaa, kanna itse vastuunsa. Eikä se ole verrattavissa siihen, että käykö töissä vai ei. Olen ollut töissä 14 vuotiaasta ja tienannut omat rahani ja maksanut siinä ohella roiman summan veroja. Yhteiskunnalliset asiat ja parisuhdeasiat ovat aika eri juttu.
Toivottavasti sinä et koskaan tarvitse keneltään mitään apua tai tukea.
Jos sinut siinä kohtaa tunnistan , niin en kyllä ulkopuolisena ota siitä mitään vastuuta.
Auta sitten itse itseäsi tai vaikka sorru, ei kuulu mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko samaa mieltä, kun sinun kumppaniasi joku iskee?
En ole se, jota lainasit, mutta kyllä vastuu parisuhteesta on sillä parisuhteessa olevalla. Eli jos joku iskisi miestäni, olisi mieheni vastuulla pitää homma asiallisena.
Joo mutta nyt kysytäänkin sitä miksi naiset iskevät varattuja.
Samasta syystä kuin vapaitakin.
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei voi omistaa. Minulla on oikeus kokeilla olisimmeko miehen kanssa parempi pari. Minusta on miehen eli seurustelevan osapuolen vastuulla murehtia kumppaniaan. Minun ei tarvitse murehtia tuntemattoman ihmisen tunteita. Jos mies lähtee mukaani, ei hän ja ex mitään rikkomatonta menettäneet.
Ja kyllä, minulle on ok jos joku yrittää iskeä minun miestäni. Jos on mennäkseen, menköön - sellaista en tarvitse.
Oho, kovin on varmaa puhetta.
Minkäs sille sitten tekisit jos joku nainen miehesi veisi. Eipä siinä muuta voi sanoa kuin että menköön.
Nainen on naiselle susi, ei muuta voi sanoa.
Kun nainen pettää = asiat vain johtivat toisiinsa ja niin pääsi käymään, ilkeä pelimies vietteli naisen, ei ole tietenkään naisen syy.
Kun mies pettää = mies on vastuussa omasta suhteestaan, ei ole naisen syy.
av-vakioselitykset naisilta.
Jos toimin noin (hyvin harvinaista), haluan siltä mieheltä seksiä. Muusta en ole kiinnostunut. Olen myös varattu.